Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Jako, że odkładam kase na moto, to pasowało by się wstępnie rozejrzeć za jakąś sztuką.

Zacznijmy od tego, że moto ma służyć jako drugi motocykl (pierwszy - DT 125R), na przemian z DT. Interesuje mnie sztuka wyczynowa (lub "półwyczynowa" - DRZ400). Jeśli uda mi się uzbierać kasę na drugie moto, to DT zostanie i wtedy szukał będę crossa. Jeśli nie uda się uzbierać pełnej sumy, to DT zmieni właściciela. Dlatego też szukam:

 

:biggrin: W optymistycznej wersji (drugie moto) szukam crossa 250 2T, lub innego moto, który poradzi sobie na torze, gdyż będzie użytkowany w 95% na torze. Do przejażdżek będzie DT. Cena jaka wchodzi w grę to max 8500 zł. Myślałem o CR 250. Jakie roczniki warto kupować (alu rama ?).

 

:bigrazz: W mniej optymistycznej opcji (sprzedaż DT), szukam uniwersalnego hard enduro powyżej 250 ccm, 4T. Do wypadu na tor, teren, ale też z możliwością rejestracji. Tutaj myślałem o DRZ400. Jaka wersja jest najlepsza ? W tej opcji, z kasy za DT i odłożonych środków może być nawet 11 000 zł.

 

:) Kolejna opcja to mega pesymistyczna wersja. Jeśli nie pójdzie matura, nie będzie pracy, to ze sprzedaży DT dostępna będzie kasa, w wysokości ok. 7500 zł. Wtedy celował będę w fulla na tor, obojętne jakiej pojemności. Jakie modele i roczniki polecacie ?

 

 

Przy okazji, jakie są koszta przerobienie wersji R Yamahy DT, na supermoto. Głownie chodzi tylko o koła, reszta by została, bo moto ma oryginalne przełożenia. Czy uda się dopasować jakoś tarcze hamulcowe i zębatki do mniejszych kółek ? ( teraz są standart: 21/18).

 

Dzięki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam kolesia co docieraj swoje ktm , w ten sposob ze zalozyl tlok , odpalil , dal gaz do konca i jak po 3 min sie nie rozsypal to byl dotarty

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Jako, że odkładam kase na moto, to pasowało by się wstępnie rozejrzeć za jakąś sztuką.

Zacznijmy od tego, że moto ma służyć jako drugi motocykl (pierwszy - DT 125R), na przemian z DT. Interesuje mnie sztuka wyczynowa (lub "półwyczynowa" - DRZ400). Jeśli uda mi się uzbierać kasę na drugie moto, to DT zostanie i wtedy szukał będę crossa. Jeśli nie uda się uzbierać pełnej sumy, to DT zmieni właściciela. Dlatego też szukam:

:bigrazz: W mniej optymistycznej opcji (sprzedaż DT), szukam uniwersalnego hard enduro powyżej 250 ccm, 4T. Do wypadu na tor, teren, ale też z możliwością rejestracji. Tutaj myślałem o DRZ400. Jaka wersja jest najlepsza ? W tej opcji, z kasy za DT i odłożonych środków może być nawet 11 000 zł.

Ta opcja jest najlepsza jeśli chcesz moto zarejestrować. Bo jeśli nie musi być rej to sprzedaj dt'ke i kup cr 250 jak najmłodszy bo nowsze roczniki nie mają większych różnic(od 2002roku bo by stykło 10-11k). 250'tką polatasz spokojnie po lesie i torze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie przydał by się moto do rejestracji. Najlepiej, żeby była to obecna DT, bo kupiłem nówke i sprzedarz jej teraz po 1/3 ceny zainwestowanej mija się z celem. Tylko pytanie czy za 8-9k kupie CRke powiedzmy 2002-2003.

Edytowane przez Iluminat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie przydał by się moto do rejestracji. Najlepiej, żeby była to obecna DT, bo kupiłem nówke i sprzedarz jej teraz po 1/3 ceny zainwestowanej mija się z celem. Tylko pytanie czy za 8-9k kupie CRke powiedzmy 2002-2003.

Tu masz coś w tej cenie.

http://moto.allegro.pl/item387766232_honda_cr_250.html

http://moto.allegro.pl/item382844219_honda_cr_250.html

Od 2000roku wystarczy.

Trzeba poszukać dobrze i parę miechów.

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, wiem na allegro siedzę non stop. Ta pierwsza wygląda jakby miała zgnity totalnie napęd :)

 

Czyli rozumiem, że 8k za crossa z tych roczników to normalna cena ?

Za kilka dni się okaże czy będzie dopłata ojca (matura) :notworthy: Wtedy wszystko będę wiedział.

 

Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, wiem na allegro siedzę non stop. Ta pierwsza wygląda jakby miała zgnity totalnie napęd ;)

 

Czyli rozumiem, że 8k za crossa z tych roczników to normalna cena ?

Za kilka dni się okaże czy będzie dopłata ojca (matura) ;) Wtedy wszystko będę wiedział.

 

Dzięki za pomoc.

 

 

Za tą kwote można nawet 03 wytargac w stanie do jeżdżenia. A nie te krajowe zgniłki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! interesuje mnie motor na którym mógłbym sobie pośmigać tak ze 3-4sezony bez braku mocy i nie chce takiego motoru którego nie zdążyłbym zajezdzić a już by mi sie znudził. Najlepiej żeby to był cross lub hard enduro. Na zimowy remont moto będę miał tak średnio 1200-1500zł . Jezdzić zamierzam głównie po ciężkim terenie, lasach, polach i pare razy w roku na torze. Mój budżet wynosi 5,5 tyś ale może dałbym rade wyciągnąć do 6tyś.

Myślałem nad jakąś crossówką 125 ale zniechęca mnie wymiana tłoka 2 razy w sezonie i spalaniem większym niż w crossówce 250 2t. Doradzcie mi co wybrać. Może ma ktoś jakąś ciekawą oferte w okolicy szczecina?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! interesuje mnie motor na którym mógłbym sobie pośmigać tak ze 3-4sezony bez braku mocy i nie chce takiego motoru którego nie zdążyłbym zajezdzić a już by mi sie znudził. Najlepiej żeby to był cross lub hard enduro. Na zimowy remont moto będę miał tak średnio 1200-1500zł . Jezdzić zamierzam głównie po ciężkim terenie, lasach, polach i pare razy w roku na torze. Mój budżet wynosi 5,5 tyś ale może dałbym rade wyciągnąć do 6tyś.

Myślałem nad jakąś crossówką 125 ale zniechęca mnie wymiana tłoka 2 razy w sezonie i spalaniem większym niż w crossówce 250 2t. Doradzcie mi co wybrać. Może ma ktoś jakąś ciekawą oferte w okolicy szczecina?

Popatrz jaki ma michał EXC 300 do sprzedania idealne moto dla ciebie :icon_razz: tylko że musisz przywiązać ręce o kierownicy :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...