Skocz do zawartości

TRIUMPH Speed Triple


Rekomendowane odpowiedzi

O promieniu skrętu słyszałam i nieco mnie to zdziwiło , szczególnie że szukam zwinnego nakeda a tu się gryzie jedno z drugim. No ale wezmę na to poprawkę żeby się nie zdziwić.

Odnośnie elektryki mówiono o padającym regulatorze napięcia, ciekawe czy dotyczy to wszystkich Triumphów czy konkretnych roczników/modeli.

Boję się żeby mnie finansowo nie utopił bo już same akcesoria do niego są drogie i ciężko dostępne na rynku wtórnym (np. pług, nakładka, owiewka itp.). A że ja lubię bawić się w dopieszczanie to szykuje się kolejna skarbonka bez dna...

 

No nic, jeszcze raz dzięki i czekam na jakieś wieści od posiadaczy :)

Rodełoooo na kucyku , iiihhhahahahahah!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, w mieście to on zwinny wystarczająco jest, ten promień jest upierdliwy przy manewrówce - parking, garaż, zawrócenie na wąskiej uliczce. W ruchu powyżej 20kmh nie zauważysz.

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O promieniu skrętu słyszałam i nieco mnie to zdziwiło , szczególnie że szukam zwinnego nakeda a tu się gryzie jedno z drugim. No ale wezmę na to poprawkę żeby się nie zdziwić.

Odnośnie elektryki mówiono o padającym regulatorze napięcia, ciekawe czy dotyczy to wszystkich Triumphów czy konkretnych roczników/modeli.

Boję się żeby mnie finansowo nie utopił bo już same akcesoria do niego są drogie i ciężko dostępne na rynku wtórnym (np. pług, nakładka, owiewka itp.). A że ja lubię bawić się w dopieszczanie to szykuje się kolejna skarbonka bez dna...

 

No nic, jeszcze raz dzięki i czekam na jakieś wieści od posiadaczy :)

Promien skretu nie dziwi jesli spojrzysz na protoplaste - Street to przeciez obrana z owiewek Daytona 675.

Akcesoria i inne pierdoly mozna przeciez na Ebay.co.uk kupowac. Przynajmniej ja tak robie jak nie mam u siebie czegos co mi potrzebne.

Regulatory napiecia padaja niezaleznie od rocznikow, zarowno w Streecie jak i Daytonie 675. Co ciekawe spekulowano ze to wina nieodpowiedniego chlodzenia co tyczylo sie Daytony ale w Streecie jest podobnie choc owiewek nie posiada.

Street ma ta niesamowita zalete ze jest niesamowicie lekki i waski. Swietnie sie go prowadzi i nim manewruje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, od niedawna jestem posiadaczem Speed tripla z 2005 roku, motor fajny nawet bardzo tylko od półtora tygodnia nie moge go odpalic. A mianowicie kiedy naciskam na rozrusznik on zaczyna krecic i w pewnym momencie coś zaczyna strzelać w środku i silnik nie zagada. Wie ktoś może co to jest?? Co sie z nim dzieje?? Jakie objawy są padniętego sprzęgiełka rozrusznika?? JAki jest koszt naprawy?? Jakie są objawy padniętego regulatora?? I jaka cena??

 

Dodam tylko że iskra jest paliwo powinno dochodzić bo pompa pracuje, a akumulator mam kupiony nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O promieniu skrętu słyszałam i nieco mnie to zdziwiło , szczególnie że szukam zwinnego nakeda a tu się gryzie jedno z drugim. No ale wezmę na to poprawkę żeby się nie zdziwić.

Odnośnie elektryki mówiono o padającym regulatorze napięcia, ciekawe czy dotyczy to wszystkich Triumphów czy konkretnych roczników/modeli.

Boję się żeby mnie finansowo nie utopił bo już same akcesoria do niego są drogie i ciężko dostępne na rynku wtórnym (np. pług, nakładka, owiewka itp.). A że ja lubię bawić się w dopieszczanie to szykuje się kolejna skarbonka bez dna...

 

No nic, jeszcze raz dzięki i czekam na jakieś wieści od posiadaczy :)

 

Jestem posiadaczem Street Triple R (STR) od roku.

 

Potwierdzam, że STR jest bardzo poręczny: łatwo się nim manewruje, łatwo i szybko składa się go w zakrętach, wybacza drobne błędy przy wolnych manewrach (np. podparcie nogą)

 

Ma zajefajny silnik: kręcić go z dołu do odcięcia to czysta przyjemność. Skrzynia biegów zwłaszcza między 1-2 mogłaby być bardziej dopracowana - czasami zdarza mi się, że mi dwójka nie wskoczy.

