Jump to content
yuzzek

Co powiecie o Kawasaki ER-6n ( ER6 N , ER-6f )

Recommended Posts

Nowy golas zielonych:

http://www.kawasaki-europe.com/er-6n/

jutro "Essential Riding begins..." ;)

jeszcze tu: http://www.moto-station.com/article1233-ka...es-images-.html

Pierwsze wrażenie: mieszanka nakeda, fun-a i streeta, ale raczej dla grzecznych chłopców i dziewczynek :D.

Okropna miniowiewka i lampa; owiewki boczne jakby zerżnięte z Benelli TNT, wahacz jakiś taki zbyt filigranowy, ale za to rama ładnie obejmuje po bokach i z przodu silniczek. Końcówka wydechu wychodzi chyba dołem za silnikiem (to z kolei jak w Buellu). A propos silnika: tylko 2 cylindry w rzędzie, 650cm3, wtrysk. Na razie więcej info nie podają. Pewnie powalczy ceną z bandit650 i cbf600.

W detalach ładny, całokształt raczej nieprzekonujący :D.

Mam tzw. "mięszane" uczucia :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faktycznie, ER6n jest jakby "zlepką" kilku motocykli występujących na rynku, ale dla mnie nie jest to wadą. Wygląd jest bardzo dobry, ciekawe rozwiązanie z masywnym przodem i filigranowym tyłem :D Napewno ładniejszy niż Bandit 650... ;) Po rywalizacji w klasie "500". kawka chce zawojować popularne "600", ale myśle że ludziki i tak zdecydują się na suzuki....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę dopiero pierwszy raz ten moto... i muszę przyznać, że z wyglądu naprawdę mi się podoba. Ciekawe tylko jak toto będzie się sprawować na drodze no i jaki będzie ten nowy twin 650... dość ciekawe rozwiązanie bo większość jeździ na rzędowych czwórkach. Myślę, że jeśli cena będzie konkurencyjna to Kawa może nieźle namieszać w rynku sześćsetek (Kawa ma jakieś wspólne konotacje z Suzuki wiec cena moze byc bardzo zblizona..) cóż.. pożyjemy zobaczymy.. heheh.. osobiście mógłbym taki mieć :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, fajny :lapagora:

Prezentuje się całkiem obiecująco - bedzie ładny model na street'a.

Wspomnieliście o Benelli, a mi tu raczej lekko zajeżdża Buell'em :-)

Ale całkiem pozytywnie!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Faktycznie' date=' ER6n jest jakby "zlepką" kilku motocykli występujących na rynku, ale dla mnie nie jest to wadą. Wygląd jest bardzo dobry, ciekawe rozwiązanie z masywnym przodem i filigranowym tyłem ;) Napewno ładniejszy niż Bandit 650... :P Po rywalizacji w klasie "500". kawka chce zawojować popularne "600", ale myśle że ludziki i tak zdecydują się na suzuki....[/quote']

 

Jesteś w błędzie..... Z Banditem i Fazerem rywalizuje Kawasaki Z750....... a Er 6 nie wiem dla jakiej grupy docelowej jest adresowane, może ma właśnie rywalizować z 500 takimi jak GS 500 czy też CB 500, widocznie taką mają politykę.

 

Co do wyglądu przednia lampa i osłona zegarów wyglądają tragicznie...... ja bardziej jestem ciekaw własnościami jezdnymi Er'y i silnikiem....

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) zgadzam sie, zajezdza Buell'em

mnie sie osobiscie :"srednio" podoba, ale zalezy jak jezdzi ?

mysle ze silnik "twin" jest lepszym rozwiazaniem, aczkolwiek nie wiadomo czy sie przyjmnie w motocyklu nie-turystycznym

ps. jesli juz wogole to czarny i .... cie"kawy"

ale nie dla mnie, aczkolwiek jazdy próbne zawsze można odbyć :P

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie, no nie oszukujmy się - moto będzie extra na popisy ulicą przy jakimś mocno uczęszczanym deptaku, tak żeby dużo panienek widzieć mogło ;)

 

