Skocz do zawartości

Co powiecie o Kawasaki ER-6n ( ER6 N , ER-6f )


Rekomendowane odpowiedzi

kanapę można przerobić, skoro uparty... zawsze te 2cm zyska po zmianie; tyle, że zazwyczaj ciut jednak traci się na komforcie

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.wilbers.de/2008/html/tieferlegungskit.htm

 

Takie płaskowniki można zrobić za grosze we własnym zakresie.

W er6 takie plaskowniki, czyli wspomniane wczesniej przez Dyzia dogbones, nie wystepuja, podobnie jak na przyklad w malej dywersji, i z tego tez wzgledu nie da sie obnizyc zawieszenia, no chyba ze Kawasaki wymyslilo na to jakis inny sposob.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

swiru kupiłem w czerwcu tego roku ER6f rocznik 2007 z ABS i podgrzewanymi manetkami(sprowadzony z Niemiec miał przejechane tylko 650 km - więc praktycznie nówka). W tej chwili mam nawiniete 4000 km i mogę trochę już o nim powiedzieć.

ZALETY:

Dużą zaletą mojego egzemplarza była jego bardzo okazyjna cena - w przeliczeniu na złotóki zapłaciłem za niego 13,5 tys. zł. Motocykl jest świetny, prowadzi sie bardzo łatwo, niemalże jak rower, jest stosunkowo lekki więc nie sprawia kłopotów początkującym jeźdźcom, ułątwiając manewrowanie i przeciskanie się w korkach. Silnik jest bardzo elastyczny i stosunkowo mocny (72KM są naprawdę wystarczające). Jeśli kręcisz do około 7000 obr/min jeździ żwawo ale spokojnie i przewidywalnie - w sam raz na początek, powyżej 7000 zaczyna zapier..lać aż do odcięcia zapłonu i trzeba się pilnowac. V-max jaki wykręciłem na autostradzie to licznikowe 220 km/h (czyli pewnie jakieś 200-210 realnie, co jest wystarczające w zupełnosci, bo rzadko się przecież ma szansę i potrzebe jeżdzić z max. prędkością) Hamulce są całkiem dobre, na pewno wystarczające do jego masy + ja mam jeszcze ABS więc jest super. Zawieszenie daje radę i jak na motocykl z założenia uniwersalny jest więcej niż wystarczające - stabilne, pewnie się składa i prowadzi w zakrętach. Silnik ma fajny, szorstki gang a jedną z jego większych zalet jest spalanie - u mnie wynosi średnio około 5 litrów/100km, a nie oszczędzam go :). Owiewka dobrze chroni przed wiatrem i deszczem. Kanapa jest na wys. 780 cm więc nawet niewysocy motocykliści lub motocyklistki bez problemów dosięgną stopami do ziemi.

WADY:

Największym minusem (jak już ktoś wcześniej pisał) są jego lusterka, najlepiej widać w nich własne łokcie, więc będę musiał iść za dobrą radą i dokupić w louisie dystanse. Kolejną wadą jest mikroskopijny schowek pod kanapą - mało się w nim zmieści. Więcej istotnych wad, póki co nie wykryłem.

Reasumując - ER6f to motocykl uniwersalny pełną gębą, bardzo przyjazny i łatwy w obyciu, śmiało można polecić go początkującym (i nie tylko) na pewno nie znudzi sie po jednym czy dwóch sezonach. Wygląd jest rzeczą gustu ale mnie się akurat ten model podoba - choć jeszcze bardziej naked.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

hej, interesuje mnie wlasnie ER-6F ze wzgledu na porecznosc w miescie (niska masa) oraz wygodna pozycja za kierownica (proste plecy). Powiedzcie mi prosze jak wyglada sprawa turysytyki, czy sa oferowane kufry boczne ze stelazem do tego modelu? Bo jesli sa to wrecz idealne moto, i na miasto i na trase... brat teraz kupil nowa CB500 i super motocykl aczkolwiek lepiej jednak miec owiewke na jakies krotkie przeloty autostrada.

 

dajcie znac jak z tymi kuframi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy kawasaki er 6 f i kawasaki ninja 650 r (2007r ) to to samo, tylko pod inna nazwa??

 

nazwa ninja "działa" na rynku hamerykanckim tak dobrze, że najwyraźniej każdy model kawa tak tam nazywa :icon_rolleyes: ale głupi ci hamerykanie :biggrin:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Moim następnym, a w zasadzie 1szym prawdziwym moto będzie ER-6f, czyli z owiewką (golas ma ochydny przód, ta lampa, i zegary zwisające niczym sople, niemal jak w moim romecie z150 <lol>).

 

Planowalem zakupic GSa 500 obudowanego, ale mysle, ze ER6 to lepszy wybór. Przedewszystkim, wersja F mi się podoba, zarówno owiewka jak i tył. Nie znam sie od kwestii technicznej, ale zawieszenie z tyłu przynajmniej wygląda ciekawie. Jedyne co mi się srednio w wersji F podoba, to ten tłumik, że taki krótki, mimo wszystko mam nadzieję że poważnie brzmi.

 

Kolejna zaleta to cena. Po co kupowac używkę gsa 500 za 10 k, jak mozna miec od razu 600te ? (wiem, wiem, 500tka obowiazkowym stadium niby jest, ale 70 koni w er6 to - nie ujmujac jej mocy oczywiscie - chyba nie jest porazajaca liczba, tym bardziej ze bedzie to moto na parę sezonow, ta moc mi w zupelnosci wystarczy). Spalanie - ok. 5 l z tego co sie orientuje - to tez bardzo niezly wynik. Szkoda ze nada to bardzo malo popularne moto, mam jednak nadzije ze juz niedługo stanę się jego posiadaczem.

 

Pozdrawiam wszystkich uzytkowników er6 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Widziałem na targach i sie tylko w tedy do niego mialem okazje przymierzyc. Nie zrobil wrazenia specjalnie duzego, takze wole nie mowic ze bedzie w sam raz na Ciebie, ja mam 176 wzrostu i wszystko OK, jak chcesz wysle Ci fotke jak na nim siedze to sobie ocenisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

 

Czy takie moto, jak ER6n nie jest zbyt narowiste dla początkującego, który dopiero zrobił prawko, a wcześniej tylko na skuterze jeździł?

Co o tym sądzicie? Zastanawiałem się nad Ninja 250, ale ER6, jakoś przekonał do siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiele osob zaczelo od Er 6. Sa tam chyba 72 konie wiec mimo pojemnosci nie tak wiele. Motocykl podobno nie szarpie, ladnie, rowno pracuje. Jest o nim duzo wiec poczytaj wypowiedzi wileu, ktorzy zaczynali wlasnie od tego motocykla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...