Skocz do zawartości

Walek804

Forumowicze
  • Postów

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Walek804

  • Urodziny 11/19/1991

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lubuskie

Osobiste

  • Motocykl
    Cbr F2
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    823402
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Walek804

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

1

Reputacja

  1. ok jednak jest zakuwka.Co do wymiany to troche roboty bo będe musiał raczej wahacz sciągnąć żeby łańcuch zalożyć.A i jeszcze takie pytanie czy po sciągnieciu wachacza bede mial w miare dostep do przedniej zębatki?
  2. hejo koledzy otuż mam zamiar kupić taki napęd do CBR F2 i zastanawiam czy ten komplet bedzie dobrym rozwiazniem? http://allegro.pl/honda-cbr-600-f2-f3-pc25-did-x-ring-jt-i1681177175.html a i czy wie ktoś czy ten łańcuch jest zakuty czy ze spinka bo dopiero bede jutro wiedział i ktore rozwiazanie jest lepsze?Jak zakuty to pewnie troche rozbierania?
  3. kolego Monter świece niewiem czy maja nawet 2 tyg bo kupiłem 4 sztuki nowe.Sam juz zgupiałem.Wczoraj dzwoniłem do kolegi który zajmuje sie naprawa motocykli i z tego co mu opowiadałem stwierdzi że zagladnie do gaźników.Ja natomiast słyszałem kiedyś o impulsatorze który znajduje sie pod siedzeniem i też ma duży wpływ żeby motocykl chodził.Ale nie wiem czy to prawda i jaka on pełni funkcje.Może ktoś coś mi podpowie na ten temat?
  4. też niedawno miałem taki dylemat co kupić.Choć to nie było moje 1 moto ale po przesiadce z enduro kupiłem właśnie CBR.Mam ja od 2 miesiecy.Powiem ci tyle że jest ona bardzo elastyczna nawet na 6 biegu możesz jechac 70km/h.Jestem z niej zadowolony bo trafiłem zacny egzemplarz.Jak najbardziej polecam CBr jako 1 motor.
  5. co do gaźników to były synchronizowane i shadowka dobrze na nich smigała.A ten problem stał się z dnia na dzień.
  6. witam otóż mam problem z Honda Shadow VT 700C z 84r.Problem polega na tym że moto nie pali na jeden cylinder a iskre,paliwo wszystko ma.Sprawdzałem juz ciśnienie na cylindrach i ma po 8 atm.Po dłuższym odpalaniu na tym jednym cylindrze sa swiece mokre jak by go przylewało ale iskre ma i nic z tego.Doszłem do wniosku że może mam walnięta uszczelke pod głowica ale sprawdzałem olej i jest ok i płynu chłodniczego też nie ubywa.Sam juz zgupiałem co to może być.Prosze o pomoc.
  7. no panowie kawał dobrej roboty :lalag:
  8. Witam tak jak w opisie choruje od jakiegoś czasu na honde CBr.Interesuja mnie modele F2-F3.Mój budżet nie może przekroczyć 6 tys.A i chciał bym dodać ze mieszkam w lubuskim i jeżdzenie za motocyklem ponad 400km mija się z celem.Oferty prosze pisać na priw. Pozdrawiam
  9. Walek804

    Zloty 2011

    na Boryszyn w maju ktoś sie wybiera??:)
  10. Na mokrym to tak jest z każdą kostką, nawet pirelli scorpion dzięki czemu " piękny " ślad na ręku z kąd ja to znam :P pamiatke też mam na reku
  11. ja w swojej XT mam C-02.Opona naprawde godna polecenia ale tylko na off road.A na mokrym asfalcie można sie na niej ładnie przejechać;)
  12. równie dobrze możesz jeszcze spróbować metoda tzw na pycha :)
  13. witam posiada ktoś serwisówke do Suzuki RM 250 powyżej 2001 roku?
  14. zatrzymał bym ale to jest moto znajomego i była mi ona zbędna.A że już ładna pogoda się pokazuje to postanowiliśmy nieco odświeżyć moto i pierwsze co się rzuciło w oczy to te cieknące lagi.Dokładnie nie pamiętam ile sie tam wlewało ale coś powyżej 270ml na lage.Tylko chciał bym się upewnić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...