Vlaad Opublikowano 1 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2003 Dobrze się stało, że Paweł nie zdążył wystartować z wiertarą do moich tłumików (bo był za bardzo zmęczony po całym dniu w siodle :) ). Mimo, że moje tłumiki nie są zbyt głośne, to bardzo ładnie grają i niech tak już zostanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Czerwca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2003 Oj, tał łatwo to nie będzie! Tam są nity, to zawsze można zerknąć. Umówmy się tak - luknę do jednego i zobaczymy bo jest w środku :?: . :) Pozdrawiam, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 2 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2003 Oj, tał łatwo to nie będzie! Tam są nity, to zawsze można zerknąć. Umówmy się tak - luknę do jednego i zobaczymy co jest w środku :?: . :) W środku jest to samo co u ciebie, tylko trudniej to zobaczyć, bo jest mniej dziur :) :D :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 witam. ja w moim gsie zrobilem tak samo i po osluchaniu sie w moto wrocilem do orginalu poniewaz moto zaczelo pierdzic jak traktor to nie jest ten sam dzwiek co bys mial orginalny sportowy tlumik. Mocy wedlug mnie nie dalo nic sie nie zmienilo tylko ten dzwiek :) ble. a otwory mozna zaspawac wycinajac odpowiednia blaszke z otworem i wspawac ja w kolo. ja zrobilem tak: wycielem odpowiednia blaszke wstawilem ja w tlumik i na rurce tego wydechu zakrecilem obejma jest prawie jak orginal ale bede musial to jakos uszczelnic bo troche jeszcze pierdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zostales oficjalnie uznany za archeologa :notworthy: Zobacz na date ostatenigo posta :bigrazz: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Ale swoja droga to ciekawe przeczytac ze jeszcze 3 lata temu Pawel nie potrafil wyregulowac gaznikow :notworthy:. Czlowiek dostaje takiej wiary w siebie, ze jak Pawel mogl w ciagu trzech lat zrobic tak kolosalny postep, to i ja moge :D. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
formatx Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Mój brat przerobił w serwisie yamahy orginalne wydechy w xt 660. Różnica spora zarówno w dzwieku jak i w mocy. Jedyny mankament to silnik stracil troche na kulturze pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 moje doświadczenia z tłumikami w 4t to z dr 650.miałem 2 komplety tłumików. seryjnych. jeden wybebeszony totalnie został pewnego pieknego wieczoru. na seryjnym tłumiku moto ciągnie w miare równo w całym zakresie obrotów, chodzi spokojnie równo. spalanie około 6-7 litrów przy dynamicznej jeździe. drugi tłumik pusty. moto chodzi tak głośno jak traktor(nawet głośniej:) obroty biegu jałowego zwiększyły się o około 400obr/min moto nie chodzi równo obroty oscylują.moto mialo normalną moc do 4500obr/min, potem dużo słabsze. spalanie przy dynamicznej jeździe około 8-9l. należało zwiekszyć dawkę paliwa. motorek już przy puszczeniu gazu przy 2500obr/min strzelał w tłumik. Ja uważam że seryjnego tłumika nie opłaca sięprzerabiać, bo nie daje to efektu oprucz dźwiękowego. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek_CBR Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 a zmiana w stylu, wywalenia oryginalnego tlumika i wrzucenie sportowego ale dedykowanego do tego modelu przyniesie jakis skutek na plus poza lepszym dzwiekiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Nie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Adam - jak to nie?to bedzie własnie zmiana w "stylu" :biggrin: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Tak naprawde na wydech działa kilka ciśnień;] Jazda bez wydechu czy tez na pustym wydechu moze sie skończyć tragedią dla zaworu wylotowego;] Dlaczego w tłumiku nie ma oporów podczas jazdy? A no bardzo prostta odpowiedź jadac z okreslana predkoscia na spaliny działa duza siła