Skocz do zawartości

Tannenberg

Forumowicze
  • Postów

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tannenberg

  • Urodziny 09/02/1976

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki RM 500
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Nidzica

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

581 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Tannenberg

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Hej, dość dawno temu pisałeś o serwisówkach, posiadasz je jeszcze? Potrzebowałbym do Yamaha Thunderace 96 r,? Pozdrawiam Wojtek

  2. [Problem w tym ze nie ma impulsatora przypuszczam ze ktoras cewka jest nim ale nie moge dojsc o co chodzi z tym zaplonem pierwszy raz sie z tym spotkalem.
  3. Teraz ja mam problem nadobyłem sie suzuki RM 465 i prawdopodobnie nie ma modułu zapłonowego silnik zrobilem lecz ni jak nie umiem podłaczyc zapłnu sa dwie cewki z ktorych wychodza 3 kable jeden masa na 2 pozostałych prąd brak jakiego kolwiek impulsatora jesli ktos mogłby mi pomóc byłbym wdzieczny.
  4. :bigrazz: OSTATNI RAZ MOWIE GLOSNO I WYRAZNIE PRZESLE KAZDEMU SERWISOWKE TLENEM MOJ NIC [email protected] na poczte nie da rady niektore maja po 200 MB. Serwery terz tego nie przyjmoja wiec jesli ktos chce cos niech wali na tlenie i nie ma problemu.
  5. Niestety mam neostradae i ip SERWERA ZMIENIA SIE moj nick na tlenie [email protected] kazdemu podam aktualne ip na @ nie dam rady wysylac serwisowek maja od 50 Mb nawet do 200 Mb wiec zostaje albo tlen albo ftp.
  6. U mnie bylo 6304 od stony kola zamachowego i 6204 od strony sprzegla, byc moze roznica wynika ze nie jest to dt na europejski rynek w serwisowce zeczywiscie jest mowa o dwoch identycznych lozyskach zreszta w tej mojej roznic jest troche wiecej.
  7. Dla wszystkich chodzi serwer FTP login motocykle haslo: moto tam sa wszystkie serwisowki serwer czyny 24 H na dobe ip 83.9.230.3 grzebcie jak ip sie zmieni podam na forum ewentualny kontak na @ [email protected] nie dam rady wyslac wszystkiego na @ sa za duze .
  8. To co robilem oipieralo sie nie na zapieprzaniu do serwisu po gar z tlokiem tylko na jak to nazwal kolega wioskowym tuningu ortografi nie lubilem nigdy moze dlatego jestem programista i wole cyferki mije motto wycisnac jak najwiecej przy minimalnym koszcie, dl ludzi ktorzy maja pieniazki niech beda poloni i inne wloskie wynalazki mnie caly zabieg kosztowal cale 340 zł remont silniuka i pozdejmowanie wszelkiego talatajstwa fabrycznie zamontowanego. A tak pozatym to na forom przewaznie wszycy pisza ile to oni nie wiedza ale krok po kroku opisu zdjecia blokad czy zamiennika lozyska KOYO 39299 S9 nie znalazlem wiec wniosek z tego prosty klucze w lapke i sami cos zrobcie a nie zawod syn wziac kase od starych posiedziec na warsztacie posluchac pie**ol i rznac fachowcow pozdrawiam.
