Skocz do zawartości

paaawel5

Forumowicze
  • Postów

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    dr 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    dln śląsk

Osiągnięcia paaawel5

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Nom chyba faktycznie mało kto tu zagląda lub ludzie nie mają takich problemów :) Patent z gąbką - masakra hehe, każdy się "ratuje" jak może bo faktycznie serwis wymiata z cenami 100 zł za kawałek gąbki a z wersalki to ze 100 motocykli by w filtry uszczęśliwił hehe .... ale i konstruktorzy też wymiatają jak u mnie z tym łożyskiem ...
  2. Panowie a ja z innej beczki nieszczęsny temat główki rami a w zasadzie łożysk, które zaniedbane przez poprzednika miały taki luz ze nakrętką nie dało rady już tego skorygować. Moja DR po rozebraniu ma górne łożysko złożone z 3 części, Sugerując się ogólnymi danymi kupiłem (jeszcze nie rozbierając) 2 łożyska dolne - okazuje się, że gitara oraz górne - tu niestety już nie 47x25x15 Po rozebraniu okazało się, że łożysko ma 48x25x13! Masakra nigdzie takiego nie ma ten 1 mm na jednej z bieżni powoduje, że 47 wręcz wpada w ramę .. Zasięgnąłem info w serwisie i jest właśnie 48 mm - każda część osobno łączny koszt bieżnie (jedna 56, kolejna 48) i 18 kulek za 4 zł kpl Czy ktoś mając starszą DR lata 85-93 z oznaczeniem SF43B przerabiał takie cuda? Czy zostaje jedyne serwis?? Pozdrawiam
  3. Panowie i Panie sprawa, co do mojej Dr Jak juz kiedyś pisałem miałem problem z gaźnikiem tzn. dalej mam Ale - prócz tego ustawienia - teraz po zimie o dziwo jest lepiej a nic grzebane nie było wprawa ma, sie tak, że jak zakręcę kranik i przyjdę na 2 dzień to z gaźnika sie leje to, co zostało - rozebrałem wyczyściłem myślałem, że to ta śruba na dole, ale niestety chyba już jest za bardzo wyeksploatowany i nie trzyma wszystko w środku jak trzeba Za 125 zeta jest zestaw naprawczy do tego gaźnika - jest to mikuni 44a 00 mechaniczny bez membrany teraz pytanie - czy warto?? czy coś to pomorze? Czy lepiej jak ktoś mi kiedyś poradził chiński gaźnik od rometa?? Problem z chińskim, że rozstaw śrub inny (mikuni niema śrub jest kołnierz gumowy a na nim dopiero otwory) więc tu mam problem jaki jeśli juz miałby być inny są też na portalach aukcyjnych mikuni ad100 - niestety nic znaleźc o takim gaźniku nie mogę czy by pasił czy nie ... one też do 100 zeta można śmia lo kupić Wiadomo, że nie będę inwestował w motor wart 2 tyś 500 zeta na gaźnik, ale chciałbym jeszcze trochę nim pośmigać, bo mało pali a ja jeszcze się uczę śmigać, choć może jeszcze w tym albo przyszłym na pewno che cos mocnejszego... pozdrawiam i roszę o radę/pomoc
  4. Panowie mam pytanie, bo oglądając gaźniki od tego chińskiego Rometa widzę, że maja inny rozstaw śrub w dr jest tak, że śruby rozstawione są 60 mm na cylindrze od ich środków a w chińskim gaźniku z tego, co czytam 45 mm więc nie bardzo jest jak to sprzęgnąć Pomóżcie, co nieco wiem, że trochę męczę, ale proszę o wyrozumiałość, bo znów mnie dobija ten gaźnik
  5. dzięki za radę, co do tego adaptera kupiłem juz z takowym rozwiązaniem i by nie łapał lewego powietrza wklejony jest na klej do szyb samochodowych więc niema mozliwości bo taki klej to nie przelewki kto stosowal ten wie :) co do filterka mam założony na foto nie było bo kombinowałem już różne opcje a co do zaworka iglicowego to komplet naprawczy tak jak pisałem 125 zł wiec tyle co używany ori Jak widzisz kilka osób "poleca zamontować gaźnik z 2 opcji" czyli od rometa - chodzi mi o to czy np. ten podany będzie odpowiedni (chciałbym jeszcze troche nim pojeździć - choc nie ukrywam że po wakacjach che szukać dr350 a nie będę przeciez pisał w wakacyjnym ogłoszeniu że igła skoro igła nie jest chocby z uwagi na ten gaźnik Co do Twojej wypowiedzi że bez tps tez powinien śmigać to powiem tak ze mozna kupic za 125 zł na aukcji niby kpl dobry ale ile w tym prawdy.....
