Skocz do zawartości

Co powiecie o Kawasaki ER-6n ( ER6 N , ER-6f )


Rekomendowane odpowiedzi

alalala333 pomyśl czy warto na 500tke wydawać tyle kasy. Ja bym kupił GSa używke za kilka tysiakówi zawsze bedziesz miała oszczedzone full kasy i jak co bedziesz mogła za rok sprzedać i kupic cos mocniejszego za oszczedzona kase.

 

Wiesz jak mozęsz rzucac kasa na lewo i na prawo to kup nowego;)

 

POzdrawiam i życze trafnego wyboru!! mam nadzieje, ze nakeda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość alalala333

powiem ci tak, poł roku temu też miałam ten sam dylemat, co kupic na pierwsze moto? ogladalm rozne motorki, wizualnie (bo babą jestem) i siadalam na kazdego, hehe, ;) i na kawie siedzialo mi sie najgorzej. strasznie ma niewygodne siedzonko i uwiera tam, gdzie nie powinno, hehehe; :) moj wybor padl na cbf 500, ktora teraz smigam po wawce i wcale nie zostaje za bardzo z tylu :) ; aczkolwiek juz mysle o innym moto, mocniejszym; szczerze, odradzam ci kupno er-6! :)

 

No wlasnie tez myslalam o tej hondzie. Calkiem jest fajna, moc nie przerazajaca, tylko ze ciezka. Jako kobieta nie masz z nia problemow? W stanie suchym wazy 184kg!

Mozna kupic nawet takie uzywane, wiec moze byc sie na taka zdecydowala, tylko ta masa mnie przeraza. A ty nie mialas problemow jak sobie pierwsze moto tak mocne kupilas?

 

Co do gs 500 to po prostu mi sie nie podoba. Zwrocilam ostatnio natomiast uwage na kawasaki zephyr 550. Co o tym wiecie? Jest jakieś moto majace te 40-50KM ktore jest lzejsze niz 165kg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do gs 500 to po prostu mi sie nie podoba. Zwrocilam ostatnio natomiast uwage na kawasaki zephyr 550. Co o tym wiecie? Jest jakieś moto majace te 40-50KM ktore jest lzejsze niz 165kg?

O Zephirze na tym forum dowiedziałem się 2 złe (eliminujące go z mojej listy) rzeczy:

a) dużo pali

b) dawno nie jest produkowany a nie ma tego dużo w Polsce.

 

Co do lekkiego 40KM... To będzie rakieta! Przykładowo Yamaha MT-03. Fajnie wygląda też Suzuki DRZ-400 (supermoto). Poleciłbym jakieś 250 lub 400 ale niestety nie ma nic fajnego (albo za stare albo bardzo mało popularne).

 

PS: też mi się GS nie podoba. Ale Virago 535 i CB 500 za drogie, a Kawka ER-5 w tym roku wycofywana z oferty (spadną ceny drastycznie). Jeśli nie masz 12-15 tys PLN, bierz GS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bozee napisalem Ci ze te 100KM to mootyckl osiaga przy 11-12tys obrotów nikt tak ci nie kaze jezdzić na samym początku!!

 

er-6 szkoda kasy kup sv650 jak sie boisz 100KM pozatym roznica pomiedzy fazerem 100Km a sv650 72KM to malutka roznica !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heloł!

 

No wlasnie tez myslalam o tej hondzie. Calkiem jest fajna, moc nie przerazajaca, tylko ze ciezka. Jako kobieta nie masz z nia problemow? W stanie suchym wazy 184kg!

 

Zadam niedyskretne pytanie: ile ważysz i ile masz wzrostu ? Pytam dlatego, ze wbrew pozorom 184kg to nie jest duża masa. Moja dziewczyna, która ma 163cm wzrostu i waży ok. 60kg na pierwszy motocykl wybrała yamahę xj600 diversion, która gotowa do jazdy waży 208kg. Na początku było różnie, ale po pierwszym sezonie opanowała motocykl i np. manewry na parkingu nie sprawiały jej problemów. 61KM xj-tki to idealna moc do nauki. Obecnie jeździ fz6, która waży 184kg, jest jednak dosyć wysoka (zastanawiamy się nad przeróbką siedzenia lub na obniżeniu motocykla), oraz myślę że jak na pierwszy motocykl, za mocna (prawie 100KM). Proponuję wykonać jazdę próbną na CBF500/GS500/ER6 - w salonach nie powinno być z tym problemu.

 

Pozdrawiam

Tony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bozee napisalem Ci ze te 100KM to mootyckl osiaga przy 11-12tys obrotów nikt tak ci nie kaze jezdzić na samym początku!!

