mrymek Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 A ja zadatkowałem multisłoma podrzuć, gdzie serwisujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słoma Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 zanabylem niedawno :) , jeszcze nigdzie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Najbliżej chyba do Bielska Białej, musicie tylko sprawdzić, czy dysponują kompem serwisowym...zresztą jeśli motocykle są pogwarancyjne, to każdy ogarnięty mający renomę serwis z oprzyrządowaniem da radę...Pozdr.J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekj Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 A ja polecam Crosstourera. Honda jest całkowicie niezawodna i bezobsługowa pomiędzy serwisami co 12 tyś. Jazda jest niezmiernie przewidywalna i komfortowa. Pozycja za kierownicą wygodna, pasażer również ma doskonale warunki. Napęd wałem, szprychowane koła, spalanie na poziomie 5,5 - 6,0 litra na setkę, przy jeździe turystycznej. Przy prędkościach powyżej 170 km/h zaczyna się spalanie powyżej 11 Jest wręcz nudna w prowadzeniu. Silnik pracuje gładko niczym elektryczny. Bez zająknięcia i szarpnięć przyspiesza od samego dołu równomiernie. W wersji z DCT niewiele motocykli tej klasy może mu wtedy dotrzymać kroku gdy ruszmy dynamicznie spod świateł. Zawieszenia o nieco większym skoku mają pozwalalą na poruszanie się w warunkach miejskich krawężników bez obaw. Jednocześnie nie ma żadnego bujania, pełna kontrola. Zachowanie w zakrętach całkowicie przewidywalne. Wady ? Spora waga. Przy turystycznej jeździe (spokojnej bez sportowego zacięcia) waga znika zaraz po puszczeniu klamki sprzęgła (lub dodaniu gazu w wersji z DCT). Automatyczna skrzynia to duży atut. Można ją kontrolować na kilka sposobów : pełen automat w trybach normal lub sport, lub za pomocą ręcznie dobieranych przełożeń. W jeździe po mieście nie ma lepszego (wygodniejszego) rozwiązania. Nieco elektroniki na pokładzie. Doskonale działający c-abs (klamka dohamowuje oba koła), kontrola momentu obrotowego, ride-by-wire.....Dobre światła, przeglądy co 12 tyś, bez dolewek oleju, zasięg to 350-400 km max przy emeryckiej jeździe (przy niskim spalaniu).Przejazdy dużymi i ciężkimi enduro w terenie to mity. Owszem, można i się da, ale to zawsze jest bardziej walka o utrzymanie się w pionie i w siodle niż przyjemność z podróżowania. Crosstourer do tego się nie nadaje. Jego naturalne środowisko to drogi utwardzone, najlepiej asfaltowe, ale na utwardzonych gruntówkach i szutrach też daje radę na krótkich odcinkach. Zachęcam i polecam. Sam przejechałem ponad 20 tyś i bardzo mi odpowiada. Jak każdy motocykl ma swoje mocne i słabsze strony. Jeśli waga i wysokie spalanie przy wyższych prędkościach nie odstraszają, to jest to kompan na dalekie wędrówki godny polecenia. Mój odwiedził kilka krajów europejskich i czuje sie tam doskonale. Wysokość siodła jest przyjazna dla większości motocyklistów. W końcu to sprzęt japoński, projektowany dla rasy nie słynącej z wysokich obywateli. Ale równocześnie wysocy poczują się za sterami naturalnie. Znam również kobiety dosiadającego tego potwora z kuframi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) Honda fajny sprzęt. Mi troche wygląd nie podchodzi, może po lifcie takim jak w Crossrunnerze, zmieni się na lepiej. Edytowane 10 Stycznia 2015 przez Tommo Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 A ja bym odczekal do konca tego roku albo poczatku przyszlego i zobaczylco to bedzie z nowa honda africa twin.Z tego co slyszalem wyjdzie w rzedzie 2cylindrowa 1 litrowa z napedempo przez lancuch i waga z plynami okolo 220kg.Wiele tego nie ma ,ale wystarczajaco aby sie powstrzymac.Ps.No ale to jest tylko takie moje skromne glosne