Limo Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Dmrider chyba sie nie dziwi ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walek804 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 hejo koledzy otuż mam zamiar kupić taki napęd do CBR F2 i zastanawiam czy ten komplet bedzie dobrym rozwiazniem? http://allegro.pl/honda-cbr-600-f2-f3-pc25-did-x-ring-jt-i1681177175.html a i czy wie ktoś czy ten łańcuch jest zakuty czy ze spinka bo dopiero bede jutro wiedział i ktore rozwiazanie jest lepsze?Jak zakuty to pewnie troche rozbierania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zestaw jest OK a czy tam jest spinka czy zakuwka to musisz się zapytać sprzedającego. Oczywiście zakuwka jest lepsza. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walek804 Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 ok jednak jest zakuwka.Co do wymiany to troche roboty bo będe musiał raczej wahacz sciągnąć żeby łańcuch zalożyć.A i jeszcze takie pytanie czy po sciągnieciu wachacza bede mial w miare dostep do przedniej zębatki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Raczej nie bedziesz musial sciagac wachacza bo watpie zebys dostal od razu zakuty lancuch. Z reguly zakuwka jest luzem i trzeba to samemu zakuc. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walek804 Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 a to o tyle dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Witam szanowne grono, chciałem się dowiedzieć następującą rzecz. W mojej Hondzie tłucze się sprzęgło, nie jest to jakiś mocny hałas ale jest. Na forum CBR, w serwisie, w warsztatach powiedziano mi że takie rzeczy są częstym o ile nie nagminnym przypadkiem w niektórych modelach motocykli różnych marek (Honda, Suzuki, Yamaha). Mówiono mi też że wymiana sprzęgła pomaga na kilka tysięcy kilometrów i znowu jest dalej to samo. I tu mam pytanie: Czy nie da się tego wyeliminować na dobre, i co jest powodem takiego stanu że tak szybko to się zużywa, oraz które elementy są odpowiedzialne za hałas???? Pozdro wszym i szerokości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 jeszcze dopisz ktm i kawasakiłożysko sprzęgła się tak tłucze jeśli po wciśnięciu klamki hałas znika mnie w 2 sprzętach wytrzymało ~5-6tys km i znowu wrócił hałas Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Ale co oni, z masła te łożyska robią? Może to nie wpływa na eksploatację, ale jest wkurzające kiedy coś szumi. Nie ma możliwości zrobić z tym raz a porządnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Oprocz lozysk halasuja sprezyny amora sprzegla ulozone koliscie w koszu sprzegla na laczeniu jego 2 polowek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 To trochę tak jak dwumas w dieselach :banghead: :icon_biggrin: Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Witam Wszystkich :) , chciałbym ustawić odpowiednią wysokość dzwigni zmiany biegów w mojej CBR F4i, robi się to ustawiając dzwignie na mocowaniu na frezach przy silniku i poprzez regulacje śruby rzymskiej. I tutaj mam pytanie, która śrubka ma lewy gwint na tej śrubie? Nie chciałbym poprostu eksperymentować i zerwać gwintu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 na tym wielowpuscie powinienes mieć tak ustawiona dźwigienke by w pozycji neutralnej był utrzymany kąt prosty pomiędzy nią a tym cięgłem ze śrubą rzymską.Tym nie nalezy regulowac wysokości. Jedynie tą rzymską się reguluje. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 jak popatrzysz na nią w pionie to nitka gwintu wznosi się w lewo do góryPs. masz jeszcze dziwniejsze pytania? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 (edytowane) No właśnie i chciałbym się dowiedzieć jak to zrobić żeby nie uszkodzić gwitnów. :biggrin: Napewno jedna z dwóch śrubek na śrubie rzymskiej ma lewy gwint, tylko teraz, która. :P ////////////////////////Wyprzedził mnie Pan z postem. Dzięki za wskazówkę. :wink: W tej chwili nie mam żadnych ale może coś wyprodukuje. Edytowane 10 Marca 2012 przez Lukki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.