Shinigami Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 27 stron tematu a ty pytasz czy mamy jakieś wskazówki... ręce opadają Tematu oleju podobnie. Nazwa nie ma znaczenia. Ma być do silników motocyklowych z mokrym sprzęgłem i akurat do docierania mineralny. Z uwagi, że większość jest 20W40 to trudno się pomylić. Jest też dodatkowa klasyfikacja API i w tym przypadku najlepiej szukać SG może SH. Na temat remontu trudno się wypowiadać, bo wszystko zależy od wykonującego ale te regenerowane dźwigienki to raczej szybko o sobie przypomną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasiooooo Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 koledzy pomóżcie mi co mam zalać do mojej fz6 bo prosiłem was o podpowiedzi a wraz nie wiem ;/ silnik o przebiegu poniżej 1000 km, Yamaha fz6 2006 rok.Szukalem w sieci lecz nie znalazłem informacji jakim fabrycznie ten silnik jest zalany olejem.Powiedzcie mi panowie co mam zalać do tak świerzego silnika bo nie mam pojęcia co będzie lepsze dla niego full syntetyk czy półsyntetyk ,nie chce zepsuć nowego silnika złym olejem,nie zjedźcie mnie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysioz Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Sciagnij sobie serwisowke lub przynajmniej instrukcje obslugi i wszystko bedzie jasne. Jezeli nie chcesz zalac zlym olejem nie zalewaj olejem z biedronki. Kazdy inny przeznaczony do motocykli raczenie zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Mam pytanie.Moja YZF 450 08r jest aktualnie po remoncie niestety mechanik wstawił mi tam tuleje żeliwną ale już trudno:/. Wszyscy mówia żeby docierac na mineralnym ale boje się że na mineralu zatre panewki głowicy których się potem nie da wymienić, ogólnie leje motula 300V ale nie wiem czy to dobry pomysł do docierania?Jakieś porady na czym docierać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 A dlaczego mialy by sie zatrzec jezeli ten mineralny olej b, czesto wymieniasz ???Poza tym pojemnosc olejowa glowicy jest spora i duzo oleju przez nia przeplywa.Jesli walki byly zlozone prawidlowow na olej i smar zlozeniowy to nic tam nie powinno sie zatrzec.Oprocz tego przed uruchomieniem mozna pokrecic silnikiem tak zeby olej najpierw pokazal sie w glowicy,a dopiero potem odpalac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Chociażby dlatego że producent zaleca pełen syntetyk i to ten z najwyższej półki, na dodatek w YZF te panewki głowicy to czuły punkt więc stąd moje obawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Z syntetykiem z kolei ryzykujesz b.wolne docieranie sie pierscieni w zeliwnej tulei.No ale decyzje musisz podjac sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasiooooo Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Adam a jaki olej byś dla mnie polecił ? lać syntetyk ? czy najpierw półsyntetyk apotem syntetyk? jak to jest przy nowym silniku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 to Ci powiem jaki lejemy w serwisie Yamahy w Holandii. Zasada jest taka; wlasciwie wszedzie lejemy polsyntetyk Yamalube natomiast syntetyk lejemy tylko do sprzetow uzywanych na torze i tych, ktore kraza po placu jako elki ze wzgledu na ich specyficzne warunki pracy. Podsumowujac, zalewajac syntetykiem dajesz silnikowi drozszy ale lepszy olej, gdy wlejesz polsyntetyk to ten olej wystarczy a w portfelu zostanie. Pamietaj, ze dla silnika najwazniejsze sa terminy wymiany oleju a nie czy to syntetyk czy pol, ale ja sam leje do wszystkich swoich sprzetow syntetyk ;) Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stany89x Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Witam , na wiosnę będę tulejował cylindry w swojej r6 ponieważ popękały.Nie wiem czy będą nowe pierścienie czy zostanie na starych po rozebraniu silnika i pomiarze zamków.Jeśli będzie trzeba zostaną wymienione na nowe czy przy wymianie pierścienie na nowe musowo jest od razu dać nowe tłoki ? (koszta duże) Jeśli zostanie na starych pierścieniach + nowe tuleje docierać na mineralnym czy na półsyntetyku ? Jeśli będa nowe pierścienie i tuleje to wiadomo że tylko i wyłącznie mineralny o jaki symbolu 10w40? zwykły minerał czy jakiś przeznaczony do motocykli? Wiem kiedy wymienić po ile km , nie wiem tylko na jakim oleju docierać w przypadku starych pierścienie i nowe tuleje i w przypadku nowe tuleje plus nowe pierścienie. Dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Witam , na wiosnę będę tulejował cylindry w swojej r6 ponieważ popękały.Nie wiem czy będą nowe pierścienie czy zostanie na starych po rozebraniu silnika i pomiarze zamków.Jeśli będzie trzeba zostaną wymienione na nowe czy przy wymianie pierścienie na nowe musowo jest od razu dać nowe tłoki ? (koszta duże) Jeśli zostanie na starych pierścieniach + nowe tuleje docierać na mineralnym czy na półsyntetyku ? Jeśli będa nowe pierścienie i tuleje to wiadomo że tylko i wyłącznie mineralny o jaki symbolu 10w40? zwykły minerał czy jakiś przeznaczony do motocykli? Wiem kiedy wymienić po ile km , nie wiem tylko na jakim oleju docierać w przypadku starych pierścienie i nowe tuleje i w przypadku nowe tuleje plus nowe pierścienie. Dziękuje http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/164675-yamaha-r6-slabe-cisnienie-na-cylindrach-co-dalej/page-3?do=findComment&comment=2102499 Tuleje w R6 to zły pomysł Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stany89x Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Tuleje zły pomysł za to znaleść dobry silnik do r6 jeszcze gorzej ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 nie chcę rozpowiadać głośno ale kilku kolesi szukało możliwości taniego tulejowania tylko po to aby korzystnie sprzedać paścia na chodzie a nie tracić sprzedając na części ale ja się nie znam na takich rzeźbach :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Pozbyć się R6 - najlepsze wyjście. Ten sprzęt trapią kosztowne awarie i po prostu nie opłaca się go mieć w pierwszych rocznikach. Można go scharakteryzować tym zdaniem "jak nie utok to sraczka". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stany89x Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 to nie jest rozwiązanie aby pozbyć się moto które jest doinwestowane , i sprzedać za 4 tys ramę z kołami i papierami i dobrym napędem i z silnkiem z pękniętym cylindrem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.