Arni Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Thundercat to ten sam silnik co fzr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekx123 Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 (edytowane) Witam! Właśnie zakupiłem nowy (ulepszony, bo ma namalowane dwie niebieskie kropki :icon_mrgreen: ) napinacz i będę go wymieniał. Czy są jakieś szczególne czynności związane z wymianą :icon_question: czy wygląda to porpostu tak, że blokuje stary, odkręcam, wyciągam, wkładam zablokowany nowy, przykręcam go, odblokowuję i :crossy: Aby nie zakładać nowego tematu pozwole sobie odświeżyć ten. M4NIEK ile już wytrzymał ten oryginalny napinacz? Zastanawiam się właśnie czy zamieniać na ten od FZRy czy Honda rzeczywiście poradziła sobie już z tym problemem :icon_question: Pozdrawiam Zawisza Edytowane 5 Września 2009 przez tomekx123 Cytuj www.bikepics.com/members/zawisza Simson S51 > MZ ETZ150 > Kawasaki GPZ500s > Honda CBR600 F4 > Yamaha FZS 1000 Fazer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamnok Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 No i znowu zaczął mi grzechotać rozrząd na oryginalnym napinaczu w mojej F2, szczególnie po jeździe na kole, po przygazówkach lub zaraz po odpaleniu a wymieniłem go na początku tego sezonu, wytrzymał tylko 6 tys. km. Powiedzialem sobie, że nie wywale znów pieniędzy w błoto i nie kupie ponownie oryginalnego za 250zł. Kupiłem używany napinacz z FZR 1000 90r. Założyłem, musiałem tylko o milimetr pilniczkiem podpiłować do środka otwory na śruby. Po odpaleniu motocykla aż miło słuchać jak silnik pracuje, chodzi cichutko, zaczął gwizdać jak nowy, nawet po jeździe na gumie nie słychć żadnego grzechotania, żadnych irytujących dźwięków. Oryginalny napinacz z F2 to jakaś porażka. Wychodzi na to, że ten od FZR powinien się nazywać oryginałem do tego motocykla, bo dopiero na nim silnik normalnie pracuje. !!! POLECAM KAŻDEMU DO F2 NAPINACZ Z FZR !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fifi00 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Z góry przepraszam za odświeżanie tematu, ale nie doczytałem się żadnej jasnej i klarownej wypowiedzi kogoś, kto zamontował napinacz od FZR do modelu F4 (na gaźnikach). Jeśli znajduje się tu taki ktoś, prosiłbym o wypowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Ja się męczyłem z napinaczem do F4 ale na wtrysku. Wiesz jak rozwiązałem problem? Sprzedałem cbr ;-). Jak masz się tak denerwować jak jak też sprzedaj. Co bym nie robił po paru tysiącach zaczynało grzechotać. Wymiany: nowy łańcuch, napinacz, napinacz fzr z czasem i tak padało. To akurat w modelach 01-03 najgorsze roczniki ;-) Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianio Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Czy do f4 sport na wtryskach podejdzie napinacz od fzr?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 w swojej (F4iS) napinacze wymieniałem po ok. 15 kkm, czyli jeden wystarczał mi na sezon z kawałkiem. Pocieszające jest, że to jedyna wada tego modelu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Czy do f4 sport na wtryskach podejdzie napinacz od fzr?? Da radę trzeba otwory rozpiłować według oryginału o jakieś 2 min. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianio Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Zakupilem napinacz od fzr. Jak to ustawic przed montazem?? Skad bede wiedzial ze jest wlasciwie napiety?? pozdro http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eac009de3d44d053.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Oj chyba nie czytales calego tematu. Odkrec ta najwieksza srube z napinacza i wyjmij 2 sprezyny. Podnies zapadke i wsun maksymalnie napinacz do srodka. Nastepnie przykrec go do bloku, wloz 1 lub 2 sprezyny do srodka i przykrec ta najwieksza srube. Napinacz sam sie napnie do odpowiedniej sily. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michasiek Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 (edytowane) te napinacze to jakaś zmora :/ Edytowane 28 Marca 2010 przez Michasiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianio Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Czy jest mozliwosc ze zalozylem napinacz od FZR odwrotnie?? Na napinaczy jest napis UP. Ma on byc do srodka moto czy na zewnatrz?? Po zmianie jest jeszcze gorzej tzn. slychac w calym zakresie obrotow a wczesniej tylko od 4,5 do 6 tys. obr. Zdejmowaliście zbiornik przy wymianie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 (edytowane) Czy jest mozliwosc ze zalozylem napinacz od FZR odwrotnie?? Na napinaczy jest napis UP. Ma on byc do srodka moto czy na zewnatrz?? Po zmianie jest jeszcze gorzej tzn. slychac w calym zakresie obrotow a wczesniej tylko od 4,5 do 6 tys. obr. Zdejmowaliście zbiornik przy wymianie?? Ma być normalnie czyli tak żeby zapadka była u góry a zęby na dole. Odkręć tylną śrubę i dociśnij napinacz od tyłu śrubokrętem aż usłyszysz cyk. Edytowane 5 Kwietnia 2010 przez pit Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Panowie, jak prawidłowo zdemontować napinacz w F3? I o co chodzi z tym blokowaniem śrubokrętem. W serwisówce rozrysowany jest nawet specjalny przyrząd który należy włożyć w napinacz przy zdejmowaniu, niestety mój angielski kuleje i nie moge tego do końca rozkminić :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 (edytowane) Panowie, jak prawidłowo zdemontować napinacz w F3? I o co chodzi z tym blokowaniem śrubokrętem. W serwisówce rozrysowany jest nawet specjalny przyrząd który należy włożyć w napinacz przy zdejmowaniu, niestety mój angielski kuleje i nie moge tego do końca rozkminić :banghead: Pod tą dużą śrubą na środku napinacza znajduje się taka mała śrubka z łbem na śrubokręt płaski, za pomocą której można schować mechanizm napinacza. Ten mechanizm powinien być schowany jak się napinacz wykręca. Więc kolejność jest taka że najpierw odkręcamy tą dużą śrubę, potem małym śrubokrętem płaskim albo tym specjalnym kluczykiem chowamy mechanizm napinacza a na końcu go odkręcamy. Zaletą tego kluczyka jest to że można go zblokować po schowaniu mechanizmu a śrubokręt trzeba trzymać podczas wykręcania napinacza, dlatego dobrze jest wcześniej poluzować śruby mocujące. P.S. Ktoś tu pisał parę stron wcześniej że napinacz od FZR 1000 nie pasuje do F3 bo jest pod złym kątem czy coś takiego, ale mi udało się go zamontować beż żadnych problemów. Edytowane 3 Czerwca 2010 przez Limo Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.