Ale z tym nadwoziem to poważnie bym się zastanowił czy wyjeżdżać w ogóle za miasto.... I chyba przeróbki typu szyba, sakwy czy inne niewiele mu pomogą..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jesteś w błędzie..... Z Banditem i Fazerem rywalizuje Kawasaki Z750

dlaczego z Banditem nie? Pojemność silnika ER-6n ta sama' date=' zgadywać można że moc też będzie podobna, charakter raczej uniwersalny... Z fazerem to inna bajka, bo silnik z R6, tylko nieznacznie zmodyfikowany.

widocznie taką mają politykę

coś w tym jest, że kawa za te same pieniądze co konkurencja daje więcej pojemności, mocy itp. np. Z750 w konforntacji z fzs6n czy hornet600, no i od biedy b650

zgadzam sie' date=' zajezdza Buell'em [/quote']

no bez przesady, ma tylko podobny wydech ;)

mysle ze silnik "twin" jest lepszym rozwiazaniem

lepszym od czego i do czego :?:

 

Dopisane:

wiemy już cusik więcej: http://www.kawasaki.de/product.asp?Id=3400...00B433331&Sub=4

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlaczego z Banditem nie? Pojemność silnika ER-6n ta sama' date=' zgadywać można że moc też będzie podobna, charakter raczej uniwersalny... Z fazerem to inna bajka, bo silnik z R6, tylko nieznacznie zmodyfikowany. [/quote']

 

Dlatego że Hornet Fazer i Bandit To silniki cztero-cylindrowe a ten to tylko twin, cięzko mu będzie rywalizować z 100 konnym Fazerem czy też Hornetem...

 

Nowy Er 6 pewnie bedzie miał coś ok. 70 koni. tak można przynajmniej wywnioskować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do głowy przychodzi mi tylko rywalizacja ER6n, CBF600 (chyba o niej zapomnieliście) i Bandit 650. Ze stajni Yamaha zostaje tylko XJ600 (ale i tu pewnie pora na zmianę warty). Hornet czy Fazer to zupełnie inna bajka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dlatego że Hornet Fazer i Bandit To silniki cztero-cylindrowe a ten to tylko twin' date=' cięzko mu będzie rywalizować z 100 konnym Fazerem czy też Hornetem... [/quote']

przeca piszę że z hornetem i fazerem nie; a z b650 owszem, bo to jednak olejok i wyraźnie słabszy od tych dwóch.

Dla przykładu tylko 1 parametr - moc silnika:

b650: 57 kW

ER-6n: 53 kW

Wiadomo, że suche dane to nie wszystko, ale jak ktoś rozglądałby się za średniej klasy moto (nawet jako pierwszym "poważniejszym") to pewnie weźmie pod uwagę te maszyny.

CBF600 (chyba o niej zapomnieliście)

nie zapomnieliśmy :P:

 

Pewnie powalczy ceną z bandit650 i cbf600

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Limon

Typowy motocykl na miasto, może się podobać. Mi osobiście nie bardzo 8O

 

Wydaje mi się że ten silniczek może ładnie mruczeć :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlatego że Hornet Fazer i Bandit To silniki cztero-cylindrowe a ten to tylko twin, cięzko mu będzie rywalizować z 100 konnym Fazerem czy też Hornetem...

 

;) tylko Twin, a może aż Twin, dla mnie 4 cylindry ustawione w rzedzie to dopiero nie jazda, czy Twin musi byc od razu spokojny? moze Kawasaki celuje w innych klientów?

hmmm

zobaczymy jak sie sprzeda

Share this post


Link to post
Share on other sites
tylko Twin' date=' a może aż Twin[/quote']

niooo, ma całkiem spory moment - 66 Nm, do tego niska masa (174 kg na sucho), więc może się nadawać do miejskich wygłupów ;)

Jeszcze jeden fajny detal: "poząbkowane" tarcze hamulcowe.

Podoba mi się coraz bardziej, tylko ta lampa :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajny jest, boczne panele owiewek faktycznie kojarzą się z benelli ale i też z Ducati bodajże ST 2. Jednak ogólna koncepcja moto jest bardzo fajna ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest alalala333

Nadaje sie na pierwsze moto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Patrze alaala333, że zmieniasz ideas jak rękawiczki...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest alalala333

nada sie znakomicie

 

TO PRawda, chce dokonac jak najlepeszego wyboru. Zreszta nie jest to tak, ze zmieniaja sie idee (bo ich nie ma) a jedynie co chwila zauwazam cos nowego.

