Skocz do zawartości

PADRE

Forumowicze
  • Postów

    132
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O PADRE

  • Urodziny 01/05/1960

Osobiste

  • Motocykl
    yamaha xj 650 t seca
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8354086
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    ok.Lęborka

Osiągnięcia PADRE

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. PADRE

    VR6

    Zaraz z pewnością napiszecie:"bajki z mchu i paproci"-ale co mi tam; BMW 735 z 86 r.,w automacie + laweta(na niej Golf 3),w trasie,szybkość w granicach 100-130km/h,wiek kierowcy 48 lat ---zużycie średnie benz. na odcinku 850 km- 9,5l . Po zgazowaniu "żerność" wzrosła ok.1,5 litra LPG. pozdro-PADRE PS.Moc silnika-żywe 218 KM
  2. Posiadam w/w programik-niestety brakuje do niego witaminki (jest to coś analogicznego do A-daty samochodowej:dane ,rysunki ,schematy,itp.masa danych). Programik waży ok.130MB. Jestem otwarty na wszelkie sugestie . pozdrówka -PADRE
  3. Tak jak poprzednicy pisali:siny,stalowo-siny dym=zużyte pierścienie,zatem musi brać olej;diagnoza przez sprawdzenie ciśnienia sprężania,chociaż zła regulacja zaworów da też efekt niskiego ciśnienia (po próbie "olejowej"-czyli lejesz do cylindrów po 20-50 g oleju i jeszcze raz sprawdzasz ciśnienie spręż.,eliminujesz jedno) A ten czarny dym w wyższych obrotach,to raczej za bogata mieszanka,lub zbyt póżny zapłon. pozdro-PADRE
  4. Ale Ci koledzy namieszali,już prawie mi zrobili mętlik. Temat podkładów odpuść Sobie-nie ma to aż tak wielkiego znaczenia. Bierz kawałek moto z tym kolorem ,który ma być,idż do prawdziwej mieszalni,nie skąp na porządny materiał (żadne profixy),-ja osobiście od paru lat robię wyłącznie w Autocolorze; zmatuj dokładnie to co masz malować-min. 600 wodny-lepszy 800-ka. zacznij malować-tylko bez sraczki-dokładnie wypylić,nie przelać,20-40 min pauzy(żeby dobrze odparowało).średnio musisz wypylać 3-5 razy,tak żeby nic nie przebijało z podłoża;i wtedy ostatnia warstwa-na pół mokro(jak przesadzisz będą cienie).Czekasz aż dobrze wyschnie-nawet godzinkę,i wtedy klar(też nie dziaduj-bierz z tych lepszych-no i obowiązkowo HS-a -ma twardszą powłokę,i lepiej się poleruje).A ,zapomniałbym:klar podobnie jak baza- 2-3 wypylenia,oczywiście pauzy na odparowanie,i w końcu wylewka. Za dwa trzy dni polerka,i masz nówka-sztukę. pozdro-PADRE PS.całkiem bym zapomniał:przed malowaniem nie zapomnij przetrzeć elementów zmywaczem(żadne benzyny ekstrakcyjne)
  5. PADRE

    Talbot/Matra

    Oh my dear...to kolega chyba paaaaarę latek zapodział :D . Tej z niemcowni już-niet,ale tak na szybko:http://www.cardomain.com/ride/526145 Jeśliby kolega Sobie życzył...służę uprzejmie. pozdro-PADRE Sorry,za oftopic;Mistrzu,jako człowiek "z klucza",potwierdż,proszę ,że supra w wersji AWD występuje :flesje: pozdro-PADRE
  6. PADRE

    Talbot/Matra

    Klaudynko,moja cicha rada:poszukaj na niemcowni Suprę 3,0 w wersji czteronapędowej (niedawno taka była za ok 1,5 tys. EURO),fakt,że w starej budzie,ale niejednemu portki przetrzepiesz.Jeszcze jeden plus takiego "śmieciora"-niewielkim nakładem te silniki dają się rozkręcić do ponad 800 KM pozdro-PADRE PS. Na dederówku niedawno była PRELUDA 94r.,w nowej budzie,2,2 motorek,za 1200,-EURO (to tak gdyby Ci kształty SUPRY nie odpowiadały)
  7. PADRE

    Talbot/Matra

    Podejrzewam,że Porszaczek 924 tez by trafił w Twój gust.Cena z pewnością byłaby rozsądniejsza,no i ewentualny dostęp do części-bez porównania(większość podzespołów to Audi). pozdro-PADRE
  8. No i oczywiście nie zapomnij o jednym:będzie to 10-cio latek. Możesz mi uwierzyć,że 10 letnie francuzy są co najmniej obrzydliwe-jeśli idzie o demontaż. pozdro-PADRE
  9. Moim zdaniem przyczyny szukaj w zapłonie,a konkretniej w kondonsatorze.Gdy ma trochę latek,po nagrzaniu się,traci swoje właściwości i przestaje zbierać. Gdyby wina była po stronie cewki-objawy byłyby w całym zakresie obrotów. -tak sobie myślę. pozdro-PADRE
  10. PADRE

    Trajka, traja

    Czołgiem kolegen.Melduję posłusznie,że Twoje namiary mam juz zapisane. Jak tylko będzie się coś u mnie działo-będziesz wiedział o tym pierwszy. Szkoda tylko,że mieszkamy na dwóch krańcach kraju.Na razie podsyłam Ci na poczte trochę fotek(co prawda nie takich co by Ciebie satysfakcjonowały),ale zobaczysz jacy partyzanci sa w kaszublandii. pozdrówka-PADRE
  11. PADRE

    Trajka, traja

    Nie chciałbym Ciebie podniecać przedwcześnie,ani składać w tej chwili pustych obietnic.Jeszcze mi zostało parę spraw do uporządkowania i do dokończenia,żeby wiążaco określić się kiedy i za jaką kasę mógłbym coś dla Ciebie pokombinować (noszę się z poważnym zamiarem wejść w temat trajek).Muszę wpierw dokończyć restaurowanie E-TYPE dla niemca,wtedy na tapetę wchodzi traja-prototyp będzie na bazie zapka. Jak coś już bedzie, czym bedę mógł się pochwalic -pierwszy się o tym dowiesz. na razie trzym sie ciepło-pozdrówka PADRE-Janusz
  12. PADRE

    Trajka, traja

    Popatrz Sobie na stronke naszych sąsiadów z zachodu(załączam link).Jest tam też z silnikiem z przodu. Co do biegów-widziałeś rozwiązanie w Burgmanie?Dwa przyciski przy prawej manecie.Coś w rodzaju EPS-a. http://www.motoscout24.autoscout24.de/Publ...ist.aspx?page=1 pozdrawiam-PADRE
  13. W dwusuwach nie masz problemu z zamkami-z tego co wiem wszystkie tłoki mają kołki ustalające położenie pierścieni (wymusza to istnienie kanałów w cylindrze dwusuwa) pozdro-PADRE
  14. Czyli wiadomo już,że to nie świeca.Nadajnik impulsów(ta mała ceweczka) wyzwala iskrę tylnym zboczem-ją bym wykluczył na 99%-czyli pozostaje Ci moduł. Najprościej-podmien moduł i zobacz efekt. pozdro-PADRE
  15. Możesz dodatkowo dodać od spodu ze dwie warstwy maty szklanej+żywica epoxy(ostatecznie szpachlówka poliestrowa z włóknem szklanym). pozdro-PADRE
×
×
  • Dodaj nową pozycję...