Skocz do zawartości

BMW R1200 Gs pytania odnośnie silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Breva b.fajna, miałbym dylemat co wybrać: breva czy r1200r. Miałem brevę i gdyby nie to, że jakoś nie spasowałem się kolanami z cylindrami, kupiłbym pewnie drugą. Fajne są zloty Moto Guzzi, generalnie pozytywnie zakręceni ludzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem czy jest się czym podniecać. Moto niby ma 18 tyś przebiegu a gościu pisze o podróżach do Włoch i Angli

W niemieckich realiach u pierwszego właściciela przebieg do zweryfikowania na 100%. Motocykl używany okazjonalnie moim zdaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niemieckich realiach u pierwszego właściciela przebieg do zweryfikowania na 100%. Motocykl używany okazjonalnie moim zdaniem.

Pewnie masz rację. Chyba myślę polskimi kategoriami. Jak szukałem gutka dla siebie to takiej okazji nie spotkałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 2015 byłem na wycieczce z Ducatistami na takim ich Desmo GT i o multistradzie mogę powiedzieć tylko jedno, znikający punkt, na prostej w porównaniu z moim. Nie zmienia to faktu że chyba bym go nie chciał, a przy moim traktowaniu już dawno chyba by się rozpadł

 

67fccddf580715ed3b53d244eebff1df.jpg

 

f961a9bf3a3a0d51997894582949ae7a.jpg

Edytowane przez marekw1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Geni ta R1200 GS z 2013 roku, nie miała esa i nie była ADV, w zasadzie to trzeba by porównać do Multi 1200 enduro, a tu już Ducati przoduje pod względem mocowym/dynamiki, bo jeśli chodzi o masę, to nie jest takie oczywiste ;-) wyraźnie nie był klocem, miałem wrażenie, że masę miał na poziomie Cagivy Gran Canyon 900...

W sumie i tak dla mnie taka BMW to byłaby "do pocięcia", bo nie ma tego czego ja bym potrzebował, a ma za dużo nakładek, pierdów itp....zresztą jak i Multi hehehehhe....a w sumie mi łatwiej jeździło się R 1200 na kołach 19/17, po szutrach i powiedzmy luźnej nawierzchni, niż Multi na 17 calowych kołach, ale to czysta fizyka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moją Brevę kupiłem od pierwszego właściciela w Polsce. Kilkuletnia, przebieg coś koło 5 tysięcy, dokładnie nie pamiętam. Więc można znaleźć jak nie szuka się okazji cenowej.

To była Breva 1100 czy 1200 ? Jak się jeździło w relacji do R1200R i jak ze współczynnikiem niepokoju serwisowego u MG o którym tak mądrze wcześniej wspominałeś przy BMW. Obdzwaniam 3 stacje ASO BMW i w każdej chcą inne pieniądze za przegląd po ledwo 10 tys km Zaczyna się od 1800 zł do 2800 zł. Może im się z samochodem pomyliło :D. Coś mi się wydaje, że chyba serwis BMW w Polsce to najbardziej nieprzyjazna i wadliwa część tych motocykli :D

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Breva 1100. Czułem się pewniej niż z BMW, jakoś tak Breva wzbudzała zaufanie, a i forum Moto Guzzi niespecjalnie dużo tematów na temat awarii zawiera. Forum BMW jest w tej materii znacznie bogatsze.

Brevą jeździło się fajnie, dobra sylwetka, wygodna (sprawdzona we dwoje po Rumunii), ale poza wspomnianym zawadzaniem o cylindry miała jeszcze dwie użytkowe wady: beznadziejne soczewkowe światło drogowe (świeciło jakby go nie było) i hamulce - zbyt jadowity tył, często uciekał na bok przy ostrzejszym hamowaniu, nawet zapakowany i we dwoje. Tu BMW jest klasą.

Przegląd R1200R w ASO - podstawowe wymiany, w tym świece oraz płyn hamulcowy wyjściowa cena 1800pln, coś tam na wiosnę można ugrać jak mają promocyjne akcje serwisowe.

P.S. Za demontaż gmoli czy innych osłon liczą sobie ekstra, w przypadku gmoli było to coś ponad 200pln :(

Edytowane przez Staszek_s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obdzwaniam 3 stacje ASO BMW i w każdej chcą inne pieniądze za przegląd po ledwo 10 tys km Zaczyna się od 1800 zł do 2800 zł. Może im się z samochodem pomyliło :D. Coś mi się wydaje, że chyba serwis BMW w Polsce to najbardziej nieprzyjazna i wadliwa część tych motocykli :D

Wpadnij do Bristolu za 1200 zł ci zrobią ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zrobiłem. Siłą perswazji i porównania w innych ASO udało się osiągnąć kompromis cenowy za robociznę :) niemniej na początku poczułem się jak krówka do wydojenia :)

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbując znaleźć co młodszego zainteresowałem się Moto Guzzi, faktem jest że dużo taniej niż w BMW. Ceny za dodatki typu grzane manetki, szyba to całkiem przyjazne. Oczywiście w kręgu moich zainteresowań jest V85 T . Niestety nie dane mi jeszcze było się nim przejechać, w tzw salonie, tudzież mikro salonie, kawy nie zaproponowali, i to są niby Włosi. Lektura forum powoduje tylko depresję, cytując

„No kolego, widzę, że lubisz rozczarowania:)

Kupując nowy traktor nie możesz oczekiwać, że będzie latał lepiej niż jakieś audi dwudziestoletnie tylko dlatego, że jest młodszy:)

 

Już tam Luigi na pewno zapomniał włożyć smaru w łożyska w główce albo inny Gianfranco właśnie pisał do swej lubej więc nie zważał jak tam proces utwardzania krrzywek przebiega - no dowiesz się z czasem więcej, ba, pokochasz ten motor, pewien jestem, ale jak nie ma żon bez wad, tak i tu, ważyłbym słowa co do "bardziej współczesnego motocykla":)”

Wychodzi na to że wszędzie dobrze gdzie nas nie ma

 

290c9b83e1ab888a642674246ce4188d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...