Skocz do zawartości

piterro

Forumowicze
  • Postów

    117
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O piterro

  • Urodziny 12/10/1968

Osobiste

  • Motocykl
    INTRUDER 1400
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Brodnica

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia piterro

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. A skad wiesz ze sie zalewa ;) Najlepiej zanim rano odkrecisz kranik to odkrec srube spustowa paliwa na dnie komory plywakowej.Jesli stamtad normalnie poleci to moze byc tylko takie zludzenie ze na dzien dobry tyle pobiera :)
  2. Obnizenie iglic nie spowoduje takiego objawu.Kolor swiec do sprawdzenia , ale mi to wyglada ze poziom paliw masz zle ustawiony.Moze nawet jesli specjalnie ich nie ruszales to podczas czyszczenia przestawiles poziom paliwa.Bo gdyby iglice to bylaby w pewnym waskim zakresie obrotow dziura w gazie. Obnizenie iglic nie spowoduje takiego objawu.Kolor swiec do sprawdzenia , ale mi to wyglada ze poziom paliw masz zle ustawiony.Moze nawet jesli specjalnie ich nie ruszales to podczas czyszczenia przestawiles poziom paliwa.Bo gdyby iglice to bylaby w pewnym waskim zakresie obrotow dziura w gazie.
  3. Zanim zaczynasz sie burzyc ,to wejdz sobie w wyszukiwarke na temat mieszalnosci olejów :banghead: Pozatym dziwie sie jeszcze moderatorom ze nie usuneli twojego postu chociazby za sama forme slownictwa.A jakim sprzetem jezdzisz to kazdy sobie moze napisac :clap:
  4. Oj do pelni szczescia to chyba bedziesz mial daleko. :bigrazz: Po cisnieniu,kolorze dymienia to mi na gazniki nie wyglada... Raczej remoncik-pierscienie,uszczelniacze zaworowe itd.
  5. Janusz,czesto cenie twoje rady ale chyba powaznie nie mozna tym razem potraktowac twoich slow ze przez jedna noc plyn wchlonie tyle wilgoci ze moze to zmienic na gorsze jego parametry :icon_mrgreen:
  6. piterro

    Czesci sprzedam

    Sprzedam 2 kola do BMW-R 75 lub Zundapp,w calkiem niezlym stanie(maja jeszcze slady farby koloru "piasku pustyni" Wiec chyba sa od SACHARY.Jedno z nich ma zabierak napedu w super stanie. Oprocz tego mam teleskopy przod,kolo kompletne,oraz obudowe lampy od najstarszego modelu WFM (zegar w polce) Tylko kontakt telefoniczny 604 851 492
  7. Albo poprostu zatkane odpowietrzanie zbiornika paliwa :icon_idea:
  8. :bigrazz: Zanim cos powiesz-pomysl. Zanim napiszesz przeczytaj wczesniejsze posty (ze zrozumieniem)
  9. Z twojego opisu stawiam na elektromagnetyczny wlacznik rozrusznika.Kiedy nie ma obciazenia to przez miedziana zwore(pewnie nadpalona)przeplywa prad,ale zbyt duzy opor stawiaja te nadpalone styki by zadzialalo pod obciazeniem.Nie wiem co prawda jak jest w Viagrze ale w Hondzie udalo sie to rozebrac i odwrocic nadpalony styk.Problem zniknal. Ach no i szacuneczek-kobiety nie czesto nawet prostsze sprawy probuja. Powodzenia :eek:
  10. Zobacz raczej okolice magnesu ktory napedza wskazowke. Przewaznie wskazowka chodzi a liczniki nie naliczaja,wtedy prosciej bo najczesciej zluzowany jest ktorys trybik na osce.Sprawdz tez ulozyskowanie samej wskazowki.Mogl tez odkleic sie magnes trwaly od miseczki... :biggrin: Ale mozliwosci jest mnostwo...Dasz rade :crossy:
  11. Bo raczej jest trwaly. Jeszcze jedna przypadlosc przyszla mi do glowy: A ty jeszcze cos wspominales o swieceniu sie czasami smarowania.Naped pompy olejowej jest lancuszkiem i moze byc ze tam cos sie dzieje,bo takie klekotanie tez stamtad moze pochodzic. A do sprawdzenia tego nie musisz wyjmowac silnika.
  12. Napewno zapomnij ze glowice zdejmiesz bez wyjecia silnika.Cwiczylem to :banghead: Po opisie ktory opisujesz masz luz w osi obrotu dzwigienki zaworowej (ktora mimosrodowo jest obracana przez kasowator).Ten model VT ma ta przypadlosc po ok.60 tys. A 1100 po okolo 80 tys.(rozwiazania te same tylko obrotow troche mniej wiec ta usterka nastepuje pozniej.Mozesz ztym walczyc,ale z doswiadczenia nie wroze ci sukcesu :) Pozatym jesli swieci ci sie smarowanie (podczas pracy silnika nawet odrobine) to lepiej szukaj drugiego silnika.Kolega kupil juz za 700 PLN.To polowe tej kasy zaplacisz za same uszczelki podglowicowe.Powodzenia.
  13. Prosic mozna :banghead: Gdybys tak jeszcze sprecyzowal o jaka Ci chodzi pomoc...????
  14. Nie wiem tego napewno,ale gdzies kiedys czytalem ze niektore moto maja taki system sygnalizowania jakiejs usterki ;) Wlasnie wariowaniem wskazowki. Ale moze jeszcze niech ktos bardziej w temacie zabierze glos.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...