Skocz do zawartości

arek400

Forumowicze
  • Postów

    102
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O arek400

  • Urodziny 06/04/1989

Osobiste

  • Motocykl
    CB 500S
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    9977755
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    .

Osiągnięcia arek400

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. świece sa ok sprawdzałem więc raczej sie nie zalewa może w gaznikach zapchała sie dysza ???
  2. paliwo zmienione i to samo pod obciazeniem zaczyna przerywac i strasznie szarpac moze jednak ma ktos jakis pomysł???
  3. a wiec tak problem wyglada nastepujaca na luzie w miare normalnie sie wkreca na obroty a jak jade i jest obciazenie to po dodaniu gazu zaczyna sie dławić, wymieniłem przewody wn ale bez fajek i to samo problem dotyczy cb 500 01r jak ktos ma jakis pomysł to pisać
  4. Sprawdż jeszcze filtr powietrza a najlepiej to go wymien mialem bardzo podobne objawy u siebie i wszystko posprawdzałem a okazało sie ze to wina filtra, jak sprawdzałem to wyjałem filtr i sprawdziłem czy jest lepiej czt. przegazowka na krotkim odcinku skutek taki jakbym jechał innym moto, po wymianie pieknie ciagnie i juz nie dławi sie
  5. na jałowym nic takiego sie nie dzieje, juz mam tego dość, moze filtr powietrza ale nie ma jak tego za bardzo wytłumaczyć bo przy wyższych obrotach idzie normalnie , ale i tak go wymienie bo jest dość brudny i przesiąkniety olejem z odmy.
  6. gażniki zrobione, świece też objawy nie ustapiły w moim odczuciu jest tak że na jednym cylindrze nie ma iskry przez ta chwilę ale dlaczego, ;) :biggrin: :buttrock:
  7. miałem taką przygodę że olej zalał air box przez waz odpowietrzajacy komorę korbową i myśle ze to mogło byc przyczyna bo filtr tez byl troche przesiakniety olejem
  8. problem wygląda tak jadac na 1 biegu dodaje szybko gazu i ok 4 tys obr jest szarpnięcie i motocykl nie przespiesz po chwili szarpania normalnie się wkreca na obroty objawy te sa tym większe im większy bieg, i tu pytanie co jest przyczyna tego nagłego spadku mocy , moze ktos pomoze bede wdzieczny :icon_evil:
  9. Jeśli ktos wie jak to rozebrać aby nie uszkodzic to pisać : kilka zdjęc tej pompy http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3f98e4da0470a485.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/90264083d1f470b3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/931c2213ec021ab7.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3abe1ce1a7c45975.html
  10. otóż problem polega na tym że mam przeciek z pompy nie jest to nieszczelność na łączeniu korpusów tej pompy bo to sprawdzałem a w tej cześci bliższej silnikowi na której osadzony jest wirnik sa dwa naprzeciwległe otwory w obudowie, są one prostopadłe do osi wałka na ktorym osadzony jest wirnik i podejrzewam właśnie że to z tych otworów bo innej mozliwości nie ma. Jeśli ktos wie jak to rozebrac to pisac bo podejrzewam że jest tam uszczelnienie, i jak ten problem rozwiazać prosze o pomoc bo nie da rady jeżdzić (cały czas kapie płyn) :rolleyes: dzięki z góry
  11. no właśnie że nie ma a z tym rozrząsem to juz wszystko sie dowiedziałem pozdro
  12. Witam, ciekawi mnie pewna sprawa związana z napinaczem łańcuszka rozrządu, a mianowicie cały problem w tym że nie wiem jak należy wkręcić srubę od napinacza do jakiego momentu aby napiecie łańcuszka było poprawne. I jescze jedno pytanko gdzie mogę dostać (kupic) uszczelnienie tłoczka hamulcowego pompy przedniej, jeśli ktoś cos wie na te tematy to proszę pisać z gory dzieki pozdr Arek :biggrin:
  13. Myślę że ja bede sprzedawał swoja tylko że ja mam czarną i wersje S z 2001 roku ale ty raczej szukasz tańszej więc tylko cie informuję.
  14. wystepowanie tarcia slizgowego plynnego czyli takiego gdzie pomiedzy dwiema pow wystepuje film olejowy jest bradzo zadko wystepujacym tarciem w duzej czesci wystepuje tarcie półplynne w ktorym dochodzi do tarcia bezposredniego wierzchołkow jedego elementu o drugi a w pozostałej czesci jest film olejowy wiec czy to na zimnym silniku czy na rozgrzanym bezposredni kontakt dwoch elementow zawsze wystepuje co jest przyczyna zuzywania sie tych powierzchni. Sa to mikrometrowe wierzchołki ktorych nie sposob wyeliminowac mozna ale tylko do pewnej klasy chropowatosci w ktorej sa wykonane te elementy.
  15. tylko ze niedogrzanie jest tak samo szkodliwe dla silnika jak= i przegrzanie poniewaz olej nie ma odpowiednich wlasciwosci smarnych oraz szybciej sie zuzywaja elementy wykonujace ruch
×
×
  • Dodaj nową pozycję...