 

 

Co do wad - lub ewentualnie jak wolisz kwestii, nad którymi w trakcie wyboru należy się zastanowić:

1. Brak ABS a czasami się przydaje.

2. W zasadzie konieczne są owiewki z szybką lub bardzo cichy kask, bez tego przy 140km/h i powyżej jest głośno. Bo do pędu powietrza się przyzwyczaiłem ale do szumu - nie i mimo że jeżdżę z zatyczkami to jest głośno.

3. Bagaż na dalszą podróż - ograniczone możliwości.

4. Dostęp do warsztatu znającego się na triumphach.

 

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to jestem do dyspozycji

:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwin prosze :D

 

W sensie co sie psuje najczesciej.

 

Choć mam ST a nie Tripla, to jest to jednak model bliźniaczy. W ciągu trzech lat użytkowania mojego ST miałem następujące awarie:

 

- regulator napięcia. Ugotował się na zlocie, choć dawał już o sobie znać wcześniej. Wymieniłem na regulator (FH) MOSFET z CBR1000RR i teraz śmiga jak marzenie. Koszt wymiany używki: 200pln. Triumph wciąż niestety montuje regulatory starego typu SC, które mocno się grzeją.

 

- przetarty kabel zasilający od zegarów (przetarł się o owiewkę, więc Tripla to pewnie nie dotyczy). Koszt: tylko czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysłów to jest masa. Ale podstawa to diagnoza. Jak wyglądają świece? Czy jest iskra? Czy jest paliwo?

Musisz znaleźć pewną odpowiedź na te pytania, i wtedy można jechać dalej. Na początek sugeruję pokręcić i zapodać do gaźnika (albo wyjąć filtr powietrza i do puszki) zapodać samostartu. Jak odpali, to paliwo. Jak nie i świece mokre to iskra. A kable do świec dobrze podpięte? Niepozamieniane?

O, sorki, nie masz gaźników, więc dawaj samostart do puszki od filtra powietrza.

Edytowane przez Buber

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki warren za recenzję, coraz bardziej się upewniam że chcę Trypla :notworthy:

Wersja R z lepszą zawiechą i heblami od Daytony szczególnie do mnie przemawia. Gorzej tylko będzie znaleźć dobrą sztukę. Żeby jeszcze była biała, z przelotami i akcesoryjnymi plastikami .. hehe :icon_razz:

 

Do zamontowania bagażu mam już patent, kwestia wyspawania kilku rurek ;)

LINK

LINK2

 

Owiewkę czołową + szybę gdzieś bankowo dorwę, na ebay jest tego trochę. A kask będę tak czy siak zmieniać na Arai'a , choć nawet w obecnym XR1000 w trasie albo zatyczki albo słuchawki z muzyką muszę mieć.

 

Za wszelkie inne rady będę wdzięczna, zwłaszcza że z 3-cylindrówką nie miałam jeszcze do czynienia ;)

Edytowane przez Montana

Rodełoooo na kucyku , iiihhhahahahahah!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co Ci sie działo jak padł Ci regulator??

 

Objawy występowały głównie wtedy gdy było ciepło. Im cieplej tym objawy bardziej się nasilały:

 

- niestabilne obroty biegu jałowego.

- silnik często gasł, szczególnie w mieście.

- brak mocy, szarpanie w dolnym zakresie obrotów.

- czasem silnik sam dodawał sobie gazu (!). Ewidentnie elektronika wariowała.

- programy diagnostyczne OBD2 nie były w stanie zdiagnozować usterki.

 

Po wymianie regulatora, wszystko wróciło do normy, a nawet więcej - Świtała nigdy wcześniej nie świeciły tak dobrze :D.

 

Zwracaj uwage na swiatla - jesli przestaja sie rozjasniac w momencie wejscia na obroty to znaczy ze ladowanie siada.

 

Dopiero po wymianie zauważyłem że po uruchomieniu silnika, już od obrotów biegu jałowego światła świecą bardzo jasno, jak nigdy przedtem. Napięcie jest teraz praktycznie stałe w całym zakresie obrotów, wcześniej było różne w zależności od obrotów (nawet gdy seryjny regulator działał prawidłowo). Nie rozumiem dlaczego Triumph nie może montować w swoich motocyklach takich właśnie regulatorów.

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iskra niby jest jak świeca jest wyciągnięta, paliwo dochodzi, swiece nie sa przesadnie mokre(zalane). Nie wiem ile mają lat. Nie mam pojęcia co to może być:( Miał ktoś może podobny problem, rozrusznik niby kręci, ale coś strzela, jakis taki stukot. Motor był u goscia który sprawdzał zawory. Czy mogl pozamieniac kable od swiec?? Sa na nich jakies oznaczen gdzie który ma być?? Dziękuje za dotychczasowe odpowiedzi i proszę o więcej.

 

Orientuje się ktoś może ile kosztuje sprzęgiełko rozrusznika do tego modelu, bo obawiam się że to może być to, takie same objawy miałem w poprzednim motorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...