bezwładnosci która potrafi obnizyc wartosc cisnienia w kolektorze do nawet mniejszego niz atmosferyczne! silnik wtedy źle pracuje na wysokich obrotach poniewaz podczas "współotwarcia zaworów" do wydechu dostaje sie mieszanka. Oto cały trik;] Końcówki przelotowe to czasem tez tylko reklama, wiekszosc z nich to bredniespisane na papierze i ładny wyglad, w praktyce potrafia rozwalic charakterystyke momentu obrotowego i jest tzw. kupa! oczywiscie wszystko ma swoje 2 strony dzięki "wolnym wydechom" moment jest dostepny z nieco mniejszych obrotów, dlatego tez człowiek odczówa większa moc chociaz zarówno wartosc maxymalna momentu jak i mocy spadła! Najnowsze badania na temat wydechów 4t wykazuja ze stosujac zmienne przekroje i długosci kolektora dolotowego mozna by zwiekszyć moc o 15% a charekterystykle moment znacznie uspokoic. Narazie nie ma skutecznego pomysłu na sterowanie ale poczekajmy jeszcze ze 2lata;) W 2t w wydechu panuje podcisnienie, własciwie jest to dyfuzor połaczony z dyszą, taki zabieg ma na celu wywołanie rezonansu gdyż jak wiemy w dyfuzorze ciśnienie dynamiczne jest wieksze niz statyczne a w dyszy odwronie;) dzięki rezonansowi mieszanka zassana razem z spalinami odłacza sie od spalin(jest bardziej zageszczona i wiecej wazy) i powraca do cylidra;) Taki to krótki opis;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Tak naprawde na wydech działa kilka ciśnień;] Jazda bez wydechu czy tez na pustym wydechu moze sie skończyć tragedią dla zaworu wylotowego;] Dlaczego w tłumiku nie ma oporów podczas jazdy? A no bardzo prostta odpowiedź jadac z okreslana predkoscia na spaliny działa duza siła bezwładnosci która potrafi obnizyc wartosc cisnienia w kolektorze do nawet mniejszego niz atmosferyczne! silnik wtedy źle pracuje na wysokich obrotach poniewaz podczas "współotwarcia zaworów" do wydechu dostaje sie mieszanka. Oto cały trik;] Końcówki przelotowe to czasem tez tylko reklama, wiekszosc z nich to bredniespisane na papierze i ładny wyglad, w praktyce potrafia rozwalic charakterystyke momentu obrotowego i jest tzw. kupa! oczywiscie wszystko ma swoje 2 strony dzięki "wolnym wydechom" moment jest dostepny z nieco mniejszych obrotów, dlatego tez człowiek odczówa większa moc chociaz zarówno wartosc maxymalna momentu jak i mocy spadła! Najnowsze badania na temat wydechów 4t wykazuja ze stosujac zmienne przekroje i długosci kolektora dolotowego mozna by zwiekszyć moc o 15% a charekterystykle moment znacznie uspokoic. Narazie nie ma skutecznego pomysłu na sterowanie ale poczekajmy jeszcze ze 2lata;) W 2t w wydechu panuje podcisnienie, własciwie jest to dyfuzor połaczony z dyszą, taki zabieg ma na celu wywołanie rezonansu gdyż jak wiemy w dyfuzorze ciśnienie dynamiczne jest wieksze niz statyczne a w dyszy odwronie;) dzięki rezonansowi mieszanka zassana razem z spalinami odłacza sie od spalin(jest bardziej zageszczona i wiecej wazy) i powraca do cylidra;) Taki to krótki opis;)Na trzezwo tego nie rozbiorę...... :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Czytam sobie spokojnie i nie rozumiem jednej rzeczy: a mianowicie dlaczego piszecie, że wydech nieorginalny może uszkodzić zawór wydechowy?Może ktoś mi pomoże to zrozumieć... przecież jeżeli trochę mieszanki dostanie się w czasie współotwarcia do kolektora to zawór wydechowy i gniazdo zaworowe zostaną schłodzone --> odparowanie benzyny... itd.Pozdrawiam Seb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Czytam sobie spokojnie i nie rozumiem jednej rzeczy: a mianowicie dlaczego piszecie, że wydech nieorginalny może uszkodzić zawór wydechowy?. przecież jeżeli trochę mieszanki dostanie się w czasie współotwarcia do kolektora to zawór wydechowy i gniazdo zaworowe zostaną schłodzone Pozdrawiam SebZapaloną mieszanką raczej nie schłodzisz.... :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.