Skocz do zawartości

piasektt

Spec
  • Postów

    1449
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O piasektt

  • Urodziny 09/06/1984

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Osobiste

  • Motocykl
    DAX ST50G
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3674729
  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

448 wyświetleń profilu

Osiągnięcia piasektt

MOTONITA - leżący na baku

MOTONITA - leżący na baku (26/46)

0

Reputacja

  1. WIitam Kolektor wygląda tak jak powyżej. Czy można sobie go tak bezkarnie "dziurawić" ? Czy przy takim kraniku można zrezygnować z kranika standardowego czyli grawitacyjnego?
  2. Coś takiego: http://allegro.pl/wentyl-motocyklowy-uniwersalny-kranik-wakum-i3644251839.html ? A skąd owe "podciśnienie" wziąć najłatwiej
  3. Dziękuje za odpowiedź. Czyli pozostaje mi tylko zykły kranik
  4. Witam Mam do was takie pytanko. Posiadam mocno zmodyfikowaną Honda DAX. (cylinder 88, sportowa głowica itd.) Mój gaźnik to Kehin PE 24 czy do tego gaźnika można zamontować kranik podciśnieniowy ? Jeśli tak to jak to zrobić? Pozdrawiam i czekam na odp.
  5. Silnik 525 był pancerny (masz inne zdanie ?) i żadnych dużych bolączek nie było, więc co poprawiali w 530 ? To że są nowe modele, nie znaczy, że stare miały jakieś bolączki. Już skończmy tą dysputę, a inni ocenią kto ma racje.
  6. EXC 500 to zupełni inny motocykl (przekonstrułowana skrzynia, głowica, cylinder, tłok, rama itd.).Czy dla ciebie to to samo co 530 ? "Następca" 530 w klasie 500 a nie następca 530 w prostej lini i tak KTM go przedstawiał na prezentacji w Monachium (byłeś na niej może? Ja byłem, staram się nię tylko posiłkuje się tym co w necie i tym co usłyszałem od kupli.). Części są inne, nie znaczy że stare są złe. Bo jak by tak było to KTM poprawił by je chyba w 2009? 2010 ? 2011 ? Jak myślisz? Czekali by na to od 2007 roku do 2012/2013 ? I tak na marginesie: jeżeli ktoś kto jechał w Dakarze, był mistrzem Polski w CC i Enduro pracuje w KTM od kilku lat, gdzie startował na EXCR od 2007 roku jest niewiarygodny i wiesz lepiej no to ja nie będę z tobą dyskutował . Bo kim ty jesteś ? Co już osiągnąłeś? ile lat jeździsz ? Ile MTH najechałeś w warunkach wyścigowych. Pokaż te twoje narzędzia serwisowe KTM, bo zdaje mi się, że nie masz nawet dostępu do derektyw serwisowo-szkoleniowych KTM, które są wysyłane dla serwisów ASO
  7. Żal to Ciebie chłopaku jeżeli porównujesz silnik EXC 530 do EXC 500. A co do ślizgu pseudonaukowcze to miał źle wyprofilowany kształt. A z czytaniem to sobie daj spokój bo to, że czytasz w twoim przypadku nie oznacza, że rozumiesz.
  8. To zapodaj mi te pozacierane 530 ze zdjęciami elementów. Tak z 4-5 przykładów i dane jak były serwisowane Zasięgnąłem języka w sprawie tych waszych "strasznych" usterek u Pana Wojciecha Rencza, KTM Bydgoszcz i w innych zaprzyjaźnionych serwisach KTM i dowiedziałem się następujących rzeczy: A co do rozrządu to tak macie racje był problem ale nie napinaczem tylko delikatny problem ze ślizgiem: Tak więc te wasze zacierające silniki, fatalne napinacze - to sobie można między bajki włożyć. Nie twierdzę, że producenci wykonują idealne motocykle, ale nie demonizujmy. Motocykle są testowane i sprawdzanie pod różnym kątem. Nikt z renomowanych producentów nie sprzeda motocykla który np. wybucha z byle powodu, czy głowica rozpada się po 3mth PZDR
  9. Widziałem że tak odpowiesz - brak konkretów (czytaj udokumentowanych kilka przykładów ). Bo ja miałem EXCR 530 sixdays 2008 rok i żadnych poborów oleju nie było. Kolizji tłokowo zaworowej też nie miałem czyli napinacz był - ok. Prawo UE nakazuje transparentność jeżeli chodzi o usterki wynikające ze złego zaprojektowania. I tak np. KTM w 2008 zapraszał na akcje serwisową użytkowników LC8 - chodziło o układ paliwowy i po tym "strzalem w kolano" firma przetrwała Nie chce mi się ciągnąć tej dyskusji z tobą kolego bo ty będziesz mi wpierał, że potężne koncerny produkujące wyczynowe motocykle. wpierają buble swoim klientom. Motocykle te nie są testowane, tylko wprost z komputera Pana INŻ trafiają do Major000 i on bidny ze swoimi kolegami musi się z tym męczyć. A co do twojej fachowości to już zauważyłem, że jest dużej klasy. Dla Ciebie rok gwarancji to to samo co dwa (mały szczegół). Ja kolego wiem co obejmuje i jak działa w praktyce w przeciwieństwie do Ciebie.
