-
Postów
1449 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O piasektt
- Urodziny 09/06/1984
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Wrocław
Osobiste
-
Motocykl
DAX ST50G
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
3674729
-
Strona www
http://
Ostatnie wizyty
Osiągnięcia piasektt
MOTONITA - leżący na baku (26/46)
0
Reputacja
-
WIitam Kolektor wygląda tak jak powyżej. Czy można sobie go tak bezkarnie "dziurawić" ? Czy przy takim kraniku można zrezygnować z kranika standardowego czyli grawitacyjnego?
-
Coś takiego: http://allegro.pl/wentyl-motocyklowy-uniwersalny-kranik-wakum-i3644251839.html ? A skąd owe "podciśnienie" wziąć najłatwiej
-
Dziękuje za odpowiedź. Czyli pozostaje mi tylko zykły kranik
-
Witam Mam do was takie pytanko. Posiadam mocno zmodyfikowaną Honda DAX. (cylinder 88, sportowa głowica itd.) Mój gaźnik to Kehin PE 24 czy do tego gaźnika można zamontować kranik podciśnieniowy ? Jeśli tak to jak to zrobić? Pozdrawiam i czekam na odp.
-
Co wybrać exc350 czy te310
piasektt odpowiedział(a) na grucha87 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Silnik 525 był pancerny (masz inne zdanie ?) i żadnych dużych bolączek nie było, więc co poprawiali w 530 ? To że są nowe modele, nie znaczy, że stare miały jakieś bolączki. Już skończmy tą dysputę, a inni ocenią kto ma racje. -
Co wybrać exc350 czy te310
piasektt odpowiedział(a) na grucha87 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
EXC 500 to zupełni inny motocykl (przekonstrułowana skrzynia, głowica, cylinder, tłok, rama itd.).Czy dla ciebie to to samo co 530 ? "Następca" 530 w klasie 500 a nie następca 530 w prostej lini i tak KTM go przedstawiał na prezentacji w Monachium (byłeś na niej może? Ja byłem, staram się nię tylko posiłkuje się tym co w necie i tym co usłyszałem od kupli.). Części są inne, nie znaczy że stare są złe. Bo jak by tak było to KTM poprawił by je chyba w 2009? 2010 ? 2011 ? Jak myślisz? Czekali by na to od 2007 roku do 2012/2013 ? I tak na marginesie: jeżeli ktoś kto jechał w Dakarze, był mistrzem Polski w CC i Enduro pracuje w KTM od kilku lat, gdzie startował na EXCR od 2007 roku jest niewiarygodny i wiesz lepiej no to ja nie będę z tobą dyskutował . Bo kim ty jesteś ? Co już osiągnąłeś? ile lat jeździsz ? Ile MTH najechałeś w warunkach wyścigowych. Pokaż te twoje narzędzia serwisowe KTM, bo zdaje mi się, że nie masz nawet dostępu do derektyw serwisowo-szkoleniowych KTM, które są wysyłane dla serwisów ASO -
Co wybrać exc350 czy te310
piasektt odpowiedział(a) na grucha87 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Żal to Ciebie chłopaku jeżeli porównujesz silnik EXC 530 do EXC 500. A co do ślizgu pseudonaukowcze to miał źle wyprofilowany kształt. A z czytaniem to sobie daj spokój bo to, że czytasz w twoim przypadku nie oznacza, że rozumiesz. -
Co wybrać exc350 czy te310
piasektt odpowiedział(a) na grucha87 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
