trajka66 Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Witam! Czy moze mi ktos opisac jaki powinien byc prawidlowy kolor elektrody bocznej na swiecy. Moze byc jakies zdjecie. Bo sam nie wiem, moja jest raczej biala. Wydaje mi sie ze jakby mieszanka byla za uboga. Niestety nie moge wkleic foty bo nie mam aparatu. Silnik chodzi jak powinien nie ma zadnych problemow. To jest silnik 2 t. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 http://www.data.com.pl/infotech/swiece_2.html Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 25 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 No jest pomiedzy 1/2. Tyle ze elektroda boczna jest troche biala. Cos mi sie wydaje ze jestem przewrazliwony i jest oki. A tak na wszelki wypadek jakby meiszanka byla za uboga to jakie sa objawy ?? Jesli silnik chodzi prawidlowo to nie ma sie o co martwic, czy moze nie byc objawow a nagle mi sie silnik zatrze ? Czy wczesniej silnik sie przegrzeje i zobacze to na kontrolce ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 na wszelki wypadek jakby meiszanka byla za uboga to jakie sa objawy ?? Przegrzany silnik, często padające świece w kolorze prawie białym, tak miałem. Kolor świecy (izolatora) w silniku dwusuwowym powinien być (moim zdaniem) piaskowy lub jasno-brązowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 http://www.dansmc.com/spark_plugs/spark_pl...gs_catalog.html to jest dokładniejsze :) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas22 Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Spójrzcie na moja swiece http://img90.imageshack.us/my.php?image=obraz002we8.jpg . jej wyglad chyba nie jest prawidłowy co moze byc tego przyczyna . Gaznik wyregulowany dobrze (robił fachowiec ) filtr czysty ? Cytuj http://sklep.gps.wroclaw.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Moto i przebieg prosimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 może łapać gdzieś lewe powietrze najczęściej jest to połączenie.. gaźnik- cylinder sprawdź czy jest wszystko szczelne czy kolektor ssący nie ma pęknięć jeśli jest gumowy no i jaki motór :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 może łapać gdzieś lewe powietrze najczęściej jest to połączenie.. gaźnik- cylinder sprawdź czy jest wszystko szczelne czy kolektor ssący nie ma pęknięć jeśli jest gumowy no i jaki motór :icon_exclaim:jak by brał lewe powietrze czyli miałby w mieszance za duzo powietrza to swieca byłaby biało szara. Natomiast ta swieca jest czarna a to by swiadczyło o zbyt bogatej mieszance paliwo powietrze (za duzo bezyny z olejem w stosunku do powietrza). Lub moze poprostu za duzo oleju do mieszanki do baku nalałes i nieprzepalony olej zrbił nagar na swiecy lub jesli masz dozownik to moze zbyt duzo oleju on podaje i trzeba zmiejszyc ta dawkę. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 i jeszcze zły zapłon :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Jeżeli zapłon jest dobrze wyregulowany i olej w paliwie w odpowiedniej ilości to proponuje przestawić iglice na wyższy ząbek. I napisz jaki to motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PADRE Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Na bank-póżny zapłon. PADRE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Na bank-póżny zapłon. PADRE Zbyt późny zapłon powoduje przegrzanie silnika (czyli świeca prawie biała).Z koleji za wczesny powoduje za małą temperature (świeca czarna). SPRAWDZONE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PADRE Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Zbyt późny zapłon powoduje przegrzanie silnika (czyli świeca prawie biała).Z koleji za wczesny powoduje za małą temperature (świeca czarna). SPRAWDZONECałkowicie z Tobą w tym temacie się... nie zgadzam.jest akurat na odwrót. PADRE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Całkowicie z Tobą w tym temacie się... nie zgadzam.jest akurat na odwrót. PADRE Niedawno miałem taką sytuacje że prawie silnik zatałem. Po prostu nie chciało mi się zapłonu sprawdzić po złożeniu silnika. Po 10 km z silnika szła para. Okazało się że wyrzedzenia nie było tzn. 0mm przed GMP. Czyli za późny. Po wyregulowniu na 1.8mm przed GMP (czyli wcześniejszy) problem zniknął. Silnik przestał się przegrzewać. Świeca ma kolor jasnobrązowy a nie biały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.