 

er-6 szkoda kasy kup sv650 jak sie boisz 100KM pozatym roznica pomiedzy fazerem 100Km a sv650 72KM to malutka roznica !

 

Tra wytłumacz mi więc przebieg krzywej mocy twojego fazera?? Czyli że 600 R4 ma do 11 tys obrotów tyle mocy co GS 500 a potem przy jedenastu tysiącach nagle dostaje kopa i 100 koni, tak? Troche przesadzasz po prostu bo Fazer w każdym zakresie obrotów ma więcej mocy niż ER6 i przyspiesza znacznie szybciej. Fakt że charakterystyka R4 jest taka jak piszesz, ale nie jest tak że do 10 tys jest hujalnoga :)

 

A i jeszcze mnie naszła refleksja - jeżeli ktoś zaczyna od 100KM i to jest sprzęt do nauki to przepraszam, ale za dwa sezony nie będzie na czym jeździć bo rozumiem że drugi sezon to 1000, a na trzeci 1200-1400? To chore, bo na tzw. "zachodzie" ludzie Fazery traktują jako docelowe sprzęty, a w Polsce doświadczony motocyklista musi mieć pod dupą conajmniej 1000 ccm...

Edytowane przez karol1001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość alalala333

Heloł!

Zadam niedyskretne pytanie: ile ważysz i ile masz wzrostu ? Pytam dlatego, ze wbrew pozorom 184kg to nie jest duża masa. Moja dziewczyna, która ma 163cm wzrostu i waży ok. 60kg na pierwszy motocykl wybrała yamahę xj600 diversion, która gotowa do jazdy waży 208kg.

 

 

Waze 58 przy wzroscie 170cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym byl na Twoim miejscu , dysponujac taka kasa kupilbym SUZUKI GSR 600.......

 

te moto RZONDZI :)

 

98KM szybko Ci sie nie znudzi, ale jak bedziesz jezdzila z glowa to tez nic sie nie stanie -- ja kupilem 04 R6 na 1 moto i tez zyje wbrew regulom i prawidlom -> 1755 KM zrobione i oby tak dalej.

 

taka moja mala nic nie znaczaca opinia ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tra wytłumacz mi więc przebieg krzywej mocy twojego fazera?? Czyli że 600 R4 ma do 11 tys obrotów tyle mocy co GS 500 a potem przy jedenastu tysiącach nagle dostaje kopa i 100 koni, tak? Troche przesadzasz po prostu bo Fazer w każdym zakresie obrotów ma więcej mocy niż ER6 i przyspiesza znacznie szybciej. Fakt że charakterystyka R4 jest taka jak piszesz, ale nie jest tak że do 10 tys jest hujalnoga :)

 

A i jeszcze mnie naszła refleksja - jeżeli ktoś zaczyna od 100KM i to jest sprzęt do nauki to przepraszam, ale za dwa sezony nie będzie na czym jeździć bo rozumiem że drugi sezon to 1000, a na trzeci 1200-1400? To chore, bo na tzw. "zachodzie" ludzie Fazery traktują jako docelowe sprzęty, a w Polsce doświadczony motocyklista musi mieć pod dupą conajmniej 1000 ccm...

 

 

tak masz racje ale rożnica pomiedzy er6 a fazerem bedzie ZNIKOMA!!! jak za duzo 72Km dla niej na początek to niech kupi gs500 ma ok 50KM i po problemie tylko za 2 najdalej za 4 seozny bedzie chciała kupic cos wiekszego własnie np fazera sv 650 czy gsr 600!!!!

 

wiec jak np wyszedlem z zalozenia ze wole zaczac od fazera i jezdzic nim np 6-10 sezonow a jak mi sie np znudzi turystyk to kupie plastika czy choppera a nie OZNACZA TO ZE MUSZE KUPIC 1000 kotry ma 180KM blednie myslisz ze jak ktos zaczyna OD FAZERA ktory ma 100KM to za 2 seozny kupic r1 ktora ma 178KM!!

a do nauki fazer czy sv650 sie nadaje jak najbardziej oczywiscie trzeba miec glowe na karku i nie zapie**alac 180km i ciagnac motoru do odciecia tylko spokojnie 4-5 i zmiana biegu!