To zapodaj mi te pozacierane 530 ze zdjęciami elementów. Tak z 4-5 przykładów i dane jak były serwisowane Zasięgnąłem języka w sprawie tych waszych "strasznych" usterek u Pana Wojciecha Rencza, KTM Bydgoszcz i w innych zaprzyjaźnionych serwisach KTM i dowiedziałem się następujących rzeczy: A co do rozrządu to tak macie racje był problem ale nie napinaczem tylko delikatny problem ze ślizgiem: Tak więc te wasze zacierające silniki, fatalne napinacze - to sobie można między bajki włożyć. Nie twierdzę, że producenci wykonują idealne motocykle, ale nie demonizujmy. Motocykle są testowane i sprawdzanie pod różnym kątem. Nikt z renomowanych producentów nie sprzeda motocykla który np. wybucha z byle powodu, czy głowica rozpada się po 3mth PZDR -
Co wybrać exc350 czy te310
piasektt odpowiedział(a) na grucha87 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Widziałem że tak odpowiesz - brak konkretów (czytaj udokumentowanych kilka przykładów ). Bo ja miałem EXCR 530 sixdays 2008 rok i żadnych poborów oleju nie było. Kolizji tłokowo zaworowej też nie miałem czyli napinacz był - ok. Prawo UE nakazuje transparentność jeżeli chodzi o usterki wynikające ze złego zaprojektowania. I tak np. KTM w 2008 zapraszał na akcje serwisową użytkowników LC8 - chodziło o układ paliwowy i po tym "strzalem w kolano" firma przetrwała Nie chce mi się ciągnąć tej dyskusji z tobą kolego bo ty będziesz mi wpierał, że potężne koncerny produkujące wyczynowe motocykle. wpierają buble swoim klientom. Motocykle te nie są testowane, tylko wprost z komputera Pana INŻ trafiają do Major000 i on bidny ze swoimi kolegami musi się z tym męczyć. A co do twojej fachowości to już zauważyłem, że jest dużej klasy. Dla Ciebie rok gwarancji to to samo co dwa (mały szczegół). Ja kolego wiem co obejmuje i jak działa w praktyce w przeciwieństwie do Ciebie. -
Co wybrać exc350 czy te310
piasektt odpowiedział(a) na grucha87 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Nie jestem specjalistą, od niczego wsadzania w dupę - może ty masz takie doświadczenia nie wiem? Ale po twoich wywodach widzę, że nie znasz zasad które panują przy zakupie nowego wyczynowego motocykla i do czego masz prawo a do czego nie - a coś tam się odszczekujesz Podaj mi konkrety co z tymi zaworami jest nie tak ? Jak motocykl był serwisowany ? Co i kiedy było robione Ja miałem kontakt z Sette-CZ i ludzie którzy się profesjonalnie zajmują serwisem tego modelu nie wspominali o niczym rażącym, o czymś co wybiega po za normę. KTM też z tego co wiem nie robił żadnej akcji naprawczej. A w innych modelach były takie akcje. Na trwałość zaworów wpływa wiele czynników - ale 2 główne są zależne od użytkownika: czystość filtra i odpowiedni luz zaworowy - i tu bym upatrywał zobserowane przez Ciebie problemy Podaj mi te spektakularne wpadki producentów po 2006 roku gdzie jest to udokumentowane ? I producent przekonstruował daną część, mechanizm ? A co do Huski oczywiście też gadasz od rzeczy i nie masz racji bo huska daje 2 lata gwarancji - Informacja od Pana Mleczki A nie w stylu: czytałem, słyszałem, wydaje mi się Sprawdź, potem coś pisz -
Nauka WHIPA.! porady;]
piasektt odpowiedział(a) na Krzysiek Lichota temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
WHIPy SCRUBy -
Co wybrać exc350 czy te310