  6. Tak ale w 97 fabrycznie już jest taki i ma on wtyczke na 3 piny z tego co widziałem więc cos tam elektronicznie sterowane w nim pewnie jest a i motocykl ma instalacje zapewne inna pewnie moduł albo cos innego ze ta wtyczka skąś wyprowadzona jest Natomiast ja mam tylko silnik z 97 a reszta jest starsza i nie widziałem nigdzie u mnie takowej wtyczki ..... a zapewnie działać to bez niej prawidłowo nie bedzie .. Panowie a jeszcze takie cos znalazłem http://allegro.pl/gaznik-suzuki-gn-125-dr-1995-i3023051535.html i takie http://allegro.pl/gaznik-japan-romet-zetka-125-zipp-manic-tribe-pz26-i2998339408.html różnica cenowa znikoma więc wg was ? :)
  7. rozumiem i dziekuje za pomoc Panowie :) , a wracajac do mojego mam nadzieję ostatniego pytania co do gaźnika ??
  8. no własnie lustrowałem allegro i jest bardzo duzo ogłoszeń romet i inne kitajskie a jeszcze jedno pytanie Skłaniac sie ku jakiemuś konkretnemu czy niema znaczenia ?? (patrzec tylko czy mocowanie sie zgadzam do cylindra bo widze wiekszośc ma kruciec juz wbudowany ) czy na cos jeszcze zwrócic uwage poza mocowaniem pozdr.
  9. czyli rozumiem że wg Pana to lepsze rozwiązanie niz kupno zestawu naprawczego lub wymiany mojego na inny uzywany od suzuki ?? Mam rozumiec że takowy od rometa niczego nie zmieni w silniku 4t i wsio bedzie smigać jak na ori ? pozdrawiam
  10. wiesz powiem Ci tak - łatwo powiedzieć oddaj do mechanika - jakiego ?? jak w mojej okolicy nikt nie ogarnia kto zajmuje sie naprawa motocykli byłem pytałem ( wyjść usmolonym z warsztatu i pokręcić srubkami przy gaźniku to i ja potrafię i powiedziec no teraz troche lepiej chodzi - kompletnym laikiem nie jestem, pracowałem kiedyś w warsztacie choć tylko przy samochodach) a jechać 70 km do Wrocławia z motocyklem i płacic 200 zł za serwis + koszta przewozu motocykla (bo jechac nim nie bardzo bo bóg wie kiedy zacznie świrować czy akurat nie w połowie trasy) mijają się z wartością gaźnika Rozumiem że dołożyć trzeba i liczę się z tym rozebrałem gaźnik w mak w srodku niema żadnego filterka to po pierwsze, iglica była troche krzywa naprostowałem, pływak ok nawet podgiąłem troche by byl mniejszy poziom ale mimo to i tak sie przelewa (jest tak ze 2 dni nie leje sie a na 3 przychodze silnik mokry od paliwa) poza tym z tego co widze prócz mojego kuzyna chyba i ktos wcześniej paluchy tam wsadzał bo dysze widać kilka razy śrubokręt widziały A co do tematu nie odpala to juz dawno mógłbym to napisac :) bo bez regulacji rzeczywiście ma problemy a jak odpali to jeżdżąc trzeba go regulować na bierząco bo raz gaśnie na biegu jałowym a raz ma bardzo wys obroty Dlatego myślałem nad wymianą tego gaźnika patrząc po cenach na aukcjach (ok 100 zł) licząc że może kupie taki który da sie normalnie wyregulować tu potrzebuje pomocy co dalej .....
