Skocz do zawartości

brutus333

Forumowicze
  • Postów

    242
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O brutus333

  • Urodziny 05/14/1972

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Góry, motocykle, narty, wspinaczka. Elektronika, muzyka.
  • Skąd
    Chrzanów

Osobiste

  • Motocykl
    Japanese
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia brutus333

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

1

Reputacja

  1. Jest żółty w Krakowie, widać miał jakieś przygody bo brak mu naklejek i tłumik trochę pomarszczony. Ale żeby coś wiedzieć to trzeba go oblukać. http://moto.allegro.pl/triumph-daytona-600-nie-r6-f4-f4i-zxr-gsxr-zx6r-i1906948175.html
  2. Dalej aktualne, cena 15tyś.zł.
  3. Miałem kiedyś Hondę Shadow 1100 Sabre, paskudnie mi się tym jeździło. Wchodzenie w zakręty i wyciąganie z nich to jak walka z bykiem przez Ursusa, o jeździe na frezowanym asfalcie to nawet mowy nie było, hamulce jak by ich nie było, pozycja wygodna ale tak do 100km/h. Później miałem turystyczne enduro, to jest typ motocykla dla mnie, gdyby to nie była Aprilia, jeździł bym tym do dzisiaj. Rewelacja pod każdym względem. A co do prowadzenia armatury na bezdrożach zgadzam się z Twoim kolegą, jedzie własnym torem tam gdzie on chce a nie tam gdzie chce kierowca.
  4. ---Ptychol---Podłączyć do ładowania akumulator zamontowany w pojeździe można, jeśli nie ma możliwości lub wyjmowanie aku jest trudne (tak jak w Twoim opisanym przypadku). Natomiast odpalanie motocykla wspomagając podłączonym prostownikiem nie jest zalecane, a w nowszych konstrukcjach wręcz zabronione. Tak jak Piotr Dudek napisał i podał link do niektórych ładowarek jest dołączony przewód który ułatwia podłączenie akumulatora do ładowarki bez konieczności wyjmowania go z motocykla. I to chyba wszystko w tym temacie.
  5. klaudiuszu dla Ciebie wszystko :icon_mrgreen: :notworthy:
  6. Jak się chce odpalić silnik z innego źródła to się drugi akumulator podpina, te prostowniki rozruchowe to zabójstwo.
  7. A nie prościej odłączyć przewody od czujnika i je zewrzeć???? Jak jest uwalony czujnik to wentylator zacznie się kręcić, jak się nie będzie kręcił to bezpiecznik sprawdzić. Żeby wykręcić czujnik to jest w diabły roboty, a odpiąć i zewrzeć kabelki to minuta.
  8. Naciskaj hamulec i tłoczek musi wyjść. Pewnie Masz mało płynu i na połowie tłoczka się kończy. Uzupełnij płyn i tyle, nie żadnymi szczypcami, kombinerkami, morsami, tylko w normalny sposób.
  9. Na tej stronie jest katalog ze zdjęciami. Poszukaj takiego żeby się nadawał do Twojego motocykla. http://www.jonnesway.pl/index.php?group=124
  10. Szukajcie a znajdziecie :icon_mrgreen: http://www.jonnesway.pl/index.php?item=1196
  11. Hmmm, więc trzeba jechać do Niemiec i tam kupić za mniejsze pieniądze. Doliczyć do tego wszelkie koszty i się można zdziwić jak "tanio" wyjdzie :clap: Napisałem że cena do negocjacji, czekam więc na propozycje.
  12. http://allegro.pl/show_item.php?item=1833211711 Nowa aukcja.
  13. Dziękuję za odpowiedzi i porady, hamulce wyczyszczone, płyn wymieniony, układ odpowietrzony. Na razie jest idealnie, ale jak pojadę na wymianę oleju w lagach to jeszcze poproszę mechanika żeby tam zajrzał.
  14. O dziwo tłoczki pracują lekko, a po dłuższej trasie nie odbijają i trzymają tarcze przez co koło ciężko się obraca. Nie chcę tego rozbierać bo mam dual, a jak wiadomo to skomplikowany układ i nie chcę mieć niemiłych niespodzianek. Końcem miesiąca jestem umówiony na tę robotę z mechanikiem, ale do tego czasu chciałem jeszcze wykorzystać sezon i stąd ten temat.
  15. Ale mnie chodzi tylko o "umycie" tłoczków, nie o smarowanie. Zastanawiam się tylko czy WD-40 nie zniszczy uszczelniaczy. No chyba że podpowiecie mi jakiś dobry, sprawdzony środek do tego celu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...