rafael Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 no to napisałem ze o 250 (WR'ce) nie wspominającA no zwracam honor nie doczytałem :) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 ma ktoś jeszcze jakieś sugestie na temat mojego pytania wyżej? :buttrock: Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 A co do przesiadki... siadaj spokojnie.ja z ktm gs(zajechanego) siadłem na CR i daje rade z początku cr potrafiła czaem jakiś psikus zrobic a to na bok a to na plecy ale teraz jest spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Witam! Jako, że odkładam kase na moto, to pasowało by się wstępnie rozejrzeć za jakąś sztuką.Zacznijmy od tego, że moto ma służyć jako drugi motocykl (pierwszy - DT 125R), na przemian z DT. Interesuje mnie sztuka wyczynowa (lub "półwyczynowa" - DRZ400). Jeśli uda mi się uzbierać kasę na drugie moto, to DT zostanie i wtedy szukał będę crossa. Jeśli nie uda się uzbierać pełnej sumy, to DT zmieni właściciela. Dlatego też szukam: :biggrin: W optymistycznej wersji (drugie moto) szukam crossa 250 2T, lub innego moto, który poradzi sobie na torze, gdyż będzie użytkowany w 95% na torze. Do przejażdżek będzie DT. Cena jaka wchodzi w grę to max 8500 zł. Myślałem o CR 250. Jakie roczniki warto kupować (alu rama ?). :bigrazz: W mniej optymistycznej opcji (sprzedaż DT), szukam uniwersalnego hard enduro powyżej 250 ccm, 4T. Do wypadu na tor, teren, ale też z możliwością rejestracji. Tutaj myślałem o DRZ400. Jaka wersja jest najlepsza ? W tej opcji, z kasy za DT i odłożonych środków może być nawet 11 000 zł. :) Kolejna opcja to mega pesymistyczna wersja. Jeśli nie pójdzie matura, nie będzie pracy, to ze sprzedaży DT dostępna będzie kasa, w wysokości ok. 7500 zł. Wtedy celował będę w fulla na tor, obojętne jakiej pojemności. Jakie modele i roczniki polecacie ? Przy okazji, jakie są koszta przerobienie wersji R Yamahy DT, na supermoto. Głownie chodzi tylko o koła, reszta by została, bo moto ma oryginalne przełożenia. Czy uda się dopasować jakoś tarcze hamulcowe i zębatki do mniejszych kółek ? ( teraz są standart: 21/18). Dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Należy, jednak czas zalezy od cylindra.Jeśli masz nicasil, to 1-2 baki spokojnie, a potem rura (tak wyczytałem na forum)Jeśli tuleja, to znacznie dłużej. Nie przegrzewaj moto i spokojnie docieraj. sorry za offtop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 ja mam kolesia co docieraj swoje ktm , w ten sposob ze zalozyl tlok , odpalil , dal gaz do konca i jak po 3 min sie nie rozsypal to byl dotarty Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Witam! Jako, że odkładam kase na moto, to pasowało by się wstępnie rozejrzeć za jakąś sztuką.Zacznijmy od tego, że moto ma służyć jako drugi motocykl (pierwszy - DT 125R), na przemian z DT. Interesuje mnie sztuka wyczynowa (lub "półwyczynowa" - DRZ400). Jeśli uda mi się uzbierać kasę na drugie moto, to DT zostanie i wtedy szukał będę crossa. Jeśli nie uda się uzbierać pełnej sumy, to DT zmieni właściciela. Dlatego też szukam: :bigrazz: W mniej optymistycznej opcji (sprzedaż DT), szukam uniwersalnego hard enduro powyżej 250 ccm, 4T. Do wypadu na tor, teren, ale też z możliwością rejestracji. Tutaj myślałem o DRZ400. Jaka wersja jest najlepsza ? W tej opcji, z kasy za DT i odłożonych środków może być nawet 11 000 zł.Ta opcja jest najlepsza jeśli chcesz moto zarejestrować. Bo jeśli nie musi być rej to sprzedaj dt'ke i kup cr 250 jak najmłodszy bo nowsze roczniki nie mają większych różnic(od 2002roku bo by stykło 10-11k). 