  11. było dobrze ale sie porobiło źle po kilku rozkręceniach tego gaźnika wychodzi na to że chyba trzeba zakupić jakis inny z tego cieknie (na dole jest taki wylot - jak motor mocno sie przechylił to przez niego wyciekało paliwo teraz to juz czy sie przechyli czy nie to cieknie kiedy mu sie che) poza tym nie idzie juz go w żaden sposób wyregulowac i teraz pytanie - jaki gaźnik kupic - wiadomo że używaka ale jaki ?? są od nowszych z wejściem na wtyczke ale nie widziałem u mnie nigdzie takiej bodajże 3 pinowej wtyczki (jest jedna luxna ale 1 pinowa - szerokoścni na 2 piny ale w środku jest jeden więc watpie że to od gaźnika by była ) Jakiego gaźnika w takim razie szukac ?? pozdr.
  12. Panowie wiem, że temat rzeka i dużo tu napisane ale im więcej czytam tym większe dylematy Obecnie mam S dr125 (mój pierwszy motor) wsio pasuje (może trochę siedzenie nisko (178cm mam) i hamulce słabe) ale po bitym półtora roku jazdy mocy zaczęło brakować i mimo, że jest w bdb stanie to na wiosnę będę chciał go sprzedać Tu więc pytanie - enduro lub cross z homologacja (bym mógł go przystosować do ruchu i zarejestrować) używany do 4 tys zł najlepiej 4t i nie większy niż 350 ccm (dr mi pali 3,5 a nigdy nie przekroczyła 4l i chciałbym by nowy motor też więcej nie palił) wiem że szału niema ale mam dużo innych wydatków więc odp typu dozbieraj będą trochę nie na miejscu bo ponadto iż trochę Dr zrobiłem to wiem że jeszcze uczyć się sporo trzeba jazdy w terenie jak i po ulicy od czasu do czasu Igły tez nie szukam za ta kasę ale chciałbym by miał silnik dobry by był mocniejszy (miło by było by miał ze 25 KM) od DR ale również "bezobsługowy" na co patrzeć ?? jakie modele prócz dr 350?? widzę że jest sporo kawasaki w dobrych cenach ale stoją na portalach i nikt ich nie kupuje ... czemu ?? pozdr.
  13. witam, zrobiłem to co kolega hipolfs polecił i powiem tak - ustawienie mieszanki - git :) dziękuję :) ustawienie igły musiałem skorygować metodą prób i błedów i wyszło na 2 ząbek ale od dołu :P i jest dobrze :) :) tzn. dziś jest po godzinnym młuceniu po polach jest nadal ok nic nie przerywa jak wchodzi na obroty tyle że teraz odpalać trzeba go na ssaniu (przy obecnych temperaturach wcześniej palił bez ssania) i musi tak pochodzić ze 2 mim bo inaczej dodając gazu gaśnie ale po 2 mim wyłączam ssanie i już jest wsio ok :) więc jak na razie jest bardzo duża poprawa oby tylko nie znikła heh
  14. witam, mam dr 125 i od pewnego czasu mam taki problem a mianowicie gaźnik mikuni 44a00 czyli stary ale silnik 97 silnik pali od strzała ma dobre sprężanie luzy zaworowe ok oliwy nie pobiera nie kopci itd filtr nowy nasączony wszystko szczelne jeździłem rok było ok ale od pewnego czasu jest problem motocykl zachowuje się jak by miał odcięcie zapłonu lub braki paliwa na ułamki sekund już przy niskich obrotach (wiem że ma odcięcie ale przy wysokich a przy wysokich gada jak strzała a przy niskich całkowity brak elastyczności wiem że to 12KM ale nigdy wcześniej tak nie było) co do tego gaźnika byłem w lokalnym servisie tzn kuzyn całe życie jeździ na crossach i praktycznie niema osoby w okolicy