Skocz do zawartości

Lukki

Forumowicze
  • Postów

    250
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Lukki

  • Urodziny 01/30/1993

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Motoryzacja, mechanika motocyklowa, koszykówka, muzyka.
  • Skąd
    Gdańsk

Osobiste

  • Motocykl
    CBR 600 F4i Sport
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4366202
  • Telefon
    666141429

Osiągnięcia Lukki

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

1

Reputacja

  1. Mniej więcej ciśnienie sprężania spadło o 1/3 na każdym cylindrze. Myślicie, że sama wymiana pierścieni by wystarczyła w tym przypadku?
  2. Zważ tylko na to, że jeśli jest mocno zerdzewiały to i tak po wyczyszczeniu może później puścić gdzieś na łączeniu. Przerabiałem kiedyś coś takiego.
  3. A jak tam z luzem zaworowym?
  4. Co do tylnego zawieszenia, to w pełni zgadzam się z qurimem. Odnawiałem je tej zimy i muszę powiedzieć, że był to bardzo dobry moment, niektórym łożyską brakowało smaru. Także jak to mówią, lepiej zapobiegać niż póżniej ładować nie małe pieniądze.
  5. Ale skoro na michelin pilot road było ok, to bym tak czy siak do niej wrócił na chwilę, sprawdzić. Wtedy będziesz miał 100% pewności, że to coś innego.
  6. Skoro geometria motocykla, zawieszenie jak i naciąg łańcucha jest ok, to poprostu zwróciłbym te opony. Zakładam, że zostały poprawnie założone i wyważone felgi.
  7. A mi się coś wydaje, że się da. : P Ale to musiałbym pokazać, bo tak to nie wytłumacze.
  8. Pamietaj, że jak ktoś próbuje na siłę zaoszczędzić to póżniej dwa razy płaci. :wink: Najlepiej oryginał ale to będzie dość kosztowne, także rozejrzyj się za ebc, trw, tourmax, lucas.
  9. Jeśli miałbyś rację, to jakiś kat obługiwał ten motocykl. :blink: Bo to łożysko można załatwić przez bezmyślne, zbyt mocne naciąganie łańcucha napędowego..
  10. Na ogniwach powinny być wybite dwa napisy: DID i oznaczenie fabryczne łańcucha. Możesz też założyć Tourmax'a. Nie tylko DiD'em świat żyje. :wink:
  11. Drugi sposób najlepszy, chyba, że demontaż wałków jest wyjątkowo kłopotliwy albo rozrząd jest prowadzony środkiem silnika ale z tego co wiem to w cbr nie ma problemu. Łańcuch zakuty fabrycznie jest też bardziej wytrzymały i jest większe bezpieczeństwo, że nic się nie zerwie. Co do gwintów, to bym raczej powiedział, że to śruby mocujące pokrywe wałków rozrządu mogą się ukręcać od wielokrotnego rozkręcania i skręcania, gwinty raczej dają rade. Oczywiście do pracy nie podchodzimy bez odpowiedniego klucza dynamometrycznego :) ///// Z tego co kojarzę, to masz łańcuszek rozrządu z boku silnika, także jak ktoś ma sprawne rączki, nie musi nawet demontować wałków rozrządu. Wystarczy odkręcić jedno koło zębate z jednego wałka rozrząu i przełożyć nowy łańcuch.
  12. Według mnie to wygląda na problem ze sprzęgłem. Ani filtr powietrza ani rozsynchronizowanie przepustnic nie da takiego efektu, o którym piszesz.
  13. No to skoro problem występuje na niższych prędkościach, przy których to jest mniejszy przepływ powietrza przez chłodnicę, sprawdziłbym, jak wyżej napisałem, czy chłodnica nie jest troche zapchana piaskiem, kurzem, itp. //////////////////// Co do płynu chłodzącego, to tutaj bardziej chodzi o temperaturę wrzenia, która jest dość istotna w przypadku motocykla. Ale to tak nawiasem. :wink:
  14. A jak wygląda chłodnica? Może jest troche zapchana. Zajrzyj do niej.
  15. Skoro drugi czujnik kupiłeś używany, to niestety istnieje możliwość, że też jest padnięty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...