Skocz do zawartości

Rof

Forumowicze
  • Postów

    477
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Rof

  • Urodziny 02/23/1986

Osobiste

  • Motocykl
    Fajer
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8722208
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Łódź

Osiągnięcia Rof

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku (18/46)

0

Reputacja

  1. ogląda zniszczenia bo przecież idzie z OC sprawcy czyli motocyklisty ;) ona tylko zawracała a wariat nie wyhamował ze standardowych 200 kmh
  2. ja mam fajera z 99 roku, wyświetlacz cyfrowy, podczas jazdy rzadko mogę przekroczyć temperaturę 76 - 77 stopni. Mowa o trasie bez szalenstw z predkosciami 120 - 140. Po zatrzymaniu temperatura momentalnie skacze na 90 + stopni Też się obawiałem o termostat, ale temperatura nie spada mi poniżej 75 jeśli złapie już ją.
  3. Rof

    SPAM PARK

    no trudno żebym nie zauważył, przecież wolniejsi jadą przodem :P sesese
  4. Rof

    SPAM PARK

    zrób to czym prędzej bo nie dało się za tobą jeździć w tym smrodzie niespalonej benzyny :P pozdro600 :D
  5. ostatnio mojej współlokatorce wjechał w bok facet na osiedlowej uliczce, nie dość że miał ją z prawej to jeszcze był znak ustąp pierwszeństwa. Niby sprawa jasna jak słońce, ale jak w głosie usłyszałem lekkie wątpliwości co do winnego to od razu policja została wezwana ;) tak na marginesie pani policjantka dyżurna zaczęła mnie pouczać że mogą spisać oświadczenie, i dopiero jak 3x poprosiłem o przyjazd policji łaskawie to uczyniła... dziwny kraj
  6. było jeszcze w oplu senatorze i jeszcze w jakimś oplu, widziałem to na youutubie ale nie moge znaleźć tej reklamy tu jest deska senatora: http://www.youtube.com/watch?v=Hg_dsds1xYM&feature=related
  7. w zeszły piątek byłem na jazdach próbnych i jeździłem na nowej ZX-6 generalnie nie zrobiła na mnie wrażenia, poniżej 10 - 12 tyś. nie jedzie. (na 6 biegu przy 6 tyś obr. ma troche powyżej 100 kmh) generalnie sprzęt mega wysokoobrotowy, przez co ciężko tym sie jeździ w ruchu ulicznym = moc nie do wykorzystania, jak wkręcisz na 12 tyś obr. to już musisz hamować. Generalnie miała świetne hamulce i zadziwiający układ chłodzania - podczas jazdy w 90% na 1 i 2 biegu przy obrotach rzędu 10 - 12 tyś. wskaźnik pokazywał ok 73 C :icon_twisted:
  8. na forum www.fireblade.pl jest gościu, któremu pękł blok silnika (nawet jakaś akcja serwisowa była) Znajomy ma 954 i bierze mu strasznie olej (pierścionki) był umawiać się na naprawę w serwisie i mówili że nie on pierwszy z tym problemem...
  9. od 0 do 160 to SV rozpędza sie właśnie bardzo sprawnie, dopiero potem dostaje lekkiej zadyszki. W brak hamowania silnikiem nie uwierzę, bo jak jeszcze miałem NTV i zamieniłem się z kolegą na GS na trasie to dopiero odczułem co to jest brak hamowania silnikiem. W chwili obecnej nawet RRka nie dorasta do pięt na tym polu SV-ce. Ogólnie SV bardzo zacny sprzęt, ja go pożegnałem z powodu niskiej masy i rozmiarów. Po prostu męczyła mnie jazda na niej w trasie. Do wygłupów w mieście jak najbardziej ok!!
  10. No wolny wydech jest i to taki max hardcore nawet bez maty wygłuszającej. a jeszcze jak wam się temperatura kształtuje przy jeździe ok. 120 - 140?? bo u mnie jest 76 - 78 stopni
  11. Rof

    Kto z Łodzi ??

    oj nie takie stare bo SV jeszcze w garażu stoi :)
  12. no przy odwijaniu to nie ma co sie dziwić że łyknie 9 (mi na razie wciągnęła 7,8) ale przy 120 to liczyłem co najmniej na 5,5 :)
  13. o dobrze zrobiłeś, ja od niedawna również jestem posiadaczem cebry. :) na chwilę obecną czeka mnie zmiana oponek i to wszystko. Jedyne co mnie zmartwiło to spalanie, czytałem że takie ach i och a 6,3 przy 120 kmh solo to nie jest jakiś super wynik. pzdr
  14. Rof

    Kto z Łodzi ??

    Musi, a czemu ty dalej masz cebre w profilu?? przecież kto inny już ją ujeżdża :P
  15. ponadto reżim rzeczny wisły jest śnieżno deszczowy, który powoduje że zmiany stanu wody moga skutecznie uniemożliwiać żeglugę w ciągu roku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...