ANDY Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Podsumowując. Jak ktoś szuka kłopotów to kombinuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Andy jakie kłopoty co ty mówisz jak sie coś dobrze wymyśli, przemyśli i wykona to sobie można życie ułatwić, a to w i tak ciężkim życiu bardzo się przydaje :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Podsumowując. Jak ktoś szuka kłopotów to kombinuje.dokładnie! :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Orginalny Scottoiler ma normalny zaworek podcisnieniowy w momencie odpalenia silnika zawór się otwiera i działa nawet na wolnych obrotach w mojej oliwiarce zastosowalem kranik podcisnieniowy od skutera wiec zasade działania skopiowałem z orginalnego urządzenia tylko może troche gorzej wygląda , ale nic pozatym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 E tam czepiasz sie:P Dobra opcja z tym smarowidłem. Więc teraz ja zapytam. Czy zda to egzamin w terenowym motorze który pracuje w okrutnych jak wiecie warunkach. Piach, błoto, woda, kurz i wszystko inne. Bo tak sobie myśle że zamiast pomóc ten olej będzie tylko przyciągał ten cały syf a łańcuch będzie idealnie obklejony wszelakimi zabrudzeniami:PW teren łańcuch musi być suchy, żeby właśnie nie przyciągał brudu i piachu.Smar + piach = pasta ścierna (...)Czy nie łatwiej mimo wszystko kupić dobrze trzymający spray do łańcucha i poświęcić na smarowanie kilka minut raz na ileśtam set kilometrów? (...)Spray'e są do dupy. Większość motocyklistów to ofiary marketingu. Ale nie ma się co dziwić, jeżeli coraz więcej facetów nie potrafi trzymać młotka i oprawić wiertła w wiertarce... Dobre pytanie! A moze to właśnie spraje do łańcuchów są przerostem formy nad trescią??? (...)Popieram. Tylko olej! Ale ja nie stosuję oliwiarek, lecz poświęcam kilka minut maszynie.W szkółkowej gieesce smaruję tylko odrobiną oleju, czyszcząc przedtem łańcuch z kurzu plastikową szczotką.Odrobina oleju silnikowego działa najlepiej. Smarujemy jak broń palną, czyli: ma nie zardzewieć lecz brud ma się nie przyklejać. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojo41 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Odrobina oleju silnikowego działa najlepiej. Smarujemy jak broń palną, czyli: ma nie zardzewieć lecz brud ma się nie przyklejać. Ja też stosuję olej silikonowy taki od rowerów, działa spoko i nie brudzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Nom np oleje teflonowe ale to wszystko drogo by wychodziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterro Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 W teren łańcuch musi być suchy, żeby właśnie nie przyciągał brudu i piachu.Smar + piach = pasta ściernaSpray'e są do dupy. Większość motocyklistów to ofiary marketingu. Ale nie ma się co dziwić, jeżeli coraz więcej facetów nie potrafi trzymać młotka i oprawić wiertła w wiertarce...Popieram. Tylko olej! Ale ja nie stosuję oliwiarek, lecz poświęcam kilka minut maszynie.W szkółkowej gieesce smaruję tylko odrobiną oleju, czyszcząc przedtem łańcuch z kurzu plastikową szczotką.Odrobina oleju silnikowego działa najlepiej. Smarujemy jak broń palną, czyli: ma nie zardzewieć lecz brud ma się nie przyklejać.Zgadzam sie z toba :) Nasmarowany ma byc pod rolkami a te chlapiace sposoby czy spraye sa chyba tylko dla lepszego samopoczucia. Niektozy pisza ze do enduro takie patenty nie moga byc bo piach i bloto.A na szosach to macie czysto???!!! Takie "smarowanie"to tylko rozprowadzanie "kleju"dla piasku i kurzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Na asfalcie jest duuuuuuuużo czyściej niż piasek po kolana, błoto i inne tego typu rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Kupujemy sprzęt z kardanem i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Spray'e są do dupy. Większość motocyklistów to ofiary marketingu. Ale nie ma się co dziwić, jeżeli coraz więcej facetów nie potrafi trzymać młotka i oprawić wiertła w wiertarce...dlaczego uważasz że spraye są do dupy? Pytam serio, bo nie wiem. W czym olej jest lepszy od sprayu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Czolem! Nie jest lepki.Brud sie tak nie przykleja do lancucha i do felgi. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Ja tyz tylko olej :banghead: …czysty łańcuch i delikatnie nawilżony olejem ..Przy jeździe ostrej w terenie tylko czysty łańcuch ….Smarowanie olejem ma ten plus ze łańcuch jest cały czas czysty..Nawet jeśli już cos się zachlapie przez nadmierne nałożenie oliwy to wyczyścić, jest o wiele łatwiej niż te speye które hmm jeśli są położone na czysty łańcuch to przez pierwsze 500 km ma to sens ale po tym by trzeba wyszorować łańcuch z tego syfu co tez nie jest proste :cool: …ale większość dalej psika i tylko coraz większy bałagan, brud, syf na takim łańcuchu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Domyślam się że głównym problemem jest to że spray kosztuje min 20 zł i nie wystarcza niektórym na sezon. Ale za darmochę moim zdaniem się nie da.Jeśli ktoś ma wątpliwości to wystarczy sypnąć miałkim piaskiem na łańcuch z olejem i sprayem i porównać.Czy nigdy nie upadła wam mokra olejem śróbka w piach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Weź dwie śrubki, jedna posmaruj olejem a drugą sprajem do łańcucha i poczekaj aż wszystko wyschnie. Potem wrzuć je do piasku, wyjmij, wytrzyj szmatką i nakręć nakrętke.... i zobaczysz jaka jest różnica miedzy sprajem a olejem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.