której motocykla by nie serwisował ustawiał gaźnik itd niby wsio ok ale jeśli niema bardzo wysokich obrotów nie jedzie - przerywa tak jak by tracił albo iskrę albo raz dostawał paliwo raz nie - szczególnie od 3 biegu w górę słychać jak się rozpędza i strzela w tłumik tracąc bardzo dużo mocy dałem do kuzyna wymienił świece pogrzebał w gaźniku i mówi - nie wiem nie ogarniam tego niby wsio ok jest mechanicznie A więc jadąc - szybko się rozpędzając to ok 100/h pociśnie ale tylko mu ująć trochę gazu to już przy wkręcaniu porażka dławi się duzi i strzela( te strzały nie są mocne ledwie słyszalne raczej to tak jak by właśnie nie dostawał paliwa lub iskry) gaźnik czyszczony niby ok było dobrze przez rok nikt nie grzebał wszystko szczelne króciec zbiornik czysty syf nie leci paliwo ładnie płynie najczęściej jest to wtedy gdy motor jest ciepły nawet bardzo ciepły i wtedy pojawia się też podwyższone obroty samoczynnie albo spadające i motocykl gaśnie po czym odpala ale dość ciężko od strzała jeśli ruszyć manetka a bez ruchu gazem to po kilku sek kręcenia na zimnym jest lepiej wsio od strzała jak chodzi i na ciepłym dam ssanie to gaśnie przeczyściłem też w nim wszystkie styki itd iglica na 1 ząbku z 4 oznaczenie jej to 5 coś tam 15 co robić??? co sprawdzić i jak wyregulować ten gaźnik czytałem tu już o dr wsio ale nie ma rozwiązania jeśli ktoś pomoże to będzie super bo szkoda mi go sprzedawać che się jeszcze nauczyć jeździć nim wsiądę na większy nie jestem laikiem bo pracowałem w auto servisie ale motocykle to już inna bajka nigdy mnie nie interesowały co gdzie w nim i jak się ustawia ale się zaszczepiłem w końcu w terenie i che by śmigał dobrze :) ps wrzucam foto gaźnika i filmik jak chodzi na wolnych obrotach dnia dzisiejszego po jeździe - pierwsze 10 mim idealnie później znów to co opisuje http://w392.wrzuta.p...1NyIu4/mov00670 gaźnik ma tylko 2 śrubki i nie bardzo wiem jak to ogarnąć jak widać jak obroty są za wysokie to mogę je zmniejszyć ale za chwile robią się za niskie i znów trzeba kręcić nigdy wcześniej tak nie było i nikt tam nie grzebał więc nie ogarniam ....
  15. witram, zakupilem filtr więc jedna sprawa rozwiązana ale jest kolejna co do tego gaźnika błem w lokalnym servisie tzn kuzyn całe zycie jeździ na crossach i opraktycznie niema osoby w okolicy której motocykla by nie serwisował ustariał gaźnik itd niby wsio ok ale po czasie pojawił sie problem - od pewnego czasu motor jeśli niema bardzo wysokich obrotów nie jedzie - przerywa tak jak by tracil albo iskre albo raz dostawał paliwo raz nie - szczególnie od 3 biegu w góre słychac jak sie rozpędza i strzela w tłumik tracąc bardzo dużo mocy dałem do kuzyna wymienił swiece pogrzebał w gaźniku i mówi - nie wiem nie ogarniam tego niby wsio ok jest mechanicznie A więc jadąc - szybko sie rozpędzając to ok 100/h pociśnie ale tylko mu ująć troche gazu to juz przy wkręcaniu porażka dławi sie duzi i strzela( te strzały nie są mocne ledwie słyszalne raczej to tak jak by własnie nie dostawał paliwa lub iskry) gaźnik czyszczony niby ok co robić???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...