Skocz do zawartości

forrest2000

Forumowicze
  • Postów

    465
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Wszystkie Royal Star
  • Skąd
    Rzeszów

Osobiste

  • Motocykl
    Royal Star 1300 Venture
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    dziewięciocyfrowy
  • Skype
    brak
  • Strona www
    brak

Ostatnie wizyty

1407 wyświetleń profilu

Osiągnięcia forrest2000

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku (18/46)

4

Reputacja

  1. Drodzy koledzy! Czy przy zmianie płynu chłodzącego muszę zdjąć zbiornik paliwa? Czy tam będzie korek wlewu płynu do chłodnicy?
  2. Nie powinno być papieru. To chyba zwykły filtr z napisem K&N. Może jakaś podróbka. Jak założysz nowy filtr wszystko się okaże. Dam znać co u mnie wystąpiło po zmianie filtra. Pozdrowionka przesyłam P.S. To k&N-y do mojej Ventki. Papieru zero
  3. Bardzo ciekawe zjawisko. Zapytam mojego guru co o tym sądzi. Co do paliwa to od lat jeżdżę tylko na 98. Moto bardzo płynnie się zbiera. Gdy zalałem 95 to sporadycznie strzelało mi z wydechów i czułem że moto jest słabsze. Prawdopodobnie poprzedni właściciel z USA ustawił Ventkę na to paliwo. Dam znać co ustaliłem w sprawie kontrolki
  4. Witaj Sylwku. Nie słyszałem o takiej reakcji po wymianie świec, ale słyszałem, że po zmianie standardowego filtra powietrza na K&N może być potrzebna regulacja maszyny bo moto może inaczej "łykać tlen". Potwierdzę to za kilka tygodni bo również przechodzę na K&N
  5. Bardzo dobrze powiedziane Geni. Dokładnie tak jest
  6. Joinery .. jesteś tam? Jak się miewa Twój wspaniały walec? W życiu tak pięknej F6C nie widziałem! Pozdrawiam serdecznie
  7. He he he! Gratuluje Sylwku!. Ogarnąłeś temat i delektujesz się jazdą tym mastodontem 1900 - jest moc! Delektuj się, ale spuszczaj manetkę na winklach bo Twoje moto ma większą bezwładność od innych dwuśladów. Do zobaczenia i szerokości!
  8. Witaj Bodi. Nie słyszałem o przypadku który opisałeś ale popytam znawców tematu. Opisz dokładnie przy jakich czynnościach zapala Ci się ta kontrolka tj. podczas jazdy, stojąc na wolnych obrotach, czy przy dodawaniu gazu na manetce czy przy ujmowaniu gazu na manetce. Będą mnie o to pytać. Ewidentnie widać, że Ventka chwilowo odczytuje błąd który ciekawie zanika przy zmianie ustawienia manetki. Jeżeli kontrolka gaśnie przy dodawaniu gazu może to oznaczać chwilowy brak sprężania, ale to tylko moje domysły. Popytam znawców tematu jak opiszesz mi więcej szczegółów.
  9. Witajcie Kochani! Nie było mnie na forum 4 lata! Ale fajnie Was czytać! Nareszcie wytoczyłem Ventkę z garażu i po przygotowaniu do sezonu zacząłkem śmigać. Ale super uczucie! Witaj Seba44. Opisz dokładnie to stukanie np. metaliczne, głuche, ile stuknięć na minutę, czy jest jednostajne i czy ustępuje jak lekko przechylasz moto. Napisz kiedy (czy) robiłeś sprzęgło, kiedy zmieniałeś olej silnikowy i na jakim oleju jeździsz. Jeszcze raz wszystkich pozdrawiam i oczywiście naszych kolegów moderatorów którzy dbają aby to wspaniałe forum zawsze działało i służyło motocyklistom w potrzebie Jeszcze jedno pytanie ode mnie moi drodzy. Troche się wstydzę bo pytanie jest banalne i chyba było już przerabiane .... jak wymienić płyn chłodzący w Venturze? Jeszcze tego nie robiłem a zamierzam to uczynić w przyszłym tygodniu. Interesują mnie wszystkie czynności po kolei. Płyn już stoi w garażu i czeka. Pozdrawiam gorąco
