Skocz do zawartości

Japońskie klasyki


smichas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

piekne to z900... chętnie bym takie postawił w swoim garażu. Ale jak narazie jest KZ750R, którym już się kiedyś chwaliłem ale nie w tym temacie, więc pozwolę sobie jeszcze raz :biggrin:

http://www.bikepics.com/members/greenknight/82gpz750/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posłuchajcie, mam taka sprawe, ostatnio na bajzlu szukałem pompy hamulcowej do swojej kawy i koles zaskoczył mnie takim hasłem-a nie taniej ci kupic komplet naprawczy do pompy?-no niby racja, tylko za bardzo nie mam pojecia gdzie? W sklepie? Wiem jak sie kupuje czesci do rusków ale japonia? to nie bardzo, moze do cesarza zadzwonic czy do fabryki????Robi sie to w ogóle? Sorrry ale w tej dziedzinie jestem zupełnym lajkonikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzyj na Larsson.pl zamów katalog, albo zadzwoń do nich i spytaj. Mają w swojej ofercie komplety remontowe do róznych pomp hamulcowych, może akurat i do twojej będą. Sprawdź najpierw stan pompy, bo może się okazać, że wymiana uszczelek nic tu już nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lipa, larsson nie ma:-( ale juz poczyniłem kroki i bedzie to w koncu jezdzic:-)

 

 

A co masz zniszczone? Opowiem Ci "moją historię" :D

 

Kupiłem na jebayu pompę do mojego GSa, podejrzewam że miała te 25-30 lat. Po prostu zdjęta z motocykla, z kawałkiem zapyziałego przewodu :) Na początku wyczyściłem ją z zewnątrz i w środku zbiornika, założyłem i zalałem płynem. Oczywiście ciekła, ale nie ruszałem tego. Pewnego pięknego dnia, mając i tak sporą część motocykla rozebraną, wpadłem na pomysł że ją wyczyszczę. Wyjąłem tłoczek, wszystkie gumki, segery i zabezpieczenia , usunąłem tonę rdzy, skrystalizowanego płynu itd. Stał się cud - nie poci się :D A nie wymieniałem nic. Stare konstrukcje są genialne...

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiła sie troche taka jakby alternatywa dla zabytków gdyż niektóre motocykle z chin produkuja na bardzo starym osprzecie japońskim(oczywiscie chodzi o licencje) widać to np. po przełacznikach itp.

 

Wiem ze to moze nie najlepsze wyjscie bo nie jest to full oryginalny wyglad i trwałosc ale jest!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

o szit ale tu ucichło... a mnie właśnie udało się wskrzesić jednego z moich klasyków Kawasaki Z 550 '81r

póki co wjeżdżam się w niego... bo nie powiem wymaga to trochę wprawy :bigrazz: w końcu to nie jakiś nowy sztrucel z ABS-em tylko prawdziwy stary rulon :)

 

 

Pozdrawiam jeżdżących samurajów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to polecam 2 rzeczy:

1. zaloguj się na forum sohc4.net - kopalnia wiedzy nt. tej hondy. Nic lepszego w necie nie znajdziesz

2. Zapraszam na 2 edycję spotkania starej Japonii we wrześniu :)

 

Powodzenia!

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...