HunterM Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Zobacz gdzie mieszka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 (edytowane) Dolicz do tego cenę wysyłki... A w sklepie na półce kupujesz za 35 zł kupujesz np. Castrola za 35 zł. Normalnie Super atrakcja kupować olej na allegro;] Nie każdy ma czas biegać po sklepach. Wszystko zależy od tego na ile wyceniasz swój czas... Jeśli za 5pln masz ochotę jechać do sklepu oddalonego o kilkanaście km to ok :bigrazz: . Edytowane 9 Lutego 2010 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Przecież można kupić olej przy okazji np. zakupów w mieście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Jeśli się ma sklep motocyklowy w pobliżu, czas żeby tam ganiać to ok. Jeśli ja mam 15 km od domu sklep motoryzacyjny, w którym owszem moge sobie zamówić olej motocyklowy jaki mi się podoba i czekać 2 dni na dostawe i znów lecieć go odebrać to ja wole, żeby mi go listonosz/kurier przyniósł :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 czy ktoś wie jaka powinna być gęstość oleju w tylnym amortyzatorze w dwusuwowej ćwiartce? Wydaje mi się że 5W, serwisówka mówi tylko by wymienić na właściwy olej, nie podając specyfikacji. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Nie wiem, ale gdzies w serwisowce musisz miec tabele z lepkoscia olejow do tego moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Podłączę się pod temat. Co może być powodem wycieków z amorów, jeśli wykluczę porysowane lagi? Zaledwie 2-3tys. km po wymianie uszczelniaczy zaczęły się pocić na nowo (jedna bardziej, druga mniej). Jakie elementy jeszcze mogą to powodować? Moto to Diversion 900 '95. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Błąd w montażu uszczelniaczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 czy ktoś wie jaka powinna być gęstość oleju w tylnym amortyzatorze w dwusuwowej ćwiartce? Wydaje mi się że 5W, serwisówka mówi tylko by wymienić na właściwy olej, nie podając specyfikacji. Wszystko zależy jak moto ma być używane ? Olej w przedziale 2.5W słabo dostępny poprzez 5W do gęstego 10W oczywiście dla tylnego bo przednie trawią nawet 30W. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 no tak, chodzi o RM 250. serwisówka podaje: USE SUZUKI REAR SUSPENSION OIL SS-25 OR EQUIVALNET. Zastanawiałem się przez chwilę czy to nie jest może jakiś olej do hydrauliki :icon_eek: Mimo że zlewałem go w nieogrzwanym garażu to był bardzo "rzadki". Także podejrzewam że 5W to będzie max. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 A jak serio Ci kasy szkoda to daj chociaż amortyzol. No proszę, zostałem zbesztany przez Piotra za lanie przestarzałego ATF-a do lag, a tu mowa o wiekowym amortyzolu. Lałem to 25 lat temu do lag mojej TS-ki, o ATF-ie nawet nie śniłem. Czyżby stary poczciwy wyrób jednak przewyższał parametrami olej do skrzyń automatycznych, pomimo tego, że zalecany jest przy wymianie olejów w lagach przez serwisówki pierwszoligowych wydawnictw(np.Haynes)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Yo! Podłączę się pod temat. Co może być powodem wycieków z amorów, jeśli wykluczę porysowane lagi? Zaledwie 2-3tys. km po wymianie uszczelniaczy zaczęły się pocić na nowo (jedna bardziej, druga mniej). Jakie elementy jeszcze mogą to powodować? Moto to Diversion 900 '95. Z duza doza prawdopodobienstwa przyczyna beda wyruchane pierscienie slizgowe (czy jak kto woli panewki) zawieszenia. Jak rozbierzesz lagi, to w kazdej sa dwa pierscienie - gorny i dolny. Jesli sa zuzyte, to rury nosne nie pracuja "sztywno" w goleniach, pojawia sie luz, ktory szybko wykancza nowe uszczelniacze. Zestawy naprawcze (nowe pierscienie slizgowe) do najtanszych nie naleza. Powinno dac sie dostac jako pojedyncze sztuki lub w komplecie z uszczelniaczami i pierscieniami przeciwpylowymi. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.