janek dzbanek Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Kiedy nie jest? Sent from my SAMSUNG-SGH-I727 using Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 No właśnie jak jedziesz na supermoto i masz taki prześwit, że możesz sobie na to pozwolić. Przynajmniej to można wywnioskować po stylu jazdy zawodników. Z jakiegoś powodu ogromna większość nie lata na kolanie a wręcz lekko odchyla się w przeciwną stronę niż zakręt więc raczej to działa. A na ścigu kolano na torze jak najbardziej ale jak widzę ludzi wystawiających kolano na ulicy gdzie do ziemi sporo brakuje to jest to klasyczny przerost formy nad treścią i po prostu wygląda śmiesznie (podobnie jak ludzie poskładani za owiewką przy 130km/h) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Nie znam się na idealnych pozycjach itp. ale jak przy składaniu w winkiel odkleję kolano od zbiornika to mam wrażenie, że moto łatwiej się składa.Mam taką teorię, że albo zmienia się środek ciężkości albo po prostu opór wiatru w kolano pomaga.Ale czy to prawdziwa teoria to nie wiem, wiem, że jest lepiej.Oczywiście wszystko przy większych prędkościach gdzie trzeba moto mocniej złożyć. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Odchylanie kolana to żaden przerost formy nad treścią - tak jest po prostu łatwiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adiii Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Kolego heniek, wystawienie kolana i zrzucenie tyłka to żaden przerost formy nad treścią tylko tak po prostu łatwiej i bezpieczniej. Przy danej prędkości można przy mniejszym pochyleniu pokonać zakręt niżeli bez kolana. A co do 130km/h za owiewką to chyba zapomniał wół jak cielęciem był (albo od razu wsiadł na litra). A wracając do tematu to logicznie rzecz biorąc mniejsze pochylenie jest lepsze, tylko dlaczego wszyscy na motogp (przykład) latają inaczej? Pozycja zmienia się z prędkością? Bo osobiście nie wyobrażam sobie pozycji nr5 lecąc 200km/h na winklu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 nie chce się wymądrzac, ale za bardzo teoretyzowac nie ma co, wraz ze wzrostem prędkości i zmianami sprzętów zmienia się wiele spraw; przede wszystkim trzeba jeździc, wiadomo że teorie i podstawy trzeba mieć obcykane ale bez przesady, to tak jak siedziec i pisac jak by tu kopnąć piłkę żeby wpadła do bramki; jak się nie wyjdzie i nie pokopie to się nie nauczy :) jest tak wielu świetnych zawodników z tak różnymi stylami jazdy, że rady od jednych mogą nie bardzo współgrac z radami drugich itp. ale ja się ogólnie nie znam, wyrażam swój pogląd Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 A co do 130km/h za owiewką to chyba zapomniał wół jak cielęciem był (albo od razu wsiadł na litra). Na pierdzikach to sam się składałem aby przekroczyć 95km/h, chodziło mi raczej o szybsze sprzęty gdzie osiągnięcie wyższych prędkości nie jest problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 No właśnie jak jedziesz na supermoto i masz taki prześwit, że możesz sobie na to pozwolić. Przynajmniej to można wywnioskować po stylu jazdy zawodników. Z jakiegoś powodu ogromna większość nie lata na kolanie a wręcz lekko odchyla się w przeciwną stronę niż zakręt więc raczej to działa. A na ścigu kolano na torze jak najbardziej ale jak widzę ludzi wystawiających kolano na ulicy gdzie do ziemi sporo brakuje to jest to klasyczny przerost formy nad treścią i po prostu wygląda śmiesznie (podobnie jak ludzie poskładani za owiewką przy 130km/h) Nic nie jest bez przyczyny, a ta technika wywodzi się prosto z enduroPolecam wszystkie 4 części Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 (edytowane) Tutaj ciekawy przykład z Kisielina :) Edytowane 17 Sierpnia 2013 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janek dzbanek Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Jakbym siebie widział. Porozstrzelany we wszystkich kierunkach. Sent from my SAMSUNG-SGH-I727 using Tapatalk 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
unikatowy Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 czytałem o rozmiarach opon a schodzeniu na kolano...Moje pytanie brzmi...Jeżdżąc po parkingu i robią kólka w lewo i w prawo... staram się robić to cały czas odkręcając delikatnie manetke a przez to zwiększając prędkośc.Dodatkowo pochylam moto niżej, tak że zamykam opone... rozmiar 190/55/17 Do kolana brakuje 10 cm.próbowalem niżej ale nagle tył zaczyna mi się ślizgać ;/ ( dupą schodze nieco z siodła, [tak jakos lepiej mi to idzie])czy próbować pochylać moto nie schodząc z siodła ? Czy to już nie za bardzo cokolwiek da ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adiii Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Skup się na pozycji a nie na oponie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Skup się na pozycji a nie na oponie. W tym przypadku raczej odwrotnie. Kolega założył szerszą oponę niż zakłada producent i się dziwi że mu się ślizga. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adiii Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 (edytowane) Limo, piszesz to serio? Najłatwiej zmyć człowieka wmawiając mu że to przez 10% szerszą oponę... Edytowane 19 Sierpnia 2013 przez Adiii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 To nie chodzi o zbywanie kogokolwiek tylko o to że jak już coś robić to zgodnie ze sztuką. Na szerszej oponie pewnie da się zejść na to upragnione kolano (już nie wnikam po co to komu w ruchu drogowym), ale jest trudniej. No to powiedz, po co sobie utrudniać życie? Poza tym to trochę śmiesznie wygląda jak moto ledwo co pochylone a kierownik cały zwieszony, ale kolanko jest!! Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.