Skocz do zawartości

Posiadacze HONDA CBR 600 łączmy się! ( CBR600 )


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

hejo koledzy

 

 

otuż mam zamiar kupić taki napęd do CBR F2 i zastanawiam czy ten komplet bedzie dobrym rozwiazniem?

 

 

http://allegro.pl/honda-cbr-600-f2-f3-pc25-did-x-ring-jt-i1681177175.html

 

 

a i czy wie ktoś czy ten łańcuch jest zakuty czy ze spinka bo dopiero bede jutro wiedział i ktore rozwiazanie jest lepsze?Jak zakuty to pewnie troche rozbierania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam szanowne grono, chciałem się dowiedzieć następującą rzecz. W mojej Hondzie tłucze się sprzęgło, nie jest to jakiś mocny hałas ale jest. Na forum CBR, w serwisie, w warsztatach powiedziano mi że takie rzeczy są częstym o ile nie nagminnym przypadkiem w niektórych modelach motocykli różnych marek (Honda, Suzuki, Yamaha). Mówiono mi też że wymiana sprzęgła pomaga na kilka tysięcy kilometrów i znowu jest dalej to samo. I tu mam pytanie: Czy nie da się tego wyeliminować na dobre, i co jest powodem takiego stanu że tak szybko to się zużywa, oraz które elementy są odpowiedzialne za hałas???? Pozdro wszym i szerokości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze dopisz ktm i kawasaki

łożysko sprzęgła się tak tłucze jeśli po wciśnięciu klamki hałas znika

mnie w 2 sprzętach wytrzymało ~5-6tys km i znowu wrócił hałas

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam Wszystkich :) ,

 

chciałbym ustawić odpowiednią wysokość dzwigni zmiany biegów w mojej CBR F4i, robi się to ustawiając dzwignie na mocowaniu na frezach przy silniku i poprzez regulacje śruby rzymskiej. I tutaj mam pytanie, która śrubka ma lewy gwint na tej śrubie? Nie chciałbym poprostu eksperymentować i zerwać gwintu.

76718e70da906377.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tym wielowpuscie powinienes mieć tak ustawiona dźwigienke by w pozycji neutralnej był utrzymany kąt prosty pomiędzy nią a tym cięgłem ze śrubą rzymską.

Tym nie nalezy regulowac wysokości. Jedynie tą rzymską się reguluje.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie i chciałbym się dowiedzieć jak to zrobić żeby nie uszkodzić gwitnów. :biggrin: Napewno jedna z dwóch śrubek na śrubie rzymskiej ma lewy gwint, tylko teraz, która. :P

 

////////////////////////

Wyprzedził mnie Pan z postem. Dzięki za wskazówkę. :wink: W tej chwili nie mam żadnych ale może coś wyprodukuje.

Edytowane przez Lukki
76718e70da906377.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...