Skocz do zawartości

Moje wrażenia z jazdy po torze.


MatMax78
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bo ty widocznie jesteś motocyklistą. I to dlatego.

 

A komu się znudzi to nie jest?

Ja jeżdzę od 98r. i trochę mi się motocykle znudziły (nieważne czy na torze czy na ulicy) a też kiedyś myślałem, że to niemożliwe. Co prawda latam dalej, planuję nawet zakup nowego sprzętu ale już mnie to nie cieszy jak kiedyś. Krl rozumiem ale jak ktoś ma krótki staż to niech nigdy nie mówi nigdy ;) A zmienić moto na crossa zawsze warto bo tam emocje (jak dla mnie) są większe i trzeba mieć naprawdę jaja ze stali aby zdrowo zapie**alać po miękkim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pork i tyle w temacie. :) 100% racji :)

Fat nie denerwuj się ale chyba pier.... ;) głupoty ;) opowiadasz a co kuwa... miłość jest ważniejsza ? :)

Jak byś nie miał kasy to byś nie latał tym co masz i nie znudziłoby się Ci latanie po torze, więc nie pierd... głupot. Co ty teletubis jesteś ? :biggrin:

Tylko ten co ma kasę może dobrze się bawić ale biedny też tak może tylko do czasu. ;) a to jest k*rw... kolosalna różnica. hehe :)

Edytowane przez MatMax78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

btw. zna ktos sposob na wyleczenie sie z choroby "chce jezdzic po torze 24h :D" , jak do tej pory to bylem przez ostatnie trzy lata tylko w Radomiu i Lublinie (kilkadziesiat razy - brak czasu i za maly skill na wiekszy tor :P) i juz w ostatmim roku przestalem w ogole latac po ulicach. A teraz po dwu dniowym SD w Poznaniu , tak mnie pierdo@#$%& , ze spac w nocy nie moge :P . Zastanawiam sie tylko skad na ta tyle kasy brac :D, juz jest pomysl , by sprzedac nowy motor i kupic cos tanszego juz w spec.typowo na tor. Lub pozbyc sie jednej z wpelni zdrowych i dzialajacych nerek :D

 

Ale serio , strasznie przykre jest to ,ze checi wypadow weekendowych na latanko, spadly do ZERA :/ . Moze to juz czas na jakiegos crusera :D , a plastika zostawic tylko i wylacznie na tor, kiedys taka frajde sie czerpalo z latania po traskach , mialo to nie minac nigdy :P ... ehh..

 

 

Kup sobie Supermoto, ze sportów torowych (Superbike, MX, SM) jest raczej najtańsze. Na torach SM spotykam sporo byłych amatorów ścigaczy, którzy z różnych powodów przesiedli się na SM (kasa, więcej torów, bezpieczeństwo, sprzęty odporne na wyjebki itp.)

 

Mimo wszystkich tacy którym się nie spodobało też pewnie są i siłą rzeczy ich nie spotykam, więc ciężko powiedzieć co może ci się nie spodobać :) W Radomiu jeździ sporo sprzętów zagadaj z kimś, może da ci się jebnać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym bardziej, że na tory kartingowe nie potrzebujesz takiego zaplecza technicznego jak do poważnego scigania.

Swoją drogą chciałbym zobaczyć teraz Ciebie Sikor natorze w radomiu. Z obecnym doświadczeniem i umiejętnościamimógłbyś zrobić nowy rekord torui potwierdzić moją tezę, że to nie supermoto są takie szybkie, ale kierowcy którzy nimi jeżdżą.

"Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tańszy to jest MX/Enduro, ale nie SM. Nie w Polsce ... Sprzęt jest drogi, podobnie części (trudno dostępne) i nie ma zaplecza serwisowego.

 

Większość zawodników w SM ściga się na maszynach crossowych, dostępność części i ceny samych motocykli są takie same. W ostrym terenie sprzęty dostają bardziej w dupę niż na asfalcie dodatkowo ilość gleb i ciągłe uszkodzenia motocykla są też kosztowne. Poza tym poziom SM jest niższy niż MX i można startować z bardzo ograniczonym budżetem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Większość zawodników w SM ściga się na maszynach crossowych, dostępność części i ceny samych motocykli są takie same. W ostrym terenie sprzęty dostają bardziej w dupę niż na asfalcie dodatkowo ilość gleb i ciągłe uszkodzenia motocykla są też kosztowne. Poza tym poziom SM jest niższy niż MX i można startować z bardzo ograniczonym budżetem.

 

nie ukrywam SM jeszcze nie bylo testowane na powaznie :D i pewnie predzej czy pozniej spróbuje.

 

a co do MX i hard enduro , to wlasnie z nich zsiadlem (po 8 latach ostrego palowania w terenie) i przerzucilem sie na asfal ( alternatywa dla jezdzic na motocyklu albo przestac calkowicie - po powaznej awarii kregoslupa)

 

i moge smialo powiedziec, ze przy takim palowaniu jak latalem pod koniec, to koszty byly nie male :p i na ta chwile smiem twierdzic ,ze przewyższały koszty mojej amatorskiej jazdy po torach motocyklem sportowym :D . ale nie ma co sciemniac namiastke andrenaliny jaka dawal cross znalazlem dopiero jezdzac motocyklem na tory :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sikor, jakie części? Przecież kupisz gotowe SM to resztę części masz dokładnie taką samą jak w MX zaplecze serwisowe oprócz zawieszenia też to samo.

 

Felgi choćby. A części typowych dla SM jest sporo więcej. Pogadaj może najpierw z zawodnikami, którzy to robią, zamiast snuć domysły.

Zrobione SM to często koszty rzędu 25 - 30 klocków, a ścigawę na podobnym poziomie się wyciąga za ok. 15 - 17.

Chociaż z drugiej strony, jak to w Polsce bywa, napinka sprzętowa jest przeogromna, także w SM.

 

@koriovov, ja to bym się teraz pewnie rozwalił na kartingu :) . Chociaż faktycznie, pojechałbym sobie na karting, jak będzie okazja.

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w wyścigach, ale jeżdżąc amatorsko, to utrzymanie motocykla enduro/cross jest sporo droższe niż jakiegokolwiek motocykla drogowego.

 

Jeżdżąc na zawody typu Regiment 13 nawet w klasie hobby, motocykl po jednym dniu jazdy jest prawie cały do wymiany :P

Edytowane przez Adel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...