  10. Nie jestem specjalistą, od niczego wsadzania w dupę - może ty masz takie doświadczenia nie wiem? Ale po twoich wywodach widzę, że nie znasz zasad które panują przy zakupie nowego wyczynowego motocykla i do czego masz prawo a do czego nie - a coś tam się odszczekujesz Podaj mi konkrety co z tymi zaworami jest nie tak ? Jak motocykl był serwisowany ? Co i kiedy było robione Ja miałem kontakt z Sette-CZ i ludzie którzy się profesjonalnie zajmują serwisem tego modelu nie wspominali o niczym rażącym, o czymś co wybiega po za normę. KTM też z tego co wiem nie robił żadnej akcji naprawczej. A w innych modelach były takie akcje. Na trwałość zaworów wpływa wiele czynników - ale 2 główne są zależne od użytkownika: czystość filtra i odpowiedni luz zaworowy - i tu bym upatrywał zobserowane przez Ciebie problemy Podaj mi te spektakularne wpadki producentów po 2006 roku gdzie jest to udokumentowane ? I producent przekonstruował daną część, mechanizm ? A co do Huski oczywiście też gadasz od rzeczy i nie masz racji bo huska daje 2 lata gwarancji - Informacja od Pana Mleczki A nie w stylu: czytałem, słyszałem, wydaje mi się Sprawdź, potem coś pisz
  11. Chyba się nie rozumiemy. Wyczynowy sprzęt nie zawsze ma defekt bo ktoś nie zadbał. Po prostu się tak dzieje i już, każdy wypadek trzeba było by badać oddzielnie. Tak samo dzieje się w lotnictwie i np. F1. Nie mówimy tu o wadliwej serii z fabryki tylko o wypadku losowym. A weź mnie proszę uświadom z czego ta szczególna opieka wynika :rolleyes: ?To, że trzeba częściej wymieniać tłok niż w 450ccm (?), to nic w tym dziwnego. W SX 65 tłok trzeba wymieniać co 6-10MTH. Każdy wyczynowy sprzęt wymaga szczególnej i troskliwej opieki a czy to KX 125 czy CRF 450X nie ma znaczenia. Przypominam, że silnik 350F był zaprojektowany od zera, nie jest to żadna modyfikacja obecnego pieca (kiedyś KTM robiło takie opcje w stylu EXC 200). Dlatego wszystkie podzespoły były poobliczane dla pojemności 350 i deklarowanego momentu i mocy. Moja nowa YZ250F z roku 2007 używana jako treningowy motocykl miała defekt skrzyni biegów: a konkretnie pęknięte zęby 2 i 3 biegu - przebieg z Sendeca 3.7MTH. Druga moja YZ250F 2007r który był na taśmie produkcyjnej zaraz za pierwszą (tak wynikało z VINu) przepracowała bez żadnej awarii skrzyni aż do dzisiaj do 2012 roku 197MTH (sprzedana mojemu kuplowi, mam ją dalej na oku) Ale, ja nigdy nikomu nie opowiadałem ze w YZ250F z roku 07 rozpada się skrzynia (bo mnie się tak stało). Po prostu mój egzemplarz był felerny i w konsekwencji musiałem ja naprawić na własny koszt. Po naprawie na oryginalnych częściach zrobiłem tym motocyklem 114MTH i skrzynia pracowała. perfekcyjnie. Obecnie motocykl ma 220MTH i motocykl z tego co wiem dalej lata bez problemowo. I z podobną awarią jak moja się nie spotkałem ani w PL ani w USA Moje podsumowanie: nie zawsze trzeba zwalać winę na dany model i tym sposobem przekreślać go. Czasami od wypadek losowy i tyle. Czasy wad fabrycznych w crossówkach i HE mineły jakoś tak w 2006. Kiedy KXF i RMZ zostały przeprojektowane, CRF udoskonaliła głowice UNICAM, a SXF prze projektował hydrauliczny napinacz ;) - oczywiście w bardzo dużym cudzysłowie - starzy wyjadacze będą widzieć co autor miał na myśli :biggrin:
  12. Przy kupowaniu motocykla wyczynowego nie trzeba chyba takich rzeczy tłumaczyć :wink: Serwis jest częsty, drogi i na nic nie ma "gwarancji" A historie o wybuchających motocyklach są trochę kulawe, bo znajdę taką historyjkę o każdej marce i każdym modelu (SX, KX,WR, CRF, KXF, RMZ, SXF, EXC itd itd ) Każdy motocykl ma jakieś bolączki, mniejsze większe. Różne rzeczy widziałem startując i oglądając zawody i to te rangi MP jak i te MŚ FIM
  13. Wszystko ok ! Tylko, przy ewentualnej późniejszej odsprzedaży cena Huski poleci niemożebnie w dół. Druga sprawa to dużo mniejsza dostępna ilość akcesorium typu podnóżki, dźwignia zmiany biegów, okleiny itd. Trzecia sprawa jeżeli Ci brakuje dołu: to może EXC 400 2011/2012 mało popularny motocykl aczkolwiek wielce niedoceniany: wytrzymalszy silnik niż 450/530 więcej niutków co za tym idzie więcej "dołu" niż 350 - chyba, że nie jest dostępny już w PL I jeszcze tak na koniec: Huską się fajnie śmiga tylko (znowu jakieś ale) motocykl jest szyty na mniejszego ridera, jest po prostu bardziej kompaktowy, jeżeli jesteś nie wysoki to +. Aczkolwiek jeżeli masz te ponad 180cm to może być to trochę dokuczliwe. KTM ma dużo bardziej przyjemniejsze kąty ramy do jazdy na stojąco ... Pzdr
  14. http://allegro.pl/show_item.php?item=1739311750 Wiecej info pod numerem telefonu 662116010
×
×
  • Dodaj nową pozycję...