Adiii Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Czy wzrost kierowcy wpływa na możliwość zejścia na kolano? Mam gościa 150cm na Thunderace który twierdzi że nie ma szans. Jak to w końcu jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 No pewnie, że wpływa, czym krótsze kolano tym więcej się trzeba pochylić ale dać się na bank da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Grubo polecieliście dostało mi sie . Ok macie racje spoko zorganizuje sie tylko nie wiem czy pogoda pozwoli jeszcze w tym roku moze tak. Dziś lecimy do Czech na wyścigi uliczne motocykli był ktoś ? warto? jasne, że warto bo większość motocyklistów z tego forum powinna tam być obowiązkowo a nie pierdzieć w stołek przed kompem narzekając na potworne koszty odwiedzenia TT Man.Ja za chwilę jadę i jestem pod telefonem. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adiii Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Rozgrzewanie opon "domowym sposobem" - czy podzieli się ktoś wiedzą na ten temat? Załóżmy że nie dysponujemy kocami grzewczymi, nie jesteśmy na torze itp, a chcemy dogrzać gumy żeby chociażby poćwiczyć knee down na opuszczonym placu. Nie jest to "profesjonalne" ale nie oszukujmy się - kogo w tych czasach stać na profesjonalny sprzęt... W katamaranach zauważyłem że dość popularne jest energiczne wężykowanie od lewej do prawej. Rozum podpowiada że w motungu to nie przejdzie.Zatem jak? Osobiście preferuje serię energicznych przyspieszeń i dohamowań, jak nic nie odjeżdża to guma rozgrzana. Wiem, prowizorka w cholere ale nic lepszego nie wymyśliłem. Pytanie z czystej ciekawości ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Tył przypalić w czasie jazdy. Tym sposobem w 30 sekund rozgrzejesz obie opony :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Zatem jak? Osobiście preferuje serię energicznych przyspieszeń i dohamowań, jak nic nie odjeżdża to guma rozgrzana. Wiem, prowizorka w cholere ale nic lepszego nie wymyśliłem. Pytanie z czystej ciekawości ;) + można trochę sobie szlaczkiem pojeździć żeby boczki też co nieco złapały. Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 wydaje mi się że typ chce rozgrzać opony a nie schłodzić Blood. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Rozgrzewanie opon "domowym sposobem" - czy podzieli się ktoś wiedzą na ten temat? ten sam zakret pokonywac za kazdym razem min szybciej i glebiej , srodek i boki mozesz miec gorace ale skrajne brzegi moga myc zimne i wtedy lapiesz uslizg, jadac za kazdym razem min szybciej jestes w stanie kontrolowac uslizg tej opony Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 wydaje mi się że typ chce rozgrzać opony a nie schłodzić Blood. O fuck, to jak ktoś ciśnie zakręt w lewo to potem już w prawo nie może, przecież prawa strona opony to już prawie zamarznie .... Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Nie znam się, to się wypowiem... Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Chcesz mi powiedzieć, że zmuszanie opony do pracy ją ochładza? Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Nieporównywalnie więcej pracy wymaga od opony hamowanie i przyspieszanie, a więc i temperatura opony się podnosi.. Samo bujanie na boki prędzej ją wychłodzi z racji powierzchni kontaktu z nawierzchnią.Co innego naprawdę dynamiczna jazda w złożeniu, ale to już wymaga posiadania rozgrzanej opony i raczej utrzymuje temp niż ją podnosi. Turlanie się slalomem w żaden sposób nie rozgrzeje opony. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chotnik Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 (edytowane) Chcesz mi powiedzieć, że zmuszanie opony do pracy ją ochładza? wezykowanie przy 50 ze stala predkoscia schladza. EDIT : Zreszta Theodor juz napisal. Edytowane 3 Września 2013 przez chotnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Ok Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 (edytowane) Ciepło jest z tarcia. Edytowane 3 Września 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.