Skocz do zawartości

Bartek.M

Forumowicze
  • Postów

    238
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Bartek.M

  • Urodziny 11/09/1980

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki Z 440 C
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5713418
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Lubelszczyzna

Osiągnięcia Bartek.M

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

0

Reputacja

  1. A kiedy były sprawdzane luzy zaworowe? Może byc tak że zawór jest podwieszony i stąd ten spadek kompresji, co w airboxie? Opóźniona reakcja to raczej wina gaźników, synchro, łapią lewe powietrze, skład mieszanki, poziom paliwa.....
  2. Kiedys podczas przejażdżki motor mi nagle zgasł. Stanąłem i myslę co za cholera, paliwo jest, prąd jest a nie pali. Tłoki tłoczą, przewody przewodzą a motor nie jedzie. Po jakims czasie silnik ostygł i motor odpalił więć długa do domu. W garażu analiza co go boli? Wykręciłem świece i latarka w dłoń, na gładzi widać rysy, na denku tłoka ospa, aha pierścień się ewakuował przez wydech. W obudowie filtra powietrza w ciul oleju, który wygoniło odmą. Po rozebraniu z górnego pierścienia zostało 2/3, reszta znikła. Myślalem o dorabianiu ale za rozsądne pieniądze kupiłem komplet cylindry tłoki i dalej jeżdżę. Silnik jest bardzo prosty w budowie i rozbiera się/składa z przyjemnością. Jak mnie najdzie wena to napiszę co i jak. Sprawdź airbox, jak jest dużo oleju to padł pierścień
  3. Masz tylko rozrusznik czy i kopniak?Ja niedawno przerobiłem temat rzucenia palenia w moim Z 440. Paliło od strzała i przestało, iskra znikła, instalacja ok, kombinowałem z zapłonem a winny był rozrusznik, dawał taki pobór prądu że aż światła gasły a o zapłonie zapomnij. Nie wiem czy to pomoże ale miałem tak że padło palenie z dnia na dzień, zimny gadał a jak się rozgrzał to dupa, pomogła dopiero wymiana rozrusznika.
  4. Witam po prawie dwóch miesiącach blędow i wypaczeń znalazlem rozwiązanie problemu. Winny okazał się rozrusznik. Na sucho kręci jak szalony ale w silniku już nie, przekręci kilka razy wałem i staje. Że to to wpadłem po fakcie jak musiałem dwa razy lutować szczotkotrzymacz rozrusznika. Skupiałem się na instalacji zapłonowej bo nie było iskry a tu zonk. Rozrusznik ciągnął tyle prądu że nie starczyło na zapłon. Ani wirnik ani stojan nie są uszkodzone, przepalone czy coś, dopiero założenie drugiego dało efekt. Temat do zamknięcia.
  5. Pytanie z czego te gmole? Rurka z zaślepkom czy coś innego?
  6. Zajebisty patent na polączenie gmola i spacerówki, normalnie muszę to wykorzystać w moim moto. Dbaj o olej, rób często regulacje a moto będzie ci długo służyło.
  7. Zanim wkleiłem linki człowiek napisał co za moto chce kupić także bez spiny. NIe widziałem co napisał.
  8. A to jest twin czy rzędowa czwórka? Na stronce http://kz400.createforumhosting.com/ masz masę info o kz a manuale np. http://www.classiccycles.org/1852/1894.html
  9. Dzieki za odopowiedź. Jak podłączyłem pod plus z ceki i minus żarówkę to nie świeciła, jak dałem masę oddzielnie to świeciła i gasła po wyłączeniu zapłonu na kierownicy, wyglądało mi to na brak masy na cewce a idzie ona z modułu. Poszukam czegoś na aukcjach bo to co znalazłem na ebayu to 90 eurasów lub dolców stoi. Jeszcze polukam kable masowe idące do modułu, kiedyś znikły miświatła i winna była mała ksostka schowana głęboko pod siedzeniem. Nadzieja matką głupców ale nie mam pod ręką modułu do sprawdzenia.
  10. Witam otóż mam taki problem. Około tygodnia temu moto zaczęło kiepsko palić, tzn na zimnym silniku odpalał a na ciepłym trzeba było kręcić rozrusznikiem dobre kilka chwil zanim załapał. Na początku stawiałem na gaźniki, może przypchana dysza lub membrana pęknięta. Doddam że jak zapalił to jeździł bez problemu, reagował ładnie na gaz. Do momentu awarii sprawował się bez zarzutu, jak na swoje 32 lata, lałem paliwo i jeżdziłem. Kilka dni temu przestał palić, krecił rozrusznikiem i nic, raz czy dwa załapał i tyle. Wydoiłem aku na te zabawy i koniec. Okazało się że nie ma iskry na świecach, tak samo bez fajek, jakby padła cewka. Nie mam skąd na szybko założyć innej i kombinuję. Mam takowe pytanie czy po podpięciu do zacisków + i – dochodzących do cewki żarówki przy wlączonym zapłonie ona powinna świecić?Obydwa te kable idą do modułu i to chyba on jest winny, czy da się sprawdzić moduł np. miernikiem? Brak mi pomysłu a z racji wieku dostępne części są też niepewne. Jeszcze jedno czy wrp można założyć cewkę od innego moto, moja ma dwa wyjści przewodów wysokiego napięcia jak w maluchu.Aku naładowane na maxa, ma zaledwie rok. Nic nie grzebane, stawiałem na zaśniedziałe styki w jakiejś kostce ale wygłąda że to nie to.
  11. Nie chce mi się zakładać nowego tematu ale znalazłem info o imprezie niedaleko Białej Podlaskiej niestety nie mogę znaleźć nic więcej na ten temat. Miejscówka spoko miałem okazję tam imprezować i powiem szczerze że piękne okoliczności przyrody tam są.
  12. Zjadłem troche zdrowia na tym silniku to służę pomocą. Musisz pokombinować z poziomem paliwa bo to co piszesz to objaw zbyt małej dawki paliwa, dysze do tego moto to raczej nieosiągalne marzenie. Jak masz możliwośc to zostaw oryginał bo rakiety z tego silnika nie zrobisz. Stożki ktoś zalożył żeby moto lepiej wyglądało/brzmiało. Aha jak masz rozwiązane wjście z odmy bo oryginalnie wchodzi do puszki filtra?
  13. Gdzie te czasy kiedy można było pomykac po żużlu dookoła stadionu? Żartuje, zlot wszedł do kanonu imprez a lubie go głównie za to że można spotkać masę znajomych. Kolejna impreza która ma zarabiać a gwiazdy chcą dużo kasy, choć w tym rejonie to zlotów jak na lekarstwo.
  14. Te "czarne korki" to zaślepki dysz od wolnych obrotów a nie blokada. Regulacja na stożkach to dobranie idealnego składu mieszanki, tzn. silnik dostaje za dużo powietrza więc zabawa polega na ustaleniu poziomu paliwa, wkręceniu/wykręceniu śruby wolnych obrotów a nade wszystko dobrania odpowiednich dysz.
  15. Jak co roku Pantery organizują Motopiknik, info dosyć skąpe ale jest.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...