  9. Tak gwoli scislosc mam 30 na karku na codzien brykam CB900 F2 Pierdzikulko mamy do wyszumienia sie na polu a z lenistwa nie chce mi sie wieku zmieniac ;) do kolegi skoro stopien sprezania przez planowanie glowicy nic sie nie ma do pojemnosci to dlaczego profesjonalne przerabianie silniki sa doprezane pomijajac przypadki zakladania turbo i kompresora wtedy sa odprezane, w przypadku podtlenku zazwyczaj sie je dopreza.
  10. Skracanie tloka Daje tylko wczesniejsze napelnianie komory walu tak dziala 2 sow przynajmniej tak mnie uczyli a zaczynalem od czegos pewnie nawet ty nie pamietasz a nazywalo sie wfm 150, remont remontem moge kopsnac ci wzor na obilczanie pojemnosci skokowe srednica tloka w tej chwili wynosi 52 mm skok sie nie zmienil sila zeczy, termostat poszedl won na samym poczatku bo potrzebny jest jak dziura w moscie, a tak pozatym odnosnie cylindrow poloni wloskich sa powlekane nikasylem i maja srednice 54 mm, jakos lepiej jedzi na zeliwnej tuleji ktora ma wieksze tarcie i szybciej lape temperature. Poloni ma ta wade ze jedna rysa i smietnik chyba ze masz 60 zł na szlif i 190 euro na powleczenie go nikasylem. wiec przerobki zaproponowane sa chyba najtansze z mozliwych nie sadzisz. A tak poztym chba nie miales Dt bo termostat jest w cylindzrze bystry kolezko i ma sie do glowicy jak swinia do latania przynajmiej w wersji made in japan a nie hiszpania ktore szlu na niemcy i europe, tych modeli nie miale wiec nie bede sie sprzeczal czy jest w glowicy. Rownie dobrze mozna olac poloni i zalozyc gar od DT 125 tez bedzie latac nowy jakies 1500 pln, mnie na to nie stac. A tak poztym dibo jak ja jezdzilem na motocyklach to ty na mleko wolales be a jak rozebralem pierwszy silnik to latales z tetra miedzy nogami . Jeszce apropo pojemnisci odejmi 1 mm na plan glowicy i nastepne 3,5 na uszczelki wydzie ci jak wol 92 cm
  11. Jak ktos chce serwisowke tu jest lista ktora posiadam Aprilla 1. APRILIA 125 ,Rotax 122 2. Aprilia rs125 3. Aprilia Scarabeo 125-150 4. Aprilia SR 50 5. Aprilia_Atlantic_500 6. Aprilia RSV 1000 00-2002_eng 7. Aprilia RSV1000-Tuono 8. Aprilia RSV Mille Motor Rotax 990 engine 9. APRILIA RS125 (1993-2002) 10. APRILIA SR 50 BMW 11. BMW R 1100 Rt - Rs, 12. R 850 - 1100 Gs, 13. R 850 - 1100 R 14. BMW K1100LT 15. BMW R1200C 16. BMW F650GS 17. BMW R 850 x - R 1100 x KAWASAKI 18. Kawasaki ZX12R 2000 19. Kawasaki ZX10R 2004 20. Kawasaki Gpz 1000Rx 21. Kawasaki ZRX 1200 A B C 22. Kawasaki ZXR750 L-M 23. Kawasaki Zzr 1200 24. Kawasaki GPX750 R(ZX750 F1) 25. Kawasaki GPZ 1000RX 26. Kawasaki Zx6R® 636 Ninja b1H-b2H 03-04 27. Kawasaki Zx10R 28. Kawasaki Zx-6R Ninja (Typ Zx 600 J) 29. Kawasaki ZX-6RR (Typ ZX-600-M1) [Modell 2004] 30. Kawasaki ZX-7R (Typ ZX 750-N1) 31. Kawasaki Zx 12R(2000 2003) 32. Kawasaki ZXR 400 33. Kawasaki zzr 600 34. Kawasaki_Ninja_ZX-7R HONDA 35. Honda CB 250 Two Fifty 36. Honda CB 400 