Skocz do zawartości

kilant

Forumowicze
  • Postów

    122
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    odkręcać manetkę do końca
  • Skąd
    Białystok

Osobiste

  • Motocykl
    ETZ150/TUAREG (ETZ) 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Skype
    kil4nt

Osiągnięcia kilant

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. kilant

    romet ogar 200

    Na sprzedaż romecik, mam go od 5 lat z czego od 3 praktycznie tylko stoi i zajmuje miejsce ponieważ kupiłem większy motocykl. Od czasu do czasu był przepalany, lecz od jesieni stał nie ruszany. Ogar jakieś 300km temu przeszedł remont silnika, wymienione częsci: wał korbowy tłok, cylinder łożyska uszczelniacze aparat zmiany biegów kompletne sprzęgło olej Ogólnie romet pali i jest w stanie bdb aczkolwiek po długim postoju ciężej odpala, prawdopodobnie trzeba by było przeczyścić gaźnik i się z nim troche pobawić, trzeba też kupić nakrętkę kontrującą w przednim kole, ponieważ jest zerwany gwint i jest luz na kole ale to nie przeszkadza oraz posprawdzać kabelki bo nie ma światła z przodu. Stacyjka nowa. po tym postoju rometem rozwinąłem 70 km/h więc jest dobrze :) Nie był czyszczony do zdjęć, więc po postoju jest zakurzony. Troche porobić posiedzieć i jak nowy. Polecam, sprzedaje ponieważ pilnie potrzebuję na samochód. Zamienie na bmw Jak nie odbiore to oddzwonie. odpisuje na sms ZAREJESTROWANY I UBEZPIECZONY zdjecia - http://olx.pl/oferta/romet-ogar-200-jawka-pilne-po-remoncie-tanio-CID5-IDbiezX.html
  2. Cześć, czy nie wiecie przypadkiem gdzie mogę zamówić tuleję cylindrową na konkretne wymiary? Dodam, że jest to do silnika 2t całkowicie nie seryjnego. Okna porobię sam, potrzebuję tylko surowej tulei. Silnik to ETZ 250, zaislany tłokiem wossner maico 400 o średnicy 78.5mm. Poprzednio miałem tuleję Mahle, ale jest ona trochę za droga i za długo czekałem na nią, bo przyjechała z niemiec. Czas oczekiwania to dobre kilka miesięcy. z góry dzięki.
  3. Witam Mam w planach modyfikację sprzęgła w ETZ 250 w której jest ono osadzone stożkiem na wale korobwym, uruchamiane za pomocą przekładni ślimakowej, na takie które byłoby na wałku skrzyni biegów i byłoby uruchamiane hydraulicznie poprzez wysprzęglik->popychacz który byłby w wałku skrzyni biegów->docisk, czyli klasycznie jak jest np. w ETZ 150 itp Tak by sprzęgło wyglądało: kosz sprzęgłowy przynitowany do dużego koła zębatego na łożysku igiełkowym, wałek skrzyni biegów przedłuzony a na nim osadzony zabierak. Na wale korbowym mała zębatka uzyskana z rozcięcia oryginalnego zabieraka sprzęgła. Sprzęgło musiałbym oczywiście zastosować inne np. jawa 350, lub inne które nie jest uruchamiane poprzez przekładnie ślimakową. tu moje pytanie, czy wałek od biegów wytrzyma to, że przez jego środek wywiercę otwór, osłabi go to ale powinien wytrzymać chyba? tak jak to jest np. w etz 150
  4. ładny ładny ale oponka tylna do wymiany ;p 4t 250, też ładnie ciągnie, nieprawdaż? jeździłeś już na czymś?
  5. te pompy tak mają, nie wiem czemu.. ale prawie każdy miał ten sam problem, że cieknie płyn z tłoczka, ja też miałem, kilka razy wymieniłem tam uszczelke na simmering i za 3 chyba jest dobrze i nie cieknie
  6. to daj komuś kto coś wie, przez internet kabli Ci nie będziemy raczej szukać
  7. co ma linka sprzęgła, że przy okazji zmieniłeś uszczelkę pod cylindrem która byłą dobra?! jak się nie kręci to coś źle złożone, może pierścienie, ale to raczej by się kręcił silnik, rozbieraj
  8. a dlaczego 4t? polecałbym zacząć od 125 2t, niższe koszty utrzymania, a na początek w zupełności wystarczy
  9. po pierwsze na nowym tłoku przynajmniej na początku nie powinieneś manetki do końca odkręcać, to, że odpala na 1 to nie znaczy że ma kompresje
  10. kilant

    Odpowiedni model MZ

    a Ty szukasz motocykla do renowacji? co do motocykla, wydaje mi się, że wydech i kolanki nie są oryginalne, albo jest ona naprawdę zadbana, bo cięzko utrzymać tyle lat chromy tak ładnie szczególnie kolanko, ale ładnie wygląda na zdjęciach nie powiem, myslę, że jest warta swojej ceny
  11. dzięki pypek, właśnie o takie coś mi chodziło raczej tą kupię
  12. ok, ok zapomnijcie, że napisałem tam cokolwiek o cylindrze, poprostu potrzebuje takiej mini wiertarki, jak sie Twoja zwie, ile kosztowała,?
  13. ale to nie jest tylko mi potrzebne do zabawy w dorabianie kanałów, mam pare nie potrzebnych cylindrów i chciałbym zobaczyć co i jak, pozatym polerka jakichś trudno dostępnych miejsc, kanałów, a w takim silniku jak etz takie przeróki dobrze wykonane mogą sporo dać
  14. witam, nie wiem czy umieściłem w odpowiednim dziale ten temat ale poszukuję właśnie mini wiertarki szlifierki jak zwał tak zwał, potrzebna mi ona jest do powiekszania, może nawet dorabiania kanałów w cylindrze, aluminium, polerka. musi ona być jak najmniejsza, i w miarę tania. chyba pneumatyczna byłaby najlepsza bo najmniejsza, ale na allegro to nie bardzo jest co oglądać, ma ktoś może takie coś? ile kosztuje mini wiertarka z kompresorem? albo jakaś mała elektryczna, i czy się w ogóle nada
  15. zapłon dla etz 250 to 2,5mm dla 251 to od 2,5 do 3mm, ale może te oktany jakąś różnice robią z pompy może lecieć płyn hamulcowy nie olej i raczej łatwo wymienić ale może dalej ciec zabierz się za regulację gaźnika, jaką masz kompresję w cylindrze? cieżko kopać czy tłok łatwo się porusza? może tłok do wymiany a cylinder do szlifu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...