Skocz do zawartości

Japońskie klasyki


smichas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

piekne to z900... chętnie bym takie postawił w swoim garażu. Ale jak narazie jest KZ750R, którym już się kiedyś chwaliłem ale nie w tym temacie, więc pozwolę sobie jeszcze raz :biggrin:

http://www.bikepics.com/members/greenknight/82gpz750/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posłuchajcie, mam taka sprawe, ostatnio na bajzlu szukałem pompy hamulcowej do swojej kawy i koles zaskoczył mnie takim hasłem-a nie taniej ci kupic komplet naprawczy do pompy?-no niby racja, tylko za bardzo nie mam pojecia gdzie? W sklepie? Wiem jak sie kupuje czesci do rusków ale japonia? to nie bardzo, moze do cesarza zadzwonic czy do fabryki????Robi sie to w ogóle? Sorrry ale w tej dziedzinie jestem zupełnym lajkonikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzyj na Larsson.pl zamów katalog, albo zadzwoń do nich i spytaj. Mają w swojej ofercie komplety remontowe do róznych pomp hamulcowych, może akurat i do twojej będą. Sprawdź najpierw stan pompy, bo może się okazać, że wymiana uszczelek nic tu już nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lipa, larsson nie ma:-( ale juz poczyniłem kroki i bedzie to w koncu jezdzic:-)

 

 

A co masz zniszczone? Opowiem Ci "moją historię" :D

 

Kupiłem na jebayu pompę do mojego GSa, podejrzewam że miała te 25-30 lat. Po prostu zdjęta z motocykla, z kawałkiem zapyziałego przewodu :) Na początku wyczyściłem ją z zewnątrz i w środku zbiornika, założyłem i zalałem płynem. Oczywiście ciekła, ale nie ruszałem tego. Pewnego pięknego dnia, mając i tak sporą część motocykla rozebraną, wpadłem na pomysł że ją wyczyszczę. Wyjąłem tłoczek, wszystkie gumki, segery i zabezpieczenia , usunąłem tonę rdzy, skrystalizowanego płynu itd. Stał się cud - nie poci się :D A nie wymieniałem nic. Stare konstrukcje są genialne...

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiła sie troche taka jakby alternatywa dla zabytków gdyż niektóre motocykle z chin produkuja na bardzo starym osprzecie japońskim(oczywiscie chodzi o licencje) widać to np. po przełacznikach itp.

 

Wiem ze to moze nie najlepsze wyjscie bo nie jest to full oryginalny wyglad i trwałosc ale jest!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

o szit ale tu ucichło... a mnie właśnie udało się wskrzesić jednego z moich klasyków Kawasaki Z 550 '81r

póki co wjeżdżam się w niego... bo nie powiem wymaga to trochę wprawy :bigrazz: w końcu to nie jakiś nowy sztrucel z ABS-em tylko prawdziwy stary rulon :)

 

 

Pozdrawiam jeżdżących samurajów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to polecam 2 rzeczy:

1. zaloguj się na forum sohc4.net - kopalnia wiedzy nt. tej hondy. Nic lepszego w necie nie znajdziesz

2. Zapraszam na 2 edycję spotkania starej Japonii we wrześniu :)

 

Powodzenia!

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...