N 37. Honda Cbr400 38. Honda CBR 600 (1995 - 1996) 39. Honda CBR 600 (1997 - 2000) 40. Honda CBR 600 F4i 01-03 41. Honda Cbr 600 F 42. Honda CBR 600 F4 99-00 43. Honda Cbr 600 F4 1999 2000 44. Honda CBR 600 F4 (2001 - 2003) 45. Honda CBR 600 F4i 46. Honda CBR 600 RR 03-04 47. HONDA hornet 600 w 48. Honda Hornet Cb600F W 49. Honda Vfr400 Nc30 50. Honda VFR 800 VTEC 2002 51. Honda XL600-650 Transalp XRV750 Africa Twin 52. Honda XL-XR-TLR125-200 79-87 53. Honda XR250 Tornado 54. Honda XR650R 55. Honda XR 250 R '83 SUZUKI 56. GS500 E 89-97 57. Suzuki GS 500 E 58. Suzuki GSF 600(S) Bandit 59. Suzuki GSX 1400 (Typ K2)[Modell 2002] 60. Suzuki GSXR 600 SRAD 96-00 61. Suzuki GSXR 1100 90-92 62. Suzuki Gsxr 1100 (L-M-N) 63. Suzuki GSX-R 600 (2001 - 2003) 64. Suzuki Sv 650 Js1Av1331 1999 - 2001 Yamaha 65. Yamaha.FZ6.Fazer 66. YAMAHA FZR-600L_FZR-600LC 1999 67. Yamaha r6 (1999 - 2002) 68. Yamaha TDM850 97 69. Yamaha XTZ750 XTZ 750 70. Yamaha YFM350 X 71. Yamaha YZF-R1 98 72. YAMAHA RAPTOR 73. Yamaha Tt600E 74. Yamaha_YZF-R1S(SC)_2004 75. Yamaha Yzf-R1 '04 Eng 76. Fazer FZS600 98 77. Yamaha VMX12 V-Max 78. Yamaha YZF-R1 2002-2003 79. Yamaha_XT600E 80. Yamaha Fazer FZS1000 81. Yamaha FZ6SS-FZ6SSC 04 82. Yamaha XJR 1300 1999-2003 83. Yamaha YZF-R1 04 84. Yamaha_YZF-R6(R,SR,RC,SRC)_2003 85. Yamaha SR 250 Special 86. Yamaha RAPTOR 87. Yamaha Fzr 600 88. Yamaha YZF-R1 (2002) 89. Yamaha DT125 X,RE 05 90. Yamaha DT125R 88 91. Yamaha Fazer Fz6-S 2004 92. Yamaha Fazer FZS600 02 93. Yamaha r6 Service 2003 94. Yamaha Szr660 95. Yamaha XJ600 S Diversion,S Seca II,N 92-99 96. Yamaha XTZ 750 Super Tenere 97. Yamaha YZ450FR 2003 98. Yamaha YZF1000 Thunderace 99. Yamaha Xj600 51J 100. Yamaha YZF R6 101. Yamaha Virago XV 535-700-750-920-1000-1100 KTM 102. KTM'98-'03 - 400-660 LC4 - English 103. KTM 125_200_250_300 104. KTM 250-300-380 105. KTM 90 500-600 LC4 106. KTM_Manual_WP_5018_Shock 107. KTM 1999-2003 250-380 SX,MXC, EXC 108. KTM - Engine_250_300_380(99-03) 109. KTM_WP_4860_Fork 110. KTM_400-660_LC4_'98-03 111. KTM ENGINE_250_525_4T_SX_MXC_EXC
  12. Otuz tak kupilem DT 80 bo jako szczeniak takowa jezdzilem ale troszku przybraklo mocy wiec majac nieco pojecia o mechanice zaczelem dlubac przy silniku w celu zwiekszenia mocy moze sie to komus przyda isc do sklepu to kazdy potrafi i nowy komin zapodac czy cylinder 100 cm. Ja ich nie mialem wiec mysle ze komus sie to przyda. Bedzie w punktach. Dodam ze zakupilem DT z peknietym tlokiem i cylindrem. DT 80 LC II 1993 r. 1. Wymianka łożysk wału korbowego fabrycznie są KOYO generalnie smietnik nie wytrzymuja dłużej niż 1500 tys. na oleju z dozownika. Proponuje SKF jedno to 6304 drugie to 6204. 2. Po sieringi poszedłem do Agromy najtaniej. 3. Zakupilem tloczek 0,75 czyli na szlif i tym sposobem uzyskalem 92 cm 4. Strzelilem polerke kanalu wydechowego na lusterko przy okazji powiekszajac go o 2 mm coby sie lepiej wypruznialo malenstwo ze spalin. 