Skocz do zawartości

loko

Forumowicze
  • Postów

    513
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O loko

  • Urodziny 07/26/1987

Osobiste

  • Motocykl
    TT600R
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    9719072
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Stary Toruń

Osiągnięcia loko

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych (19/46)

0

Reputacja

  1. Polecam https://m.olx.pl/oferta/harley-sportster-roadster-1200-stan-idealny-CID5-IDBfhSQ.html#position=6&page=2
  2. Jak wspomniałem Roadster 1200 z rodziny Sportster-a
  3. Hej Dotychczas w motocyklach używałem środków marki Bal Rej Aktualnie mam nowego Roadstera i przymierzam się do pierwsze wym ojelu. Mam dwa typy BEL-RAY V-TWIN 10W50 SYNTETYKLub VALVOLINE 10W-60 RACING VR1 synUżywał ktoś tych oleji w HD EVO
  4. Dzień dobry http://allegro.pl/yamaha-tt-ttr-tt600r-xt-i7350474303.html Na sprzedaż moja maszyna która towarzyszy mi już przez sporo lat. Pozdrawiam
  5. loko

    Yamaha R6 RJ11 [S]

    Zmieniłem na nowe opony :biggrin: Fakt mój błąd Pozdrawiam
  6. Sprzedam moja Yamahę. Motocykl bardzo zadbany i doinwestowany. W zaszłym sezonie wymienione filtry (org) świece irydowe. Wszystkie płyny bel ray. http://allegro.pl/yamaha-r6-yzf-600-i7292067879.html Pozdrawiam
  7. XT nie ma co porównywać do XR600 jak już to z TT z tamtych lat, ale ja 600 nie chce bo mimo odczucia większej mocy jak napisałeś zawieszenie i hamulce sa o klasa niżej od TTR… 600 miałem okazje parę razy polatać i zawieszenie TTR robi dużo lepiej o hamulcach nie wspomnę :icon_razz: … niestety nie znam nikogo kto ma 400cm3 a zanim bym kupił XR musiał bym pozbyć się TTR… wiec wole mieć pewność że będzie ok. :icon_mrgreen: Tak samo XT i TTR to inna liga mimo że te same silniki to krótsze przełożenia TTR inna mapa i kreci lepiej od XT…ale nadal jak traktor :bigrazz: Musze jakąś namierzyć może jak będzie jakieś ogłoszenie w okolicy to obadam tą 400… bo do TTR mam masę części w tym legendarny moduł ale o dziwo od 6 lat nic się nie dzieje :) Ale jak co nadal chętnie posłucham opinii posiadaczy Xr jak to lata po szuterku z większą V :buttrock:
  8. Witam. Dosyć dawno się nie udzielałem na forum FM ale mam takie pytanko do posiadaczy XR400R Sam mam od 6 lat TT600R, chce ją zmienić na coś innego (lżejszego) TTR kupiłem z planami „dalekiej wyprawy” a praktycznie od 4 lat kompletnie nie mam czasu po za niedzielnymi wypadami. I tu mi trochę przeszkadza masa TTR, ale na + jest w miarę „komfortowa” jazda po szosie bo i taka mi się zdarza…. Jednak chciałbym coś innego jakiś powiem czegoś świeżego lżejszego … na pewno musi to być wiatrołap. I tak myślę o XR400R w terenie będzie zdecydowanie na + od TTR ale pytanko jak to się zachowa na trasie przelotowa 100km/h? oraz czy przy szybkich przelotach po szutrowej nie brakuje mocy ? sam mam warunki fizyczne raczej typowo pod XR czyli 169 i 75kg ale TTR przez te lata opanowałem zdrowo i jakoś problemów mi nie sprawia…na pewno XR je duuuzo lżejsza od ttr tylko boje się że mocy będzie brak .. a może przy tej masie te koni ciągną lepiej??
