Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

chyba mamy inne definicje podjazdów kolego, na xr moze byc ciezko dojechac do stromych podjazdów, a co dopiero je robic :D

to jest typowe moto do szybkiej jazdy po łatwym terenie, tak samo jak lc4 i klx 'r', w trudnym terenie jest lipa nawet nie zw względu na wagę bo ta jest niewiele wieksza niz exc ani nawet zawias (lc4 ma niezły zawias) tylko na same rozmiary motocykla i geometrię ramy - kiepska zwrotnosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

chyba mamy inne definicje podjazdów kolego, na xr moze byc ciezko dojechac do stromych podjazdów, a co dopiero je robic :D

to jest typowe moto do szybkiej jazdy po łatwym terenie, tak samo jak lc4 i klx 'r', w trudnym terenie jest lipa nawet nie zw względu na wagę bo ta jest niewiele wieksza niz exc ani nawet zawias (lc4 ma niezły zawias) tylko na same rozmiary motocykla i geometrię ramy - kiepska zwrotnosc

No widzę żę wreszcie ktoś z tego forum pojechał w góry na motorze :)

Prawda jest taka że w prawdziwym terenie jakim są góry w tej chwili nie ma innych motocykli niż wyczynowe enduro 250 i 300 2T i 4t do 350. Czasem jeszcze zdarzają się 450.

Motocykl musi być lekki i jeszcze raz super lekki.

Prawdziwy podjazd poza tym że jest stromy ma kamienie wielkości arbuzów, korzenie, pnie i jest tak długi że po 15 min jazdy w górę modlisz się żeby za następnym zakrętem było już płasko a na szczycie okazuje sie że przed tobą jeszcze jest do pokonania kręta ściana długości kilometra a jak się tylko zatrzymasz bądz na moment stracisz trakcję wszystko trzeba będzie zacząć od nowa :)

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, ja mam taką sprawę. Przymierzam się do kupna enduro o pojemności 125 ccm. Chodzi mi o sprzęt, który nada się do jazdy po asfalcie (homologacja), jak również do offroadzie w lesie, po polach, na tor crossowy, etc. Doradzicie cos?

Ogar typ 200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogar typ 200

sam jestes ogar

Siema, ja mam taką sprawę. Przymierzam się do kupna enduro o pojemności 125 ccm. Chodzi mi o sprzęt, który nada się do jazdy po asfalcie (homologacja), jak również do offroadzie w lesie, po polach, na tor crossowy, etc. Doradzicie cos?

 

z tańszych w zakupie i utrzymaniu masz dt 125, crm 125, z droższych i znacznie lepszych ktm exc 125, husqy wr 125, jazda na 2T po asfalcie to dla mnie porażka (chociaz znajomy zrobił Chorwację na dt, da się ;) ), ogólnie motorki z homologacją (enduraki) srednio spisują sie na torze, ale do nauki będą OK, za to w lesie jezdzi sięna tym super

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na exc 125 to trzeba naprawdę mieć gruby portfel, ale za to 47km przy tak małej wadze, demon. ale duże koszty utrzymania, po asfalcie nim można też ładnie i bardzo szybko pośmigać, w mieście oczywiście bo na trase to chyba się kolega tym nie bedzie wybierał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na trasę najwyżej do 60km.

Szukam takiego właśnie w typie DT 125, trochę czytałem już na ten temat. Kwota za motor nie więcej niz 5-6k zeby byla

Czytałem ze dobre jest DT, KMX, Honda jakas jeszcze. O tym KTM nie slyszalem, ale do nauki na 1szy raz chyba za mocny bedzie.

 

Ogólnie też chcę spytać. Bo DT nie produkują już chyba. Więc, na co patrzeć przy zakupie wybieranego używanego np. DT?

 

Jezeli znacie inne modele dobre to piszcie, wezme pod uwage wszystkie rady ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...