Skocz do zawartości

Vlaad

M.G.H.
  • Postów

    1787
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Vlaad

  • Urodziny 09/14/1966

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn -> Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    Triumph Sprint ST
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    601-535-519
  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

502 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Vlaad

MOTONITA - płonąca guma

MOTONITA - płonąca guma (28/46)

1

Reputacja

  1. Czyli transport to nie problem. Niestety w dalszym ciągu nie mogę znależć części, zwłaszcza czachy. Boczne już namierzyłem.
  2. Dokładnie tak to działa. Jeżeli pasażer nie ma oddzielnej polisy to kiszka - pozostaje tylko sprawa cywilna w normalnym trybie. Polisa OC obejmuje jedynie kierowcę i właściciela pojazdu (jeżeli to różne osoby). Limo - nie mam w Ju-Keju nikogo znajomego :sad:
  3. Trzy lata temu pasażer pewnego Peugota postanowił w korku otworzyć drzwi... Nie było szybko: 5-10 kmha bo padał deszcz i było ciasno, samo uderzenie nie było groźne, ale nie utrzymałem motopcykla i zrolował do rowu. Geometria została nienaruszona, niestety plastiki słabo zniosły ten eksperyment - rów był dość głęboki :sad: Kolejny pech - OC nie obejmuje działań pasażera. PeeS A może jast na forum ktoś, kto sprowadza części z Ju Kej?
  4. Jak w temacie, mogą być oczywiście używane, porysowane ale bez ubytków - zwłaszcza mocowań. Niestety już od dłuższego czasu poszukuję i nic - ani Allegro ani e-bay :banghead:
  5. Na prośbę siostry Tomka linkuję prośbę o pomoc: http://www.echodnia....206%2F120708884
  6. w sobote jedziemy na Jelen konewka wzdluz Pilicy

    kamilltee

    508030180

  7. Będę!!! Chcę to zobaczyć na własne oczy, bo nie wierzę... :icon_mrgreen: :icon_razz: Zresztą skoro miro_N może dojechać znad zachodniej granicy, to byłby wstyd, gdybym ja nie mógł z Mokotowa :icon_mrgreen:
  8. W modelu 2008 była już wyższa szyba i wydaje mi się że to od tego roku jest montowana seryjnie.
  9. A to akurat nic dziwnego, też miałem VFR '90 w latach 2005-2008 i było tak samo. VFR-ki po prostu tak mają i dopóki nie dobierze się do takiego motocykla mechanik "sprawny inaczej", to sprzęt będzie hulał aż miło.
  10. A wracając do Triumph'a.... pozwoliłem sobie kiedyś popełnić artykuł n/t Sprinta w Motogenie. Jeśli ktoś ma ochotę poczytać to: http://www.motogen.pl/laboratorium/testymo...tyka,art26.html Niektóre stwierdzenia mógłbym teraz nieco zmienić, zwłaszcza dotyczące jazdy z pasażerem, ale ogólnie zdania końcowego nie zmienię :lalag:
  11. Rzeczywiście, nie pomyślałem, że przy plastikowej bańce mocowanie może być inne.
  12. Nie ma potrzeby zdejmowania zbiornika paliwa. Wyjmowałem aku wielokrotnie i ze szczególnym okrucieństwem :icon_mrgreen: Trzeba tylko odkręcić od zbiornika mocowanie kanapy, ale to tylko dwie nakrętki, żaden problem. Tu jest fotka mocowania: http://www.bikepics.com/pictures/1230889/
  13. Jasne że można zapomnieć, tylko kto na torze zwraca uwagę na Nm przy 3000 rpm :icon_mrgreen: . Sporty mają mieć ogień na górze skali obrotomierza. Jak dla mnie ST też jest wystarczająco mocny, a w dodatku wygląda naprawdę dobrze. Czego więcej trzeba jeżeli nie lata się na tor?
  14. Dzięki jeszua za linka. Już myślałem że mój tekst trafił do archiwum na półkę i pokrył się kurzem :icon_mrgreen:
  15. Noooo tylko wydaje się... wady są ale niewielkie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...