Skocz do zawartości

elemeledudek

Forumowicze
  • Postów

    102
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O elemeledudek

  • Urodziny 04/16/1976

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Katowice

Osobiste

  • Motocykl
    Tiger 800
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.wykrojnikus.pl

Osiągnięcia elemeledudek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. Dzięki za linka. Problem tylko taki, że piszą tam o XC. Ciekawe czy nasza wersja różni się czymś w tym względzie. Dodatkowo widzę że podnosi tylko o 20mm, a są takie co podnoszą o 30mm i to by mi pasowało najbardziej. Edit. Do szosowej wersji też są. Czyli jakaś opcja jest, ale to ciągle tylko 20mm.
  2. Ja myslę o poniesieniu kierownicy, ale zauważyłem że nasze kierownice są przykręcane na dwie różne śruby, a praktycznie wszystkie akcesoria do podnoszenia są na takie same śruby przykręcane. Czyżby pozostało mi tylko uśmiechanie się do Triumpha? Ciekawe ile sobie życzą za takie ustrojstwo.
  3. Szosową. Miałem okazję brać XC, ale był bez ABSa. Ja jednak wolę tego ABSa mieć choć do tej pory nie miałem okazji aby go przetestować gdy posiadałem Varadero. I oby tak zostało. Szyba to faktycznie lipa. Czułem się jak za czasów latania chopperem bez szyby. Choć może to też wina Varadero gdzie ochrona była praktycznie idealna.
  4. A o zawieszeniu mówisz. Nie no, pod tym względem jest ok. Miałem raczej na myśli odległość pomiędzy setami kierowcy a kanapa, a tym samy katem ugięcia nóg w kolanach. Ewidentnie jest on inny niż na Varadero. W każdym razie wydaje się być komfortowy na tyle aby puki co tematu nie było. Zobaczymy co będzie przy nawijaniu konkretnych kilometrów.
  5. Jeśłi podobają sie założycielowi wątku choppery, to mozna pomyśleć o Kawaski EN500. Bardzo fajny motocykl który potrafi dać sporo satysfakcji a z racji tego że to chopper mozna znaleźć wiele zadbanych egzemplarzy.
  6. Regulowana jak regulowana. Albo ustawienie niskie, albo wysokie, ale lepsze to niż nic choć przy moim wzroście to i tak tylko opcja wysoka wchodzi w grę. Silnik faktycznie wielce przyjazny się wydaje. Ciągnie jak mały dzikus a i w biegach wiele mieszać nie trzeba bo na szóstym biegu z 30km/h spokojnie ciągnie.
  7. Mówisz że przesiadłeś się na Tigera z DL 1000? To podobne mocno do mojego Viadra. Ciekawi mnie skąd pomysł na taką zamianę?
  8. Tak, już tam zaglądałem, ale tam też szału w temacie naszych motocykli nie ma....nie licząc twoich wątków :) Mam wrażenie, że masz wyższą szybę niż moja. To chyba nie fabryczna?
  9. Witajcie. I ja się pochwalę. Od kilku dni posiadam Tigera 800. Zrobiłem raptem z 50 kilometrów i po przesiadce z Varadero czułem się jak na jakiejś zabaweczce, ale wrażenia z tej krótkiej przejażdżce jak najbardziej pozytywne. Chyba się polubimy.
  10. Haa, moje marzenie, ale puki co na realizację musi poczekać. Na razie na prrzyszły sezona planuje zrealizowac inne marzenie. Tour de Pologne ;)
  11. Ten "turning radius" to powazny dramat. Szczególnie jak sie dodatowo kierownica na kolanie zaprze. Jak sobie robiłem jazdę próbną w zeszłym sezonie to lotniska szukałem aby zawrócić ;) Co do filtra paliwa, to chyba faktycznie nie możliwe żeby go nie było. Przeglądnijcie instrukcje, powinno coś być w temacie.
  12. No to w niedziele wracamy w trójke. Będzie miło. Niestety ja dojeżdżam w sobotę. Postaram się jak najwcześniej. P.s. Jeszcze jest czas, ale przydatne bedzie jakieś numer telefonu do głównodowodzącego jakby osrdek był trudno namierzalny lub gdyby moment przybycie zbiegł sie z wyjazdem reszty ekipy na sobotnią przejażdżkę.
  13. Dodałem posta w tym co zawsze wątku, a natępnego dnia okazuje się że założyłem nowy watek. Magiczne forum :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...