marcel111 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 jeszcze ujdzie lc4 od 95 roku, czyli 620 (nie 600), większość częsci jest taka sama jak modele 2000-2005, kosmetyczne zmiany, a nawet te stare ciagle dostepne. Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Doradzi ktoś jakieś supermoto do 9, max 10 tys. zł? :) Jakieś 8 lat temu miałem DR350 z kołami sm i żaden późniejszy motocykl nie dawał mi tyle frajdy z jazdy, co DRka. Teraz ujeżdżam RF900, ale nie ma tej przyjemności z jazdy. Zdaję sobie doskonale sprawę z tego, że większa pojemność nie zawsze oznacza więcej zabawy - jeździłem XT600 przerobioną na supermoto i była po prostu za ciężka, DR350 jeździło mi się o wiele przyjemniej. Najbardziej chodzi mi po głowie DR-Z 400 SM, następca poczciwej DR350, ale może coś innego, wartego uwagi jest w tych pieniądzach? Nie ukrywam, lubię takim sprzętem jeździć na gumie, więc sucha miska olejowa to podstawa. Podoba mi się Honda FMX650, ale jej 165kg masy to stanowczo za dużo. DR-Z400 waży około 130kg, to mi odpowiada. Chyba, że są jeszcze jakieś inne sprzęty :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 za 11-12 można spróbować złapać xr650r w SM -do zabawy jak znalazł, masz prawie litrowego sporta więc myśle że przy odrobinie oleju oleju w głowie się nie zabijesz :D albo lc4 620 w SM -też nie wychodziły fabrycznie ale można kupić jakąś fajną zmotę........bo na 625 , dycha to trochę mało.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Kumpel ma drz sm od nowosci. Kilkalat juz. Jest mega zadowolony. Moto bezawaryjne. Na kole lata bez problemu Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 To zależy od oczekiwań ja widziałem kilka osób zawiedzionych niską mocą drz supermoto. Co innego wersja E. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 wersje E kup i kółeczka SM i masz ogień. FMX nie daje tyle frajdy a XTX to juz w ogóle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MTSW Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 mój pierwszy post dlatego na wstępie CZEŚĆ WSZYSTKIM. Piszę do Was z prośbą o radę, ja w temacie "co wybrać" ? Dwa słowa o mnie, mam 32 lata, kategoria A od 18 roku życia, różne sprzęty w życiu miałem, aktualnie ciężki chopper 1600.... Nigdy w życiu nie miałem enduro, a takiego właśnie szukam. Przeznaczenie: szeroko pojęta zabawa na motocyklu (las, łąki, tereny górzyste, hopki...) Doradźcie,proszę 250m3 czy 450m3, co da więcej przyjemności w polnych i leśnych warunkach, czy 250 tka, nie będzie za słaba ? (moja waga 72kg), czy 450m3 nie będzie zbyt narowista ?, Jak myślicie ? Mam na tapecie dwa motocykle WR 250, lub WR 450, budżet na motocykl do 16.000 złoty z góry Dzięki za wszystkie komentarze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 przy Twojej wadze wyczynowa 250 4t na pewno nie będzie za słaba :) zwłaszcza że piszesz że nie miałeś styczności z enduro. Za 16K kupisz pszyswoity egzemplarz. 450 dostarczyła by Ci na pewno moc wrażeń ale to ona by Ciebie prowadziła a nie Ty ją. Kup 250 a jak pod koniec sezonu (przyszłego) stwierdzisz że już ją dostatecznie opanowałeś to myśl o 450.Pozdr Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 miałem yamaszke wr250f przez 2 sezony, a nie było to moje 1 enduro/cross, moja waga ok 100kg i po 2 sezonach uważam że nie potrafiłem jej ogarnąć w 100% . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MTSW Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Dziękuję za odpowiedzi, Decyzja zapadła WR 250, Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 nie wiem czy to do końca dobry pomysł jeśli będziesz sporo latał po płaskim (pola , lasy, łaki , szutry ) no ale czas pokaże :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 po płaskim może brakować, ale po wjeździe na tor jest czym pojeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Siema.Mam problem mianowicie mam okazje kupić EXC 530 2008r, ale podejrzewam że jest ona około 200 mth bez zadnego remontu jednak motocykl odpala, jezdzi biegi wchodza bez problemu,zawieszenie też nie jest jakos specjalnie zużyte. Teraz moje pytanie jakie są koszty zrobienia silnika oczywiście moge to sam policzyc ,korba, łancuch rozrz, zawory,tłok czyli ok 2,5-3 tys zł ale chodzi mi to czy np w KTM nie zdaża się takie coś jak mikropeknięcia głowicy,czy jakieś wytarcia walków głowicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 (edytowane) Około 5 tys. trzeba liczyć. http://forum.supermoto.pl/topic22726-ktm-525-exc-2005-remont-silnika.html na ostatniej stronie masz podsumowane koszty. Edytowane 30 Sierpnia 2013 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Jeśli to jest naprawdę 200 mth czyli kolo 7000km i nie był w tym czasie katowany to przelata spokojnie kolejne 150mth i wtedy decyzja albo zmiana tłoka korby profilaktycznie albo ryzyk i cagniesz puki nie będzie kopcil albo puki nie wybuchnie. Przy 200-300 mth walki będą ok, ale należało by sprawdzić zawory. Generalnie przy takim przebiegu bardziej bym patrzył na resztę moto niż na silnik i tam szukał ewentualnych kosztów Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.