 

Ktos mi na innym forum napisal Nie mysl, ze jak moto ma dwa cylindry, to przy tej samej pojemnosci jest slabsze

od r4.

R4 oddaje moc o wiele bardziej plynnie, ma zwykle slabszy dol, ale za to o niebo

zywszy top end, no i pojdzie wiecej. R2 jest zwykle slabsze od V2 przy tej samej

pojemnosci, a przynajmniej w kwestii oddawania mocy na niskich obrotach.

 

 

No wiec? Prosze sie wypowiadac. Lepiej kupic na pierwsze moto cos takiego (co ma duuzo KM) ale z abs czy gs 500?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprzęcik ładny, wygodny, nie miałem okazji pośmigać ale ładniejsza i wszechstronniejsza (według mnie) jest wersja z owiewkami :crossy:

p.s. Dużo słyszałem o awaryjności Kawy więc może sie zastanów :buttrock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

p.s. Dużo słyszałem o awaryjności Kawy więc może sie zastanów :crossy:

 

Przesąd starszy niż to forum :buttrock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja napisze tyle!!! tez w tym seoznie kupiłem nowy motocykl i jest to moje 1 moto po etz250!

 

er-6 z owiewka ksoztuje 27,600zł + ubezpiecznie 2tys daje 29,600zł

 

w tej cenie wolabym kupić suzuki SV650 z owiewką lub suzuki GSR 600 -niestety brak owiewki

lub 3 wyborem jest motocykl na który ja sie zdecydowałem yamaha fazer z owiewka model 2005. dałem za niego 30,400 w cenie dostałem alarm, crashpady, cąły pakiet ubezpieczen za darmo caly na rok!

przemysl to sobie na spokojnie ale ja doszedłem do wniosku ze nie opłaca sie kupowac kawasaki er-6 bo jest za droga za 20tys jak najbardziej by sie oplacało ale dokladasz 2tys i masz motocykl 100KM, a jego moc przyda Ci sie za kilka badz kilkanaście sezonów!

a rowniez motocykle 100km sa proste w opanowaniu i mile do nauki! fz6 czy gsr 600 czy sv650 to motocykle w sam raz na 1 moto!

 

co prawda maja ok.100KM ale ta moc maja przy 10-11tys obrtów można jezdzić jak ja oto robie do 6 max! z Czasme przyjdzie kolej na ciagniecie motory az odetnie zaplon ale do tego czasu musze sie duzo nauczyc!!!!

 

sprawdzilem wage motocykli

 

er6 174kg

fz6 i gsr600 po 187kg

jets to masa sucha ! roznica tylko 13kg a masz lepsze moto taka mja opinia

sv650 wazy 167kg najmniej!!!

Edited by tra

Share this post


Link to post
Share on other sites
er6 174kg

fz6 i gsr600 po 187kg

jets to masa sucha ! roznica tylko 13kg a masz lepsze moto taka mja opinia

sv650 wazy 167kg najmniej!!!

 

Do wyboru do koloru : masz i rzedowe 4ki i Vki :buttrock:

Ja bym z tego syskiego wybrał SV650, no moze gsr jak by mnie byo stać ;]

 

pOzdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

umiesz jeździc ... czyli ta pojemność nie jest dla Ciebie niczym strasznym ...

powiem tylko tyle ... Kawasaki er-6 ma strasznie drogą obsługe ...

jak widziałem jakie są przewidziane czasy obsługi konkretnych czynności to wymiękłem ...

 

ja bym kupil SV650 ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest alalala333

umiesz jeździc ... czyli ta pojemność nie jest dla Ciebie niczym strasznym ...

powiem tylko tyle ... Kawasaki er-6 ma strasznie drogą obsługe ...

jak widziałem jakie są przewidziane czasy obsługi konkretnych czynności to wymiękłem ...

 

ja bym kupil SV650 ...

 

 

Nie umiem jezdzic

 

Nie rozumiem. Chodzi o to, ze sa czeste przeglady itd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...