Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jjank nie wydaje mi się żeby sensowną xl600 szło kupić za mniej niż 3kpln z tym że ja mówie o sprzęcie z kwitami-chyba że w innym świecie żyjemy .........raczej 3-4kpln....

 

w dt moc jest wystarczająca :D

 

recepta jest prosta-jak się zaczyna to nigdy się nie wie co się chce...

 

kupić dt 125 -sprzęt najbardziej uniwersalny, najprostszy w serwisie, i w sumie bardzo tani.......

 

rok pojeździsz to sam dojdziesz do wniosku czy będziesz latał prawie trialowo i kupisz exc 125, czy po torze i cr 125 czy po płaskim polu na kole i lc4........

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć z powrotem.

Jeszcze nie tak dawno pisałem o moto 70% teren 30% asfalt najlepiej aby śmigać pasażerką. Udało mi się ją przekonać pierwszą przejażdżką na KTM LC4 640 żebym mógł spełniać swoje marzenia ;)

 

Więc tak wybór padł od razu na XR 400R (bo jak wspominałem w poprzednich postach że mam zamiar spłacać kredyt i nie chciałbym przez sezon nie jeździć bo brakuje $$$ a opinię ma niezniszczalnego sprzętu jeżeli się dba)

 

Nie chcę na moto wydać więcej niż 8,000zł, a na utrzymanie mógłbym przeznaczyć miesięcznie około 150/200zł (które można by uzbierać i zainwestować w remoncik aby mieć pewność czym się jeździ aż do spłaty kredytu)

 

DRZ odpada bo w moim odczuciu lepiej się jeździło na XR. Więc zostały wyczynówki albo ociężałe DR,LC4,TTR itp, w 2suwy się nie pcham (spalanie)

Jednak czy będzie mnie stać utrzymać na któryś z tych co wymienię niżej?

Yamaha WR

Husqvarna TE

Honda CRF-X - o ile dostępna w tych $$$

Husaberg FE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Panowie, Co sądzicie o powyższych egzemplarzach? który bardziej na pierwsze enduro sie nadaje?

 

prośba o pomoc,

z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć z powrotem.

Jeszcze nie tak dawno pisałem o moto 70% teren 30% asfalt najlepiej aby śmigać pasażerką. Udało mi się ją przekonać pierwszą przejażdżką na KTM LC4 640 żebym mógł spełniać swoje marzenia ;)

 

Więc tak wybór padł od razu na XR 400R (bo jak wspominałem w poprzednich postach że mam zamiar spłacać kredyt i nie chciałbym przez sezon nie jeździć bo brakuje $$$ a opinię ma niezniszczalnego sprzętu jeżeli się dba)

 

Nie chcę na moto wydać więcej niż 8,000zł, a na utrzymanie mógłbym przeznaczyć miesięcznie około 150/200zł (które można by uzbierać i zainwestować w remoncik aby mieć pewność czym się jeździ aż do spłaty kredytu)

 

DRZ odpada bo w moim odczuciu lepiej się jeździło na XR. Więc zostały wyczynówki albo ociężałe DR,LC4,TTR itp, w 2suwy się nie pcham (spalanie)

Jednak czy będzie mnie stać utrzymać na któryś z tych co wymienię niżej?

Yamaha WR

Husqvarna TE

Honda CRF-X - o ile dostępna w tych $$$

Husaberg FE

Wyczynówki odpuść tyle Ci powiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego? Z powodu zbyt dużej ilości "tykających bomb - które mogą się w każdej chwili rozpaść i koszt ich naprawy będzie większy niż sama cena motocykla?"

Czy z powodu mojej małej ilości $$$ przeznaczonych na moto bo w tej cenie nie da się kupić "dobrej wyczynówki"

A może utrzymanie jest 2x większe niż chciałem przeznaczyć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...