Jump to content
Vlaad

Triumph 1050 Sprint ST

Recommended Posts

Pytanie głównie do użytkowników Sprinta 1050. Jak sprawuje się ten motocykl na co dzień, jaka jest dostępność części i wszystkie uwagi nt tego motocykla mile widziane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...hl=triumph+1050

 

BTW ktoś już gdzieś pytał, odsyłałem na prm, takimi stringami latał tam krakus, newrom. chyba conieco dałoby się znaleźć jeśli chodzi o użytkowanie. a, no i Tomek Woźniakowski, ten ze śm, lata tym od ub roku - tyle z precli pamiętam, bo tu jakoś marnie

jsz


bezmotocyklowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wal do Śmigła, on ma 1050. No i monowahacz, w niektórych sklepach nie wyważą ci koła przy wymianie opon :icon_mrgreen:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeszua, dzięki za linka. Bardzo mnie podbudował, zwłaszcza jego bezawaryjność. Decyzję o zakupie już podjąłem. Poszukam ludków o których mówicie.

 

Student, przecież wiesz, w RC36 też mam mono i obcykane dobre serwisy, które dają sobie z tym doskonale radę :icon_biggrin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem, jak to jest z Triumphem, ale do Suzuki dają komplet kluczy umożliwających zdjęcie koła, więc sam demontaż nie powinien stanowić kłopotu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja uwaga tyczy się popularnego w Bolandzie braku zestawu firmowych kluczy. To chyba oczywista oczywistość.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu masz linka do " rankingu " niezawodnosci na 50 000 km

Thx ks-rider. Ogólny zarys już mam, aber ich kapitulieren mit Deutsch. Diese text ist zu kompliziert fur mich. Ufffff

Wertvelust (czy to utrata wartości?)

Werkstatt besuche (częstotliwość przeglądów?)

Panen (awarie?)

Punkte Verschleiss (podsumowanie punktów?)

Zustand (zakończenie?)

Niestety mój niemiecki to porażka, bo nigdy się go nie uczyłem. Mogłem coś pokręcić.

 

PeeS

Sam też dogrzebałem się dobrego testu ST-ka w języku angielskim:

http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page...eID=5023&Page=1

I pod zdjęciem tytułowym, fajny filmik z testów.

Edited by Vlaad

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Punkte Verschleiss (podsumowanie punktów?) PUNKTY ZUZYCIA

Zustand (zakończenie?) STAN

Niestety mój niemiecki to porażka, bo nigdy się go nie uczyłem. Mogłem coś pokręcić.

 

 

 

 

No calkiem dobrze Ci szlo:

 

:crossy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja pier...

krzywe mocy i momentu obr.

pal diabli moc, ale za moment chyba jakiś lokalny nobel im się należy :crossy:

teraz już wiem, dlaczego Tomek Woźniakowski - było nie było motocyklista w duuużym stażem i doświadczeniem, w czasie naszej ostatniej rozmowy nt. st1050 stwierdził, że ten motocykl na dugo mu jeszcze wystarczy :icon_razz:

jsz


bezmotocyklowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po jazdach testowych moje wnioski były identyczne. Ani CBR1100, ani FZ1 Fazer nie oferują takiego pałeru w całym zakresie obrotów. Silnik XX-a dałby radę, ale już w zakrętach ST-ek jest poręczniejszy. Przebieg krzywej momentu prawie jak silniku Diesla :D i w czasie jazdy czuć to doskonale. Już zamówiłem sztukę w InterMotors.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie "się", tylko wujek przelewa - dzisiaj za vfr-kę ;) . Piszesz, jakbyś nie wiedział Misiek. Ale swoją drogą moja firma zaskakuje mnie, co chwila zasilając moje konto. Nie spodziewałem się tak nagłego przypływu gotówki, ale co tam.... niech im będzie, biorę co dają :banghead: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ST miałem do dyspozycji na jazdach testowych, wrażenia więcej niż pozytywne. Rzeczywiście świetnie przyspiesza w każdym zakresie obrotów i trzeba często zerkać na prędkościomierz bo w połączeniu z dobrą owiewką szybko można sie zapomnieć, dodatkowo okraszone jest niebanalnym dźwiękiem silnika, nawet na seryjnych wydechach.

Moim zdaniem dobry wybór.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. 10 % hondy jest moje :) Wujek był mocno "podniecony" jak dzwonił po sylwku. Ma to szczęście że właśnie puszke sprzedałem. On spełnił moje marzenie sprzedając mi kawe, to ja pomogłem jemu. Gratuluje nowego motocykla, bo chyba juz go masz? Pozdrawiam i do zobaczenia na ulicy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale swoją drogą moja firma zaskakuje mnie, co chwila zasilając moje konto. ..niech im będzie, biorę co dają :icon_mrgreen: .

 

A terminala Ok2 dalej nie ma. :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież Włodek za coś musi sobie kupić maszynę :icon_mrgreen: a bez terminala jakoś przeżyjemy :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chłopaki, nie wiedziałem, że korzystacie z Okęcia. Gdybym wiedział, zostawiłbym parę groszy na dońkończenie tej budy zwanej Terminal 2 :icon_rolleyes: :notworthy: .

A St-ka jeszcze nie odebrałem, bo modele 2007 zostały już dawno sprzedane, a 2008 jeszcze nie dotarły. Będą w przyszłym tygodniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież Włodek za coś musi sobie kupić maszynę ;) a bez terminala jakoś przeżyjemy :lapad:

Przynajmniej kasa się nie zmarnuje i ktoś będzie miał uciechę. :icon_biggrin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli jednak pożegnałeś markę na H;) Ciężko Ci będzie doczekać wiosny?!


_______________

Przechowalnia motocykli i skuterów - Warszawa i okolice www.motozima.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli jednak pożegnałeś markę na H;) Ciężko Ci będzie doczekać wiosny?!

Z marką na "H" do końca się nie pożegnałem. Nadal uważam, że model VFR to fatastyczny motocykl. Niestety, zamiast zwiększyć pojemność H wstawiła patent V-TEC, który mnie nie przekonał. Silnikowi brakuje elastyczności. Jeżeli się dobrze przyjrzeć, to Sprint ST jest właściwie VFR z litrowym silnikiem. A tutaj linki (po angielsku):

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikerevi...T-2005-current/

http://triumph.phillipmccallen.com/new_bik...8/sprintst.html

Edited by Vlaad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z marką na "H" do końca się nie pożegnałem. Nadal uważam, że model VFR to fatastyczny motocykl. Niestety, zamiast zwiększyć pojemność H wstawiła patent V-TEC, który mnie nie przekonał. Silnikowi brakuje elastyczności. Jeżeli się dobrze przyjrzeć, to Sprint ST jest właściwie VFR z litrowym silnikiem.

Na układ V-Tec nawet kwękał Dziawer w swoim teście w ŚM.

A o Sprincie pisali w 2005 że ma być konkurentem właśnie dla VFR-ki i ma ją "wykosić " z rynku. Lepsze parametry i niższa cena. :icon_mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprint ST kupiony!!!!! Niedługo fotki + pierwsze wrażenia. Banana mam od ucha do ucha :icon_question: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...