opinie ze fazer czy sv650 to motocykle dobra na początek dostalem od kilku znanych osob, ktore maja do czynienia z motorami od lat i sa instruktorami jazdyw Warszawie! pzdr PRO MOTOR!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam sobie ten temacik i wnioskuję z co niektórych wypowiedzi, że ER6 to rowerek, który jest słabiutki i w ogóle nie jedzie. Na przykład: "4 sezony będzie chciała kupić cos większego właśnie np. fazera sv 650 czy gsr 600!!!!" z tego co się orientuję to ER6 ma ponad 70 km i jedzie 200 km/h uważam, że taka maszyna wystarczy w zupełności na pierwszy sezon i kilka następnych sezonów (albo i jest nawet za mocna). Dużo już było motocyklistów, którzy zaczynali od 100 + km i równie szybko kończyli. Moim skromnym zdanie ER6 jest motocyklem uniwersalnym, który lepiej się sprawdzi w roli pierwszego motocykla od Fazer i SV 650. Był nawet test w Motocyklu ER6 vs SV650, wynik był na korzyść ER6 właśnie za jego uniwersalność. Najlepszym rozwiązaniem w Polskiej rzeczywistości na pierwszy motocykl jest GS 500 bo niestety jak ktoś rozsądnie kupi sprzęta o pojemności około 250 cm3 (uważam, że od takiej pojemności powinno się zaczynać) to zaraz będzie krytykowany przez innych motocyklistów, że dokonał złego wyboru bo motocykl z tą pojemnością to zaraz się znudzi i w ogóle co to za motocykl, który ma tylko 250 cm3 i jedzie zaledwie 130 km/h itp. uwagi.

Edytowane przez januszm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym byl na Twoim miejscu , dysponujac taka kasa kupilbym SUZUKI GSR 600.......

 

te moto RZONDZI ;)

 

98KM szybko Ci sie nie znudzi, ale jak bedziesz jezdzila z glowa to tez nic sie nie stanie -- ja kupilem 04 R6 na 1 moto i tez zyje wbrew regulom i prawidlom -> 1755 KM zrobione i oby tak dalej.

 

taka moja mala nic nie znaczaca opinia ;]

 

 

Gratuluje gigantyczny przebieg :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam sobie ten temacik i wnioskuję z co niektórych wypowiedzi, że ER6 to rowerek, który jest słabiutki i w ogóle nie jedzie. Na przykład: "4 sezony będzie chciała kupić cos większego właśnie np. fazera sv 650 czy gsr 600!!!!" z tego co się orientuję to ER6 ma ponad 70 km i jedzie 200 km/h uważam, że taka maszyna wystarczy w zupełności na pierwszy sezon i kilka następnych sezonów (albo i jest nawet za mocna). Dużo już było motocyklistów, którzy zaczynali od 100 + km i równie szybko kończyli. Moim skromnym zdanie ER6 jest motocyklem uniwersalnym, który lepiej się sprawdzi w roli pierwszego motocykla od Fazer i SV 650. Był nawet test w Motocyklu ER6 vs SV650, wynik był na korzyść ER6 właśnie za jego uniwersalność. Najlepszym rozwiązaniem w Polskiej rzeczywistości na pierwszy motocykl jest GS 500 bo niestety jak ktoś rozsądnie kupi sprzęta o pojemności około 250 cm3 (uważam, że od takiej pojemności powinno się zaczynać) to zaraz będzie krytykowany przez innych motocyklistów, że dokonał złego wyboru bo motocykl z tą pojemnością to zaraz się znudzi i w ogóle co to za motocykl, który ma tylko 250 cm3 i jedzie zaledwie 130 km/h itp. uwagi.

 

nie nie mówie że sie znudzi po 4 sezonach er6! gdybys przeczytał cały temat od początku zerknął bys na mój 1 post w ktorym napisałem że wedłgu mnie nie opłaca sie kupować er6 za 27tys +2tys AC bo za ta sama kase masz fazera czy sv650 i według mnie sa to lepszy motocykle lepsze= ładniejsze, sprawdzone!

a ten test nie wskazywal wcale ze er6 objezdza sv650 tylko w nielicznych wypadkach er6 byl bardziej elastycznym motocyklem! zreszta co komu sie podoba to to sobie kupuje moje zdanie jest takie ze er6 nie jest słabym motocyklem wręcz przeciwnie moc ma bardzo zblizona do sv i fazera!

to co ja zaywazylem w kawie to mało staranne wykończenie w fazerze isv jest to jakos lepiej zrobione!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje gigantyczny przebieg :biggrin: .

dzieki :D :)

 

wiem ze to ironia, ale jak widac swoje "500 mil" mam za soba. Napisalem co napisalem, jestem "zoltodziobem" i razem z R6tka dajemy rade. 600cc nie jest takie straszne jak wszyscy pisza i nie jest regula ze zaraz na 1ym zakrecie sie wyleci. Zreszta nie musze sie nikomu tlumaczyc i spowiadac ... ;) :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...