myslenie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrymek Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Taurus - ile można czekać?jacekj - Jest wręcz nudna w prowadzeniu. Podobnie jak bmw gs i dlatego wybór padł na multistradę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Taurus - ile można czekać?jacekj - Jest wręcz nudna w prowadzeniu. Podobnie jak bmw gs i dlatego wybór padł na multistradę. PozdrawiamWiecie co, nie rozumiem pojęcią "Nudny w prowadzeniu" gdy się to tyczy maszyny z mocą powyżej 100 KM. W takich maszynach to już od samego kierowcy zależy poziom nudy,no chyba, że jedziemy autostradą prosto przez 200 km, ale wtedy jesteśmy wstanie być znudzeni na każdej maszynie. Nudny w prowadzeniu, to może być motorower z ogranicznikiem prędkości do 45 km/h ;) Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słoma Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Wiecie co, nie rozumiem pojęcią "Nudny w prowadzeniu" gdy się to tyczy maszyny z mocą powyżej 100 KM. W takich maszynach to już od samego kierowcy zależy poziom nudy,no chyba, że jedziemy autostradą prosto przez 200 km, ale wtedy jesteśmy wstanie być znudzeni na każdej maszynie. Nudny w prowadzeniu, to może być motorower z ogranicznikiem prędkości do 45 km/h ;) nie kumasz o co chodzi w wypowiedzi autora? to go zapytaj by to wytłumaczył jaśniej a nie pisz bzdur o jakis motorowerach , ja podzielam opinię autora i ją rozumiem natomiasdt kompletnie nie kumam Twojej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Podejrzewam że chodzi o charakterystykę silnika i subiektywne odczucia z tym związane. Honda słynie już z tego, że ma łagodne usposobienie. Jedni to kochają drudzy nie, jak w życiu. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 nie kumasz o co chodzi w wypowiedzi autora? to go zapytaj by to wytłumaczył jaśniej a nie pisz bzdur o jakis motorowerach , ja podzielam opinię autora i ją rozumiem natomiasdt kompletnie nie kumam Twojej "Kumam" o co chodzi i nadal nie podzielam takiej opinni, jeszcze raz napisze, kazdy mocny motocykl nie jest "nudny w prowadzeniu", co najwyzej moze miec lagodna charakterystyke oddawania mocy, latwo skladac sie w zakrety, prowadzic sie w nich neutralnie, nie reagowac gwaltownie na zmiane obciazenia itp. Powtorze jeszcze raz, nudny w prowadzeniu to moze byc motorower.Chyba, ze kierowca do bani, to i sport bedzie nudny pod jego dupa.Jezdze BMW r 1200 i wcale na nude w prowadzeniu nie narzekam, pokonujac szybko naprzemienne zakrety, krecac silnik do odcinki, mieszajac biegami itp. zawsze mam co robic i nigdy sie nie nudze prowadzac moje BMW. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Skoro ktoś tutaj wymienił multistradę, to może warto do grona dorzucić BMW S1000XR? Nie będzie chyba tak nudny jak GS ;) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Nie wrzucałbym Multi i S1000XR wraz z GS ADV czy KTM ADV do jednego wora. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Nie wrzucałbym Multi i S1000XR wraz z GS ADV czy KTM ADV do jednego wora.Dlaczego? A czy crosstourer pasuje do tego grona? Niby takie bardziej endurzaste są GSy i KTMy, ale i tak 90% ich użytkowników nie zjeżdża z asfaltu. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Dlaczego? A czy crosstourer pasuje do tego grona? Niby takie bardziej endurzaste są GSy i KTMy, ale i tak 90% ich użytkowników nie zjeżdża z asfaltu. Pozdr.F.Święta prawda, ja zwracam uwagę na wszystkie R 1200 GS, duża część z nich ma założone tak jak mój sprzęt opony sportowo-turystyczne. Takie sprzęty pokonują tylko przeszkody terenowe zwane krawężnikami ;) Nie wszyscy kupują podróżne enduro dla ich wątpliwych właściwości terenowych. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.