  10. Temat tego oleju zapodałem na naszym forum. Jak chłopcy coś napiszą to szepnę dwa słowa.
  11. Witam szanownych kolegów. Dawno nie zaglądałem na FM z powodu braku czasu, ale potrzebuje Waszej opinii na temat oleju silnikowego który zamierzam wlać do Ventki tj. VALVOLINE a konkretnie DuraBlend 4T 10W40. Czy ktoś z Was ma ten olej w Ventce?. Czy są różnice w pracy silnika? Ale fajnie Was znowu widzieć. Witam również nowych kolegów :)
  12. I wszystko jasne. W przednich kierunkowskazach są żarówki dwuwłóknowe na dwa styki które mają trzy bolce na oprawce, a gniazdo nie ma żadnych dodatkowych ścieżek. Trzeba w żarówce led zeszlifować umiejętnie jeden wyższy bolec na oprawce i chyba będzie pasować. Tylne kierunki nie świecą się w czasie jazdy bo są jednowłóknowe koloru żółtego na dwa bolce na oprawce i w gnieździe, a żarówka jest również Stanleya ale ma jeden styk tj. jest jak standardowa żarówka do europejskich aut na białych kloszach w kierunkach. Rozumiem Maciejka, że rezystory 50W 8Ohm wlutujesz na każdym przewodzie plusowym 21W do przedniego kierunku? PS. Próbowałem wcisnąć w przednie gniazdo żarówkę żółtą na dwa bolce i ni hu... nie poszło (nie wejdzie złośnica). Zresztą ma jeden styk ułożony centralnie więc robiła by zwarcie na dwóch stykach w gnieździe
  13. Witamy nowego kolegę i gratulujemy zakupu Venturki. Byłoby bardzo fajnie gdyby Twój mechanik dopieścił ją bardzo szybko aby kilka kilometrów w tym sezonie nawinąć. Trzymam kciuki aby tak się stało i ciesze się, że kolejna legendarna Ventka 1200 będzie śmigać po naszych drogach. Pozdrawiam i imieniu swoim i kolegów z forum
  14. Dzięki Maciejka za dane o rezystorach. Dario, jestem zaskoczony że żarówki dwubolcowe weszły. Spróbuję czy wejdą do moich gniazd. Możliwe że gniazdo posiada kilka ścieżek na żarówkę trójbolcową w trójkącie i dwubolcową w linii prostej. Jak wejdzie to mogę spokojnie zamawiać ledy i montować z rezystorem. Dziękuję koledzy za pomoc. Jest jeszcze trzeci wariant... możliwe że mam inne gniazda inż Dario chociaż Ventki są z tego samego roku. Dam znać jakie poczyniłem kroki.
  15. Cholera! A ja mam Ventke z 2008 na białych oryginalnych kloszach kierunku. W przednich kierunkach siedzą żarówki żółte japońskie m-ki stanley 12V 23/8W. Dwa styki u dołu a na boku tulei 3 zaczepy dwa niżej a jeden wyżej (patrząc wzdłuż osi żarówki tworzą trójkąt). Wychodzi na to że moja Ventka dostała fabrycznie inne gniazda w przednich kierunkach tj. na te żarówki z trzema zaczepami. Jestem zagotowany! Nie ma nigdzie ledówek na trzech zaczepach! Wszystkie są na dwóch. Jeden niżej a drugi wyżej. Będę musiał kombinować tj. albo przerabiać bolce w żarówce (co nie jest zalecane) albo kupić gniazda kierunków przednich do Ventki na dwa bolce. Coś wykombinuję. Napisz po montażu jaki rezystor zastosowałeś
×
×
  • Dodaj nową pozycję...