Skocz do zawartości

Posiadacze HONDA CBR 600 łączmy się! ( CBR600 )


Rekomendowane odpowiedzi

Chłopaki mam problem z dojściem do tych swiec znacie jakis patent zeby to jakoś wykręcic. NIe posiadam oryginalnego klucza do swiec ?

Dodam odrazu ze wczesniej Dr 350 jezdzilem. A scigi to dla mnie nowosci i juz mnie wkurzaja od samego poczatku

Edytowane przez Arma87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dziendobry...mój pierwszy post.

Chciałem się przywitać, kupiłem swój pierwszy w życiu motor (przedtem jeździłem 2 lata skuterem) jest nim HONDA CBR F4 z 1999 r. żółto-czarna, przebieg 13000 mil.

Mam 30 lat, mieszkam w Chicago USA.

Pozdrawiam wszystkich posiadaczy CBRki. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Po 3 latach od sprzedarzy GPZ 500 dziś w garazu staneła CBR 600 F3 97r

Mam nadzieje że to dobry wybór gdyż ponad osiągi cenie bezawaryjność i wygode

Wypadało by tłumik zmienić bo ktoś zwiesniaczył go i jest obdrapany no i za cichy :):)

pozdr

RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musi być jakiś super firmy byle ładny chrom no myślałem nad przelotowym ale ogółem czytałem opinie że silnik trzeba prze regulować a tego bym chciał uniknąć

Na to co moge sobie pozwolić to dominator z allegro.

A jeszcze jedno przeraża mnie troche regulacja zaworów skąd zdobyc te płyki nie wiem w jakim sa stanie luzy nie sprawdzałem ale to że trzeba wałki zdejmowac to już masakra.

Ogólem to jestem mechanikiem ale od aut a motocykle to wszysko delikatne że też musieli to tak spieprzyć w GPZ było po normalnemu

Zawory nie chałasuja ale wiekszosc japońców ma tendencje to skracania luzów co jest bardziej nie bezpieczne nic cykanie , kiedy miałem Opla z silnikiem Isuzu tez luzy na minusie i te przklęte płyki ale wtedy miałem dostep do magnesówki i je przeszlifowałem smigał aż miło

Moja Honda przy -1 C odpaliła od cyknięcia i od razu na wszystkie gary kiedy w Kawasaki albo w oplu mialem podparte zawory to na zimo kulał i nie pracował na wszystkie gary.

A czy posiadacie jakąs serwisówke albo schemat silnika bo po całym necie nie moge znaleźć

ps przebieg 50k km

pozdr

Edytowane przez V12

RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Witam was mam problem z moją F4. Motocykl super odpala na zimnym. Problem zacyzna sie gdy mocno sie rogrzeje. Gasząc motocykl rozrusznik nawet nie zakreci. Na pych odpalę. Po przechyleniu motocykla rozrusznik zaczyna kręcić. Ostatnio zeby odpalić musiałem położyć moto na klatkę. Gdy moto ochłonie jest wszystko ok. Czym mocniej rozgrzany tym bardziej muszę przechylić. Dodam że f4 ma przerobione smarowanie i służy mi do stuntu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...