Skocz do zawartości

Japońskie klasyki


smichas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.bikepics.com/pictures/585792/

 

To zdjecie z 2006 roku. W tym sezonie troche sie zmieni. Zakladam jej kierownice "clip on" i cofniete podnozki firmy tuningowej Pichler z tamtych lat.... Do tego tylny blotnik podciety i chromowany. Jak skoncze to wrzuce aktualne zdjecia na bikepics i sie wam pochwale. Jedyna rzecz jaka mi przeszkadza w tym motocyklu to... brak szprych w kolach. Jednak japonskie youngtimery nie kosztuja zbyt wiele, latwo o czesci i daja sporo frajdy z jazdy. Ja moim jezdze na codzien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

CB 500 T- motocykl- 2 cylindrowy- rozwiniecie silnika CB 450 DOHC- czyli 2 walki w glowicy - zamiast sprezyn zaworowych dzwigienki torsyjne-inaczej drazki skretne- system wymagajacy szczegolnej dbalosci(jak powiedzial mi znajomy Fin), by zawory sie nie "wieszaly" i zeby tloki nie walily w przywieszone zawory ,motocykl przyjemnie drgal, jednak wlasciwosci jezdne mierne a to za sprawa "gumowej" ramy i slabych hamulcow, na dodatek masa 210-220 kg to zbyt duzo jak na "lekki" ,sredniej klasy motocykl.

 

 

Eeee tam glowica byla pancerna jak olej byl regularnie zmieniany, to samo inne czesci tego silnika, wal na lozyskach nie do zajezdzenia, tylko ludzie zapominali o czyszczeniu filtra oleju umieszconego wewnatrz silnika i stad klopoty.

Kilku moich znajomych mialo CB450 i do dzis wspominaja ten motocykl z lezka w oku, zreszta ja tez mialem okazje obserwowac go kilka razy na trasie w dzialaniu i uwazam ze byl swietny.

Oczywiscie gumowa rama jak w owczenych sprzetach japonskich i zawieszenia pozostawiajace sporo do zyczenia, ale ladny "angielski" wyglad ( malowane tylko boczki i bak, reszta chrom lub polerka ) i jeden z najlepszych hamulcow bebnowych z przodu, szprychowe kola - starsza wersja podoba mi sie o wiele bardziej niz nowsza na duralowych kolach i z tarczowym. To samo silnik - 450 trwalszy i lepszy od wersji 500.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie- jesli- wiem ze to byly sprzety praktycznie niezniszczalne- bo sam mialem cos podobnego.

A jesli chodzi o piekna- to chyba "Black Bomber"- 4 -biegowy byl najladniejszy- no i cene swoja teraz ma- nie mniej niz 7000$.

Milosnikom starozytnej japonszczyzny proponuje przejrzec pare stron :

www.vjmw.com

www.vjmc.net

www.walneck.com

i nasza motostodola-jedwabne.net w dziale inne i na dole sa klasyki.

Jesli ktos ma pytania dot exploatacji klasycznej japonii to sluze pomoca. A i dostep do czesci nowych jako taki mam(chociaz tez przez motostodole).

Pozdr. Janek-Klekotek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam CB650 (juz drugą) i innej póki co nie chcę. Dla kolegów z hameryki (i nie tylko) na hondach polecam www.sohc4.us, zwłaszcza forum - kooopalnia wiedzy na temat hond.

 

Pozdrowionka...

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli nie sprzedam swojej cb750four to w planach (długoterminowych:) jest zrobienie własnie czegoś takiego jak na stronkach www.cb750cafe.com

w sumie potrzebuje tylko kanapy, boczków, tył błotnika i zadupka

reszta jest:)

Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Update moich fotek :smile: Prawie skonczyłem go remontować.... I powiem wam, ze jadac nim przez miasto mam nieziemską satysfatkcję, ze złozyło sie tak, ze mogłem go wyremontować i wyglada wg mnie bardzo ładnie. Jak na 30 lat jezdzi bezproblemowo

 

http://bikepics.com/pictures/819303/

http://bikepics.com/pictures/819304/

http://bikepics.com/pictures/819305/

http://bikepics.com/pictures/819308/

http://bikepics.com/pictures/819470/

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to i ja sie pochwale, a fotki jak tylko malowanie skoncze :smile:

Mam hondke CB 750 K0, jakis 69/70 rocznik, jeden z pierwszych modeli - niestety motocykl bez papierow..., 2 lata pracy - kupilem ja jako uszkodzona, od czlowieka co trzymal ja z 15 lat i wtedy podobno wiedzial co ma (nie pil- paru ludzi chcialo ja wyrwac), ja ja kupilem - czyste szczescie- zadzwonilem z glupia od tak i kupilem za grosze, jak facet byl juz dnem i "se przypomnial ze ma motur"... jak pisalem - papierow brak, trzezwego go ciezko spotkac, papiery ch... wie gdzie sa, wg wydzialu komunikacji wyrejestrowane dawno temu ...

