Jump to content

marekw1

Forumowicze
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

marekw1 last won the day on June 20

marekw1 had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutralny

About marekw1

  • Rank
    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy
  • Birthday 11/28/1962

Osobiste

  • Motocykl
    R1200GS ADV
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    małopolska

Recent Profile Visitors

200 profile views
  1. Bez przesady, widziałem że na samej obręczy da się jeździć, nic niebezpiecznego raczej nie było, tylko zepsuty wyjazd. Ale pogoda dalej dopisuje Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  2. Mając chwilę czasu w niedzielę postanowiliśmy wyskoczyć w BN a nawet spróbować jedzenia w podanej knajpie. Wszystko było ok do momentu gdy mijaliśmy z prędkością 140 km/h zjazd na Zakopane na obwodnicy Krakowa, wtedy poczułem że coś jest nie w porządku. Nie był to silnik, tylko lekkie zboczenie z kursu, jeszcze liczyłem że to jakaś nierówność na asfalcie, ale za chwilę była powtórka, zwalniając zerknąłem na ciśnienie powietrza w kołach i z tyłu było tylko 0,3 bara. Prawie nowa opona niecałe 6 kkm i taki pech. Zatrzymałem się na poboczu i sprawdzam oponę, była gorąca ale wyglądała na całą. Uwagę moją zwrócił lekko skrzywiony wentyl, gdy chwyciłem kapturek to gniazdo z zaworek zostało mi w ręce. Wezwaną pomoc poprosiłem aby przywieźli kropelkę, bo wydawało mi się że gdy wkleję gniazdo w gumę to się utrzyma. Wcześniej wcisnąłem owo gniazdo na sucho i utrzymało ciśnienie do 3 barów, tylko podczas nakręcania kapturka całość wystrzeliła. Po przyjedzie wkleiłem gniazdo za pomocą kropelki napompowałem i zawieźliśmy motocykl na lawecie do serwisu gdzie na drugi dzień ciśnienie dalej trzymało a serwis zmienił mi wentyl na nowy. Dzięki temu motocykl znów był mobilny. Od tamtego zdarzenia minęło już conajmniej 1000 km Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  3. W czerwcu byłem w Huculance z kolegą ze stanów w takim układzie Na parkingu był podobny zestaw, znaczy goldwing i GS tylko starsze modele. Może przez przypadek się spotkaliśmy? Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  4. Nie wiem co to zlot SR, ale jak będziecie w Krempnej to grzechem byłoby nie przejechać przez Czarne. Bacówka już niestety zwinięła się na zimę ale trasa fajna Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  5. Pewnie chodzi o ten Zajazd pod Małym Laskiem. Król H. Droga Wojewódzka 992, 38-230 Nowy Żmigród 13 441 67 77 https://goo.gl/maps/xnQBhP5EHkx4kSzh6 Osobiście wolałbym Huculankę w Regietowie, ale o gustach się nie dyskusje Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  6. Znaczy się, tak gwoli ścisłości, to jest raczej Beskid Niski, chyba też chodzi o Nowy Żmigród, bo ten niedaleko od Krempnej jest, w przeciwieństwie do Żmigrodu. Jedno jest pewne nie będzie zbyt zimno Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  7. Motocykl i jazda w korku to taki trochę oksymoron jest[emoji41]
  8. Na samym początku progres był całkiem niezły ale w 2010 był wypadek I trochę tempo spadło a teraz mniej po mieście, praktycznie wcale, tylko wycieczki, czasem przyczepka albo pociąg. Rej 20.04.2006 i musieliśmy się uwinąć po 27.04 był wyjazd do Norwegii i trzeba pierwszy przegląd zrobić 3.04.2011 pierwsza setka 27.11.2017 druga setka Teraz jest 230000
  9. Odebrałem motocykl po serwisie, wróciłem przy okazji do oryginalnego tłumika. Szkoda że zwlekałem tak długo, bo silnik chodzi zdecydowanie przyjemniej, można by powiedzieć, wręcz aksamitnie. W sobotę pojeździliśmy w BN w towarzystwie dawno nie widzianego kolegi z podstawówki, miałem okazję widzieć w akcji trochę większego chyba boxera. Nie moja bajka ten motocykl ale całkiem sprawnie dawał radę po szutrach, tylko ten prześwit. Kupił go nowego i też miał duże obawy co do jego niezawodności.
  10. Pamiętam czas gdy kupiliśmy naszego GSA wszyscy pisali, ostatnie prawdziwe gieesy to te z serii 1150 . Trochę z przekory pisałem że doczekam czasów gdy będzie się pisało o 1200, tym co go kupiłem i właśnie jadę go odebrać z serwisu po 230 kkm, że to był ostatni prawdziwy Giees. Czytając poprzednika, jak widać doczekałem.
  11. Na początku opony starczały nam przeważnie na 14 kkm ale ostatnie dwa sezony były rekordowe. Nexty wytrzymały 20 kkm przy jeździe w dwie osoby i ostatnie kilometry podczas powrotu do domu z Izraela zrobione w dużej ulewie od Satu Mare przez Słowację bez żadnych negatywnych sygnałów że jest jakiś problem w zakresie bezpieczeństwa. W czerwcu 2018 wybrałem pirelli Scorpion i widzę że mają szansę powtórzyć wynik konkurenta ( chociaż to ta sama obecnie rodzina) . Tak wyglądają po 17 kkm Tylko mają skłonność do przyciągania metalowych elementów. Mam obecnie obie naprawiane. Potwierdzam też że z wiekiem spada skłonność do zbyt wczesnej zmiany opon, aczkolwiek u nas przeważnie wytrzymują jeden sezon.
  12. https://dziennikpolski24.pl/krakow-zlocien-i-biezanow-zalane-rzeka-serafa-wylala-zdjecia/ar/c1-14152691
  13. Wynajem lokalu , zaległość 170000 PLN, zablokowałem wejście do lokalu. Skutek sprawa przeciwko mnie o ochronę posiadania, nie do wygrania przez właściciela. Ostatecznie wypowiedziana umowa, ale jest też wyrok wygrany o ochronę posiadania. Mam nowego najemcę, po dwóch latach gość egzekwuje wyrok w asyście policji, nie mając umowy wchodzi do lokalu, ślusarz zmiana zamków itp. Na szczęście mój najemca, mając ważną umowę zmienia zamki i sprawa się kończy. Aby było śmieszniej ja mam wyrok który mnie zobowiązuje do pilnowania śmieci pozostawionych przez gościa jako zabezpieczenie długu. Gdyby osoba która wynajmuje mieszkanie została pozbawiona możliwości wejścia do niego, mimo że nie płaci czynszu, to jestem pewien że po zgłoszeniu przez nią sprawy na policję, do tego mieszkania wejdzie. To tak z autopsji
  14. Od dłuższego czasu Castrol power 1 racing 10 w 50, wcześniej był shell Advance chyba 15 w 50. Subiektywnie najważniejsze aby był olej. Ostatnio wlano mi w serwisie to co teraz leją z beczki , chyba shell i muszę subiektywnie powiedzieć że wolę Castrola
  15. Na tym filmiku słychać silnik jak chodzi
×
×
  • Create New...