  9. Zasada jest jedna przy odpalaniu POWOLI.. bez pośpiechu i głupiego kopania jak 2t… Iskra w TTR taka jest i już… Podstawa to dobrze ustawić tłok tak żeby za 1 razem odpaliła. jJk nie odpali za 2 3 …to już jest problem :biggrin: …najlepiej niech ktoś spróbuje odpalić co ma takie moto lub miał duże 4t z kopajką, jak odpali to wina właściciela…Sam tego doświadczyłem np. udawało mi się odpalić raz na tydzień :icon_mrgreen: (bo już miałem dosyć)… i już widziałem parę osób które sprzedawały z tego powodu moto… teraz jako doświadczony odpalam w klapkach :bigrazz: … Tak jak mówiłem bez pośpiechu… moja procedura w TTR wygląda mniej więcej tak. Zimne moto: -odkręcamy kranik - przekręcamy stacyjkę -ssanie - 3-5 kopów przy wyłączonym zapłonie - ustawiamy tłok( delikatnie naciskamy na kopniak aż poczujemy opór, przełamujemy ten opór, ale staramy się zrobić to delikatnie żeby tłok, który zmierza teraz do DMP był jak najbliżej GMP) -zapłon (przy kierownicy) -jebudu i musi odpalić :crossy: (oczywiście bezwzględnie nie ruszamy manetki gazu :icon_mrgreen: !!!, chyba ze gości stopy dawno nie było obite) Ciepła: - Ja nie przekopuje nie ruszam gazu - ustawiam tłok i od razu odpalam -Nie odpaliło a to już 6..8...9....60 :icon_razz: kopnięcie…. Zakręcam kranik przechylam moto ścieka paliwo z gaźnika przekopuje parę razy… odkręcam kranik jeden przekop, zapłon, ustawienie tłoka kop działa… Jak ktoś kopie na umór i ma pecha to może tak cały dzien a TTR nawet nie kichnie :icon_mrgreen:
  10. Witam no to wczoraj poskładane dziś przetestowane i ten zestaw, co powyżej opisałem od WR pasuje w 100% wsio bajabongo :biggrin: tuleje i uszczelniacze :biggrin: …:) tylko jedno ale… na stanie nie było 7,5W a taki zawsze lałem wiec wziąłem 10W… i przy ok. 80-110 po twardej, dziurawej i ubitej drodze (szlaka załatana kamieniami- białymi)(dynamiczna jazda –bardzo :icon_mrgreen: ) zawiecha nie wyrabia tzn zaczyna trzepotać…czym tu po krecie odbiciem dobiciem bo w te klocki słaby jestem :bigrazz: … pozdro :crossy:
  11. No w tym problem, że czasu brak :banghead: . Myślę, że jak ktoś ma sprzed dłużej niż rok i trochę tam jeździ i ma zamiar pojeździć a nie sprzedawać po sezonie to zawsze jest coś do zrobienia :crossy: …TTR fajne moto ale chodzi mi po głowie od roku kawasaki W650 :icon_mrgreen: :biggrin: tylko strasznie zawyżone ceny w PL :rolleyes: . Ale kto wie kto wie...możliwe że pożegnam się z ttr i błotem. :icon_razz:
  12. Witam To dla pokoleń. :icon_mrgreen: Podobnie jak kolega ptr82 miałem ostatnio problemy z panewkami od przedniego zawieszenia. Tzn. dwa lata temu zmieniałem uszczelniacze i wyglądały jako tako, ale przy ostatniej wymianie wymagały już reanimacji… wiec szukanie… ostatecznie padło na sklep w UK gdzie kupił ptr82 :wink: jednak miałem problem z kartami ipt :icon_mrgreen: i lekko zdenerwowany po 4 latach na polibudzie wiem ze bez normy to się człowiek nie wysr.. :biggrin: :bigrazz: i że takie panewki muszą być znormalizowane …Podejrzane było to ze panewki na wymiar 46mm były tylko dwojakiego rodzaju a moto a takim goleniu jest więcej… W końcu natrafiłem na str hiszpańską gdzie był podany wymiar panewki (jak w TTR) i przypisany motocykl do jakich pasują i pasują do 80 % enduro z zawiasem 46mm klasyczne czy UPS. Np.: 2001-2004 Yamaha WR 250F 1998-2000 Yamaha WR 400F 2001-2002 Yamaha WR 426F 1997-2003 Yamaha YZ 125 1997-2003 Yamaha YZ 250 2001-2002 Yamaha YZ 250F 1998-1999 Yamaha YZ 400F 2000-2002 Yamaha YZ 426F 