250'tką polatasz spokojnie po lesie i torze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 (edytowane) Własnie przydał by się moto do rejestracji. Najlepiej, żeby była to obecna DT, bo kupiłem nówke i sprzedarz jej teraz po 1/3 ceny zainwestowanej mija się z celem. Tylko pytanie czy za 8-9k kupie CRke powiedzmy 2002-2003. Edytowane 25 Czerwca 2008 przez Iluminat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 2T mysle ze tak Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 (edytowane) Własnie przydał by się moto do rejestracji. Najlepiej, żeby była to obecna DT, bo kupiłem nówke i sprzedarz jej teraz po 1/3 ceny zainwestowanej mija się z celem. Tylko pytanie czy za 8-9k kupie CRke powiedzmy 2002-2003.Tu masz coś w tej cenie.http://moto.allegro.pl/item387766232_honda_cr_250.htmlhttp://moto.allegro.pl/item382844219_honda_cr_250.htmlOd 2000roku wystarczy.Trzeba poszukać dobrze i parę miechów. Edytowane 25 Czerwca 2008 przez Moto33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Wiem, wiem na allegro siedzę non stop. Ta pierwsza wygląda jakby miała zgnity totalnie napęd :) Czyli rozumiem, że 8k za crossa z tych roczników to normalna cena ?Za kilka dni się okaże czy będzie dopłata ojca (matura) :notworthy: Wtedy wszystko będę wiedział. Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Wiem, wiem na allegro siedzę non stop. Ta pierwsza wygląda jakby miała zgnity totalnie napęd ;) Czyli rozumiem, że 8k za crossa z tych roczników to normalna cena ?Za kilka dni się okaże czy będzie dopłata ojca (matura) ;) Wtedy wszystko będę wiedział. Dzięki za pomoc. Za tą kwote można nawet 03 wytargac w stanie do jeżdżenia. A nie te krajowe zgniłki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamss Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Witam! interesuje mnie motor na którym mógłbym sobie pośmigać tak ze 3-4sezony bez braku mocy i nie chce takiego motoru którego nie zdążyłbym zajezdzić a już by mi sie znudził. Najlepiej żeby to był cross lub hard enduro. Na zimowy remont moto będę miał tak średnio 1200-1500zł . Jezdzić zamierzam głównie po ciężkim terenie, lasach, polach i pare razy w roku na torze. Mój budżet wynosi 5,5 tyś ale może dałbym rade wyciągnąć do 6tyś.Myślałem nad jakąś crossówką 125 ale zniechęca mnie wymiana tłoka 2 razy w sezonie i spalaniem większym niż w crossówce 250 2t. Doradzcie mi co wybrać. Może ma ktoś jakąś ciekawą oferte w okolicy szczecina? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Witam! interesuje mnie motor na którym mógłbym sobie pośmigać tak ze 3-4sezony bez braku mocy i nie chce takiego motoru którego nie zdążyłbym zajezdzić a już by mi sie znudził. Najlepiej żeby to był cross lub hard enduro. Na zimowy remont moto będę miał tak średnio 1200-1500zł . Jezdzić zamierzam głównie po ciężkim terenie, lasach, polach i pare razy w roku na torze. Mój budżet wynosi 5,5 tyś ale może dałbym rade wyciągnąć do 6tyś.Myślałem nad jakąś crossówką 125 ale zniechęca mnie wymiana tłoka 2 razy w sezonie i spalaniem większym niż w crossówce 250 2t. Doradzcie mi co wybrać. Może ma ktoś jakąś ciekawą oferte w okolicy szczecina?Popatrz jaki ma michał EXC 300 do sprzedania idealne moto dla ciebie :icon_razz: tylko że musisz przywiązać ręce o kierownicy :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 ja bym szukał w tej kasie jakiej DR350. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.