piasektt odpowiedział(a) na grucha87 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Chyba się nie rozumiemy. Wyczynowy sprzęt nie zawsze ma defekt bo ktoś nie zadbał. Po prostu się tak dzieje i już, każdy wypadek trzeba było by badać oddzielnie. Tak samo dzieje się w lotnictwie i np. F1. Nie mówimy tu o wadliwej serii z fabryki tylko o wypadku losowym. A weź mnie proszę uświadom z czego ta szczególna opieka wynika :rolleyes: ?To, że trzeba częściej wymieniać tłok niż w 450ccm (?), to nic w tym dziwnego. W SX 65 tłok trzeba wymieniać co 6-10MTH. Każdy wyczynowy sprzęt wymaga szczególnej i troskliwej opieki a czy to KX 125 czy CRF 450X nie ma znaczenia. Przypominam, że silnik 350F był zaprojektowany od zera, nie jest to żadna modyfikacja obecnego pieca (kiedyś KTM robiło takie opcje w stylu EXC 200). Dlatego wszystkie podzespoły były poobliczane dla pojemności 350 i deklarowanego momentu i mocy. Moja nowa YZ250F z roku 2007 używana jako treningowy motocykl miała defekt skrzyni biegów: a konkretnie pęknięte zęby 2 i 3 biegu - przebieg z Sendeca 3.7MTH. Druga moja YZ250F 2007r który był na taśmie produkcyjnej zaraz za pierwszą (tak wynikało z VINu) przepracowała bez żadnej awarii skrzyni aż do dzisiaj do 2012 roku 197MTH (sprzedana mojemu kuplowi, mam ją dalej na oku) Ale, ja nigdy nikomu nie opowiadałem ze w YZ250F z roku 07 rozpada się skrzynia (bo mnie się tak stało). Po prostu mój egzemplarz był felerny i w konsekwencji musiałem ja naprawić na własny koszt. Po naprawie na oryginalnych częściach zrobiłem tym motocyklem 114MTH i skrzynia pracowała. perfekcyjnie. Obecnie motocykl ma 220MTH i motocykl z tego co wiem dalej lata bez problemowo. I z podobną awarią jak moja się nie spotkałem ani w PL ani w USA Moje podsumowanie: nie zawsze trzeba zwalać winę na dany model i tym sposobem przekreślać go. Czasami od wypadek losowy i tyle. Czasy wad fabrycznych w crossówkach i HE mineły jakoś tak w 2006. Kiedy KXF i RMZ zostały przeprojektowane, CRF udoskonaliła głowice UNICAM, a SXF prze projektował hydrauliczny napinacz ;) - oczywiście w bardzo dużym cudzysłowie - starzy wyjadacze będą widzieć co autor miał na myśli :biggrin: -
Co wybrać exc350 czy te310
piasektt odpowiedział(a) na grucha87 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Przy kupowaniu motocykla wyczynowego nie trzeba chyba takich rzeczy tłumaczyć :wink: Serwis jest częsty, drogi i na nic nie ma "gwarancji" A historie o wybuchających motocyklach są trochę kulawe, bo znajdę taką historyjkę o każdej marce i każdym modelu (SX, KX,WR, CRF, KXF, RMZ, SXF, EXC itd itd ) Każdy motocykl ma jakieś bolączki, mniejsze większe. Różne rzeczy widziałem startując i oglądając zawody i to te rangi MP jak i te MŚ FIM -
Co wybrać exc350 czy te310
piasektt odpowiedział(a) na grucha87 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Wszystko ok ! Tylko, przy ewentualnej późniejszej odsprzedaży cena Huski poleci niemożebnie w dół. Druga sprawa to dużo mniejsza dostępna ilość akcesorium typu podnóżki, dźwignia zmiany biegów, okleiny itd. Trzecia sprawa jeżeli Ci brakuje dołu: to może EXC 400 2011/2012 mało popularny motocykl aczkolwiek wielce niedoceniany: wytrzymalszy silnik niż 450/530 więcej niutków co za tym idzie więcej "dołu" niż 350 - chyba, że nie jest dostępny już w PL I jeszcze tak na koniec: Huską się fajnie śmiga tylko (znowu jakieś ale) motocykl jest szyty na mniejszego ridera, jest po prostu bardziej kompaktowy, jeżeli jesteś nie wysoki to +. Aczkolwiek jeżeli masz te ponad 180cm to może być to trochę dokuczliwe. KTM ma dużo bardziej przyjemniejsze kąty ramy do jazdy na stojąco ... Pzdr -
http://allegro.pl/show_item.php?item=1739311750 Wiecej info pod numerem telefonu 662116010