1997-2004 Honda CR 125 1997-2004 Honda CR 125R itp można poszukać na stronie pivotworks Ja zamówiłem do 1998-2000 Yamaha WR 400F I tak panewki: Bushing - 45.9 x 49.9 x 11.7 Teflon (na inny stronach podają 46x50x12) Bushing - 44.6 x 46.6 x 19.8 Teflon I uszczelniacze: 44.20 x 58.19 x 11.53 olejowe 44.29 x 62.53 x 11.43 kurzowe Pasują (po wstępnych pomiarach) w środę jak będzie czas poskładam i dam znać czy na 1000% jest ok… wymiary uszczelniaczy są dziwne :icon_eek: (np. 62,53 to wymiar nie zewnętrzny, gdzie jest osadzany uszczelniacz tylko całkowity wymiar zewnętrzny) i też podają wymiar „rzeczywisty” uszczelniacza a nie, na jaka średnicę są przeznaczoną……Niestety przez ostatni miesiąc nie miałem czasu i dopiero dziś się za to zabrałem. Koszt takiego zestawy ok. 280zł mamy i uszczelniacze olejowe/kurzowe + panewki…wiec nie jest tak źle. http://img693.imageshack.us/img693/1789/dscn2219j.jpg Pozdro :crossy:
  13. Dobre do póki nie będziesz musiał przeprowadzić jakiejś naprawy :biggrin: TTR owcy wiedzą o co chodzi :icon_mrgreen:
  14. Akurat jestem miłośnikiem DF. Piękne auto im starszy tym leprze, ale jak bym miał kupić takie auto mojej dziewczynie to chyba na złość (Wakacje +30 rozgrzany asfalt brak wspomagania wentylator udaje ze dmucha bezcenne : :icon_mrgreen: ) . Albo idźmy za ciosem poloneza :bigrazz: . Akurat ten ostatni ciągłe u mnie stoi pod gruszą. DF jest autkiem dla miłośników a silnik jest bardzo przestarzały on już w trakcie produkcji był przestarzały :bigrazz: ale nie było nas stać, nie mieliśmy takiej technologii (no i włosi nie chcieli sprzedać licencji na DOhC. 1,6 1,8 2,0). Auto bez awaryjne ale lubi jak w tygodniu cos tam się podłubie :wink: . Wiec zdecydowanie nie dla dziewczyny . Moja koleżanka ma UNO :wink: i sobie naprawdę chwali a tak jak ja dojeżdża co dzień z Torunia do Bydgoszczy czyli ok. 80km i nie ma problemów już od 2 lat . Ja sam mam forda eskorta 1.8D opinie ten silnik ma zła ale ja nie wiem czemu sam nim zrobiłem 110 tys a ma już 310 tys :wink: nie bierze ani grama oleju od wymiany do wymiany. Jeśli idzie o silnik żadnej awarii przez te 110tyś naprawdę żadnej. A jak piszemy o nadwoziu to co roku konserwacja :biggrin: , spala mi ok. 5l ON Osobiście radziłbym ci UNO naprawdę fajne i bezawaryjne autko i tak jak wcześniej w razie czegoś sam wszystko zrobisz. Jeszcze o DF to auto w dobrym stanie jest teraz sporo warte na pewno więcej niż 3-4tys :bigrazz: powoli jest to auto kolekcjonerskie i tak zaczyna być traktowane za duperele z pierwszych lat produkcji, kiedy to jeszcze był jakieś listewki zderzaki z kłami itp. Płaci się naprawdę sporo!. To jest auto naprawdę dla ludzi, którzy je kochają i lubią pogrzebać …..np DF rocznik ok. 70 + DOHC. 2000 skrzynia z krótkimi przełożeniami gaźnik Webera i mamy do 100 w ok. 10s i wir w baku :biggrin:
  15. Cena adekwatna to stanu :icon_mrgreen: . Po pierwsze brak prawa do rejestracji kolejno, przednie felga od jakiegoś starego XT silnik tak samo a jeśli tylko boczna kapa jest od XT ta leciutka :bigrazz: to nie ma smarowania skrzyni :bigrazz: bo nie widzę żeby wychodził jakiś przewód olejowy a tak ma smarowaną skrzynkę TTr….. brak paru elektów itp. … malowana rama…cena a wysoka :icon_mrgreen:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...