Gość Mangus Opublikowano 12 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2002 no to jeszcze zapytam o ta serie motocykli kawasaki ltd. chodzi mi glownie o 440. ktos ma cos takeigo albo mial stycznosc? w sumie ladny motocykl ale juz dosc stary i niewiem ja kby t obyl oz czesciami i wogole z jego wytrzymaloscia. jak ktos zauwazyl to tak bladze miezy ruskami a choperkami szukajac czegos dla siebie :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 12 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2002 nie ty jeden błądzisz, przymierzam się do Hondy VF750S (uwaga na literkę "S" - decyduje o typie motocykla) ale stwierdziłem, że nie będę się bał starych motocykli tzn. z lat 80 tych pod warunkiem, ż ktoś je sprawdzi i będą w dobrym stanie. A z ruskich się trochę wyleczyłem. Nie są złe ale myślę, że szybko chce się czegoś szybszego i mocniejszego Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 12 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2002 Mangus to masz tak jak ja!!Kawka ltd 440 jest strasznie maly!!!!!A po za tym to zastanawiales sie ile kosztuja czesci do japonca??Ja tez bym wolal japonskiego chopperka, ale niestety stac mnie tylko na jakiegos z poczatku lat '80-tych a jak wiadomo, stare to i sie czesciej je*ie. A do takiego ruska to czesci w porownaniu z japoniami sa taniutkie i bardziej dostepne.Takze radzilbym Ci jakiegos ruska ladnie przerobionego.Sam szukam takiego, wiec jak ktos ma lub wie, kto ma takiego na sprzedaz w dobrym stanie, to niech da znac!! :lol: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mangus Opublikowano 12 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2002 kurcze powiem ci ze raz widzialem ladna przerobke ruska. ehh. a to z czym sie spotykam to jakies takie niezbyt ladne jak dlamnie. pozatym mi by pasowal rusek z koszem taki nieprzerobiony ale zalezalo by mi na napedzie na wuzek bo chcialby mtym troszke pojesdzic w trudnych terenach p opoligonie np i z obciazeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Karlik Opublikowano 13 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2002 Takze radzilbym Ci jakiegos ruska ladnie przerobionego. Sam szukam takiego, wiec jak ktos ma lub wie, kto ma takiego na sprzedaz w dobrym stanie, to niech da znac!! :lol: pozdrawiam Sprawdz strone www Kudlatego, On ma tam niezla galerie a odnosnie kupna to mozesz do Niego napisac i popytac!!! Pozdro Karlik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 13 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2002 Dzieki Karlik! Juz gadalem z Kudlatym, ale niestety ma Uralca za drogo jak dla mnie :cry: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakintek Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Kupilem niedawno motocykl Kawasaki LTD 440, rocznik 1982 (wersja z pasem napedowym), w 2006 roku zostal sprowadzony z Niemiec. Martwi mnie jedynie duzy przebieg bo prawie 74 tysiace km. Z silnika zero wycieków, nie zżera oleju, nic nie stuka, chodzi idealnie. Dlaczego wiec na niektórych stronach jest napisane ze ten model przejezdza maksymalnie 60 tysiecy i sie rozlatuje? Dlaczego wiec ten przejechal 74 tys i nic mu nie dolega? PS. Przy okazji możecie wyrazić swoje opinie na temat tego motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojanek Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Przejechał tyle bo taki jego urok osobisty :D Ciesz się kolego urokami jazdy i nie myśl o przykrych sprawach. Ja mam Kawę 450 z 1988 i też żadnych problemów z silnikiem i niech tak zostanie. Przebieg ok 36 000 (tylko czy to prawda). Robię systematycznie serwisy i fruwam, o ile starszy pan może tak mówić. A moto jest ok. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elemeledudek Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Mojej bestyjce stuknęlo właśnie 50 000 a jest z 1985 i tez daje sobie rady bez niespodziewanek. Po co się zamartwiasz tym, że "ludzie mówią". Jeździ to śmigaj i sie ciesz i obalaj mit sześćdziesięciu tysiecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 u mnie kawa ma prawie 40k, ale ile w tym prawdy nikt nie wie, silnik też pracuje super, kręci na dotyk i jedzie. Jeżeli nic nie charczy i wali/stuka/puka :D to jeździj bo sprzęt przyjemny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Witam posiadaczy Kawy 440 LTD.Proponuję aby opisywać swoje problemy i ich rozwiązania z ta maszynką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Przyznam szczerze, że myślałem, ze zainteresowanie tematem będzie większe. Fajny sprzęt, sam przymierzałem się do takiego i tylko fakt znalezienia dobrej Virago spowodował, że dziś nie mam LTD. Może ktoś jednak chciałby się wypowiedzieć w temacie? Chyba nie tylko ja byłbym zainteresowany jakimikolwiek wypowiedziami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Mało jest użytkowników mniejszych Kaw. Nie są popularne 440, 305 itp. a szkoda. Bardzej 550, 750... Ja też nic nie moge powiedzieć o 440 bo nie miałem, a moja 450 nowsza to już całkiem co innego, choc rozwiazania technologiczne są podobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadi Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Ja posiadałem Kawę LTD 454. Bardzo fajny sprzęt, tylko ciut mały.Dzięki rzędówce zapierdziela jak nie wiem co! (osobiście jechałem 187 km/h). Pas gwarantuje prawie bezobsługowość i ciszę.Po rozwierceniu wydechów bardzo ciekawie pracuje mimo, że to rzędówka.Miałem alternatywę albo virówkę, albo ltd.... ltd było w lepszym stanie i nie żałuję że go brałem.Obecny właściciel jest zadowolony i prócz spraw obsługowych nie skarży się na nic.Bardzo zwrotny i zwinny... świetny na miasto, chłodzony cieczą.... żadna parada go nie skończy :-).Faktem jedynie, że mały... na dwie osoby to już ciasno było. Do turystyki to chyba w singlu. Ale ogólnie, bardzo fajna maszyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Ja mam kawe 440, tz bardziej to jest ojca motocykl. W każdym razie bezawaryjny jak narazie. Moge napisac tylko krótką charakterystyke:plusy:+cena+jest rzadkim egzemplarzem na zlotach+obsługa jest banalna (zawory, filtry itd)+spalanie przyzwoite 5l+jak na rzędówke to elastyczny silnikminusy:-oryginalna kierownica, gdzie jedzie się w pozycji "kurczaka"-krótkie biegi-wibracje ogólnie MZ lepsza :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.