5. Membrane zostawilem w swietym spokoju ostatnio jak przy niej kobinowalem to musial kupic druga 6. Glowica poszla do planowania caly 1 mm tlok nie dostal dzwona z glowica wiec jest dobrze. Zwiekszyl sie stopien sprezania. 7. Swieca NGK typ V dobrana wieksza wartosc cieplna. 8. No i wydech kolanko zostawilem w spokoju ale do pierwszego pudla dobralem sie kontowka odcinajac je od kolanka i moim oczom ukazal sie dlawik i cos w rodzaju katalizatora czyli scianki tlumika byly wylozone warstwami metalowej bardzo drobnej siatki. Nie dalo sie wypruc po dobroci wiec poroilem wydech wzdluz zgrzania kontowka oczywiscie, wyszlo z problemami. 9 Zmiana oczywiscie rurki wylotowej z 1 komina ta ciut mala. zastosowalem rurke o srednicy rantu z oryginalu. Dlugos dobrana tak by drugi kominek dalo sie skrecic jak w oryginale. 10. Teraz drugi kominek, posiada odolejacz musi byc drozny, nastepnie kontoweczka i wsad won, ale dorobic nalezy dwa kola z blachy i ponawiercac je wiertlem ja dalem 8 wspawac dwa w odleglosci 10 cm od siebie a w srodek druciak metalowy do garow najtaniej w jakims hiper i nie jeden ja wladowalem 5. Mozna pominac blaszki i wsad z druciaka ale wyje niemilosiernie i kazda radiola sie czepia. 11. Na koniec zaspawac to co pocielismy. 12. Zebatki poszly nowe najtaniej znalazlem w sklepie internetowym martin tak samo jak tlok dostawa rewelka. przod 15 tyl 51. 13. Gaznik przedel delikatna modyfikacje w postaci dyszy 140 byla 110 fabrycznie. Poskladane do kupy jezdzi i 120 bez wiekszego problu na prostej wczesnie najlepiej ciagnela przy 5000 rpm teraz od 3000 rpm zawija jak wsciekla. wzroslo spozycie plynu zwanego paliwem o 0,5 l przy itesywnym wstawaianiu w terenie czyli 1,2 i opor czasem 3 i opor. Wszyscy lataja i kupuja nowe kominy i cylindry 100 cm pytanie po co jak da sie z tego wycisnac wiecej. A przy planowaniu glowicy i doprezeniu silnika wal korbowy w szczegolnosci lozysko dolne dostaje bardziej po dupie czyli skraca sie jego zywotnosc ale w sumie nowa korba to 100 zł a cylinder poloni z tlokiem i glowica to 800 zł wiec chyba warto powalczyc. W module nie doszukalem sie blokady zalozylem wlasnej konstrukcji i tak samo sie zachowuje. Jesli ktos ma jakies pytania smialo pomoge na tyle ile bede mogl. Pozdrawiam Rafał. Jestem dzis na czacie jak ktos chce jakies info
  13. Zastanawiam sie po kiego winkla zwalac glowice wystarczy odkrecic wydech i kopiac powoli sprowadzic tlok na wysokosc kanalu wydechowego widac tam pieknie co dostalo w dupe a jak sie wezmie lusterko i latareczke to mozna garnek oblukac w kazda strone bez zwalania glowicy i zakupu nowej uszczelki.
  14. Posypaly ci sie zeby z 1 biegu prawdopodobnie dostalo w dupe tez sprzeglo czeka cie rozpolawianie simka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...