Moto bylo w stanie nieruszonym/bardzo zaniedbanym z rozjebanymi gaznikami-nie znam sie na mechanice ale tak ogolnie- moto prawdopodobnie bylo kiedys w stanie idealnym - zniszczenia sa typowe dla dlugoletniego stania, na szczescie w suchym i normalnym miejscu.

Prawdopodobnie moto mialo zalozone takie smieszne filtry stozkowe, wygladajace jak koncowka lufy pistoletu rumcajsa, byly one w pudelku obok, a zalozona byla normalna pucha na filtr...jak rozebral to kumpel to okazalo sie ze dysze w gaznikach sa sporo wieksze, pewnie do stozkow i mot po prostu wogole nie chcialo chodzic... z pol roku szukalem kompletu dysz...

ja kupilem, kolega zerknal do silnika, stwierdzil jedno slowo - IGLA - nic nie ruszamy, kup z 12 litrow oleju, kilka fitrow, swiece, ja posprawdzam czy wszystko dziala i... palimy !!

na dzien dobry rozrusznik odmowil... szybkie rozebranie, cos kumpel dlubnal - krynci !!

najpierw troche pokrecilismy, coby oliwka nowa wszedzie weszla...

no i oczekiwana chwila... ssanie, spray - 5 sekundek krecenia i cus tam gada...

potem znowu kumpel walka z gaznikami, 2 dni, kilka skrzynek piwa - efekt - pali na dotyk, nie dymi !!, cichutko szmera... przebieg - 52 tys...

nie znam sie - ale po tarczach, siedzeniu itp widac ze dosc prawdopodobny... tak mowia inni

jedyna co brak do oryginalu to wydech - jest 4w1 :D:(:icon_razz::(:flesje::(:crossy::(

na oponach rocznik 82 ... trzeba bylo wymienic ...

i tak na pieknie zeszlo popoludnie - moto pali na dotyk z kopa i rozruchu, przetoczylismy troche oliwy przez silnik... po pierwszym tysiacu kilometrow chyba wszystkie srubki sie albo rozkrecily, albo urwaly, zerwala sie linka predkosciomierza, gazu...

Ale mechanika - IGLA, chromy - IGLA - tylko malowanie, mysle o zlotym albo pomaranczowym metallic - takie wychodzily w oryginale - moja jest biala, i bankowo to nieoryginalny lakier ...

Edytowane przez janciownik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no Kawa mojego ojca jest z 81 (LTD440) w sumie to nie zachowuje się jak zabytek, i raczje nie wygląda.

Ogołnie te starsze japończyki mają to coś :clap:

 

no jedyną fotke którą mam w dobrej roździleczości...

http://img501.imageshack.us/my.php?image=dscn5895re7.jpg

(ta po prawej :clap: )

 

a co to tych CX to super maszyny, z pięknie brzmiącym silnikiem, a poza tym w ch^j wygodne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

witam

Ja wlasnie kupilem Kawasaki K 400z custom ''81r, chromy idealne wyglad spoko, ale silnik cos juz sie zaczyna tłuc, ale w sumie za 1000zl zarejestrowana chyba sie oplacalo... Tak wiec poszukuje wszelkich materiałow o tym motorku, schematy instalacji itd bo trzeba go robic od podstaw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.bikepics.com/pictures/585792/

 

To zdjecie z 2006 roku. W tym sezonie troche sie zmieni. Zakladam jej kierownice "clip on" i cofniete podnozki firmy tuningowej Pichler z tamtych lat.... Do tego tylny blotnik podciety i chromowany. Jak skoncze to wrzuce aktualne zdjecia na bikepics i sie wam pochwale. Jedyna rzecz jaka mi przeszkadza w tym motocyklu to... brak szprych w kolach. Jednak japonskie youngtimery nie kosztuja zbyt wiele, latwo o czesci i daja sporo frajdy z jazdy. Ja moim jezdze na codzien.

 

http://www.caferacer.vgh.pl/photogallery.php?photo_id=3

http://www.caferacer.vgh.pl/photogallery.php?photo_id=4

 

Tak wygląda teraz, ale po tych przeróbkach nie jest już tak wygodna.... :lapad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...