Krzysiek Lichota Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 zależy od sytuacji są sytuacje gdy wyciągniesz krówsko a są sytuacje gdzie lekki motorek ciężko wytachać.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Bez przesady, samemu też normalnie się jeździ i nie jest to niebezpieczne. Wystarczy nie pchać się w jakieś torfowiska, bagna, rzeki itp, przynajmniej w nocy :icon_mrgreen: S'ka też fajnie śmiga, faktycznie jest cięższa od E i łagodniej oddaje moc, ale generalnie bardzo przyjemnie się jeździ, a koszty utrzymania są bardzo bardzo niskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Miocha 1l benzyny waży około 0,7kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 (edytowane) Miocha 1l benzyny waży około 0,7kg.sory nie wiedziałem :D S'ka też fajnie śmiga, faktycznie jest cięższa od E i łagodniej oddaje moc, ale generalnie bardzo przyjemnie się jeździ, a koszty utrzymania są bardzo bardzo niskie. ja miałem raz przyjemność jechać S-ką i powiem tak -nie twierdzę broń boże że jest słaba, bo nie jest ale moc oddaje troche mułowato jak tt/ttr ...... więc ja rozważyłbym tt/ttr też...... oba moto (drz S i TT/TTR) mają full opcję drogową -podnóżki dla pasażera (i na obu pasażer ma tragicznie niewygodnie :D ) kierunkowskazy, wszelkie światła, stacyjki, blokady kiery, drz góruje bajernym komputerem pokładowym , w tt/ttr masz niczym wyciosany z lat 80 archaiczny prędkościomierz -można to uznać za plus drz chociaż to juz kwestia gustu.... silnikowo-oba moto maja podobną moc, podobnie ją oddają, tt/ttr lepiej ciągnie z dołu, spalanie też jest podobne............chłodzenie -drz ma bardzo wydajne i nie da go się przegrzać , tt/ttr jak każdego wiatrołapa da się.......z drugiej strony silnik tt/ttr jest prostszy , ma tańsze części , łatwiej go naprawić.... kopniak vs e-start ?? remis :D e-start jest fajny póki działa-guzik i jedziesz , ale trzeba dbać o aku, zimą doładowywać, drz ma rozbudowaną elektrykę, moduł wymagający do swej pracy akumulatora i słyszałem że brak prądu może się zdarzyć przy słabszym aku..... w TT/TTR kopiemy na zimnym , kopiemy po glebie pot się leje ku***y się sypia z drugiej strony taki rozruch nigdy nas nie zawiedzie.......... waga ?? TT/TTR są 4kg lżejsze na sucho (na mokro róznica jeszcze z 1kg większa bo nie ma płynu chłodniczego )zawias ?? porównywalny -TT S ma tył wahacz z wr +chyba ohlinsa i oczywiście pełną regulację...cenowo ?? zdrowa TT600S kosztuje 5-6tys, zdrowy drz400S koło 10, TTR generalnie maja chore ceny myśle że za 8k się kupi coś z sensem ja preferowałbym TT S -o połowę tańsza dla takiej różnicy cenowej można kopać i patrzeć na archaiczne zegary :D w terenie podobnie nawet pod jednym względem lepiej-nie ma chłodnic i goólnie mniej elementów do uszkodzenia jak będziemy co chwila leżeć :D tt jest bardziej pancerna, prostsza w serwisie, jak kupimy gruza to jest szansa z tego wyjść obronna ręka a w drz może być ciężko..... Edytowane 2 Listopada 2012 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 może ktoś się skusi, dla forumowiczów rabat :) http://allegro.pl/show_item.php?item=2762814413 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Czemu sprzedajesz ? Na co się przesiadasz z wspaniałej 200 ? Ja też nosze się z zamiarem sprzedaży mojej 200 ale mnie zabijają koszty eksploatacyjne i najbardziej spalanie. Myślę nad trialówką. Osobiście uważam że nie ma lepszego motocykla dla amatora w teren niż 200 w EXC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 może ktoś się skusi, dla forumowiczów rabat :) http://allegro.pl/sh...item=2762814413Twój ? Co kupujesz teraz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Coś nowszego chcę, moze byc gas gas, moze byc nowsze exc, albo i husaberg w 2T, jeśli ktoś chce się zamienic za cos takiego to jak najbardziej, oczywiscie z moją dopłatą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 husabergi są mega podobno ; o jak trafisz to napisz jak sie sprawuje ; o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Bardzo chwalą nowe Gasy. Dwóch znajomych kupiło nówki z salonu teraz, to nie dość że cena bije konkurencje to moto wyśmienite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Bardzo chwalą nowe Gasy. Dwóch znajomych kupiło nówki z salonu teraz, to nie dość że cena bije konkurencje to moto wyśmienite.Jezdzilismy z dwoma góralami w lipcu po beskidzie zywieckim, mieli nówki 250 i 300ec chłopaki nie mieli duzego doswiadczenia, ale te gasy latają niesamowicie i tez bardzo sobie chwalili, ciekawe jak to będzie jezdzic za pare lat bo nowe to wszystko będzie ganiac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 (edytowane) Ja sam jak rozwinę trochę interes i przestane inwestować w firmę to chętnie bym kupił nowego i wrzucił w koszta. Wyszedł by w sumie nie wiele jak za nowe moto, a nowe to jest nowe. PS: Z wyglądu są zabójcze :biggrin: Edytowane 3 Listopada 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 no właśnie jak jjank powiedział zobaczymy jak będą się sprawować za jakiś czas... bo wiadomo co nowe to musi zaskoczyć i przez jakiś czas poprawnie funkcjonować.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paaawel5 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Panowie wiem, że temat rzeka i dużo tu napisane ale im więcej czytam tym większe dylematy Obecnie mam S dr125 (mój pierwszy motor) wsio pasuje (może trochę siedzenie nisko (178cm mam) i hamulce słabe) ale po bitym półtora roku jazdy mocy zaczęło brakować i mimo, że jest w bdb stanie to na wiosnę będę chciał go sprzedaćTu więc pytanie - enduro lub cross z homologacja (bym mógł go przystosować do ruchu i zarejestrować) używany do 4 tys zł najlepiej 4t i nie większy niż 350 ccm (dr mi pali 3,5 a nigdy nie przekroczyła 4l i chciałbym by nowy motor też więcej nie palił) wiem że szału niema ale mam dużo innych wydatków więc odp typu dozbieraj będą trochę nie na miejscu bo ponadto iż trochę Dr zrobiłem to wiem że jeszcze uczyć się sporo trzeba jazdy w terenie jak i po ulicy od czasu do czasuIgły tez nie szukam za ta kasę ale chciałbym by miał silnik dobry by był mocniejszy (miło by było by miał ze 25 KM) od DR ale również "bezobsługowy"na co patrzeć ?? jakie modele prócz dr 350??widzę że jest sporo kawasaki w dobrych cenach ale stoją na portalach i nikt ich nie kupuje ... czemu ??pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Czemu motory nie idą? bo jest kryzys i ludzie nie mają pieniędzy idą motorki w cenach (3000-4000) lub mniej bo jak ktoś ma kase to kupuje motorek za 12000++... DR350, Yamaha XT 350,Kawasaki KLR 250... popacz na te propozycje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.