Adam M. Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Sklad mieszanki na wolnych obrotach reguluje sie sruba umieszczona zwykle na szczycie okraglej, poziomej rury gaznika bedacej jak gdyby przedluzeniem kolektora ssacego. Pisze zwykle, bo nie znam XJ i dobrze by bylo looknac w fiszki.Ta rura pozioma gaznika laczy sie z rura pionowa w ktorej znajduja sie przepustnice podcisnieniowe rozpylacz i cala reszta urzadzen, a srubka moze byc umieszczona za rura pionowa albo przed nia. Jezeli jest przed nia to reguluje ilosc powietrza w mieszance - odkrecanie zubaza, a przykrecanie wzbogaca mieszanke - jezeli jest za nia to reguluje ilosc benzyny w mieszance i wowczas odwrotnie, przykrecanie zubaza, a odkrecanie wzbogaca mieszanke.Dodatkowa trudnoscia jest zaslepianie tej sruby w wersji amerykanskiej motocykla. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alan Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Adam dzięki za pomoc... dzisiaj pokręciłem jakąś śrubą, obroty spadły więc to chyba będzie to :buttrock: na razie tak to zostawię, ustawiłem obroty na około 1200 i jest o wiele lepiej. Mniej nie chciałem dawać bo jak schodzi z obrotów bo obroty dochodzą do 1000 i mam wrażenie jakby miał zgasnąć, ale w razie czego jeszcze się tym pobawię, dużo roboty nie ma bo nawet na skrzyżowaniu można się schylić i pokręcić :lol: Poza tym nie wiem jakie to będzie miało znaczenie przy odpalaniu... ale jest okConan nie strasz mnie bo moja ma przebieg 68 tyś... ale liczę na to że jeszcze ten amorek długo mi posłuży :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conan123 Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Witam,Do alan: niestety regeneracja się nie powiodła, udało sie dopasować używany amorek od FZR-ki, trzeba przerobić mocowanie przy wahaczu - śmiga jak szalony, i regulacja inna. Mogę wreszcie spokojnie przejeżdżać przez torowiska i inne miejskie wertepy :( ,Do Marlew: tak fajnie mi się jeżdzi, że aż olej spod głowicy poszedł - chyba przyspieszę remont, chciałbym zobaczyć Twoją głowicę, ale jak się skontaktować?Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Witam' date='Do Marlew: tak fajnie mi się jeżdzi, że aż olej spod głowicy poszedł - chyba przyspieszę remont, chciałbym zobaczyć Twoją głowicę, ale jak się skontaktować?Pozdrowienia[/quote'] Zapraszam do mnie - tel 603667944 - 20 km od Janek w strone Katowic - głowica jest rozebrana wiec nie ma problemu z weryfikacją.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alan Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Conan czyli zmiana amorka wyszła na dobre :?: 8) ile Cię to wyszło? Ile za amorek a ile za robociznę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pks Opublikowano 8 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2004 WitamJa mam xj z 91r. model 3Kn.1. U mnie spalanie to maxymalnie 7-8L w trasie na spokojnie schodzi do 4L2. Z tym braniem oleju to chyba normalne mi też tak gdzieś wychodzi 1L na 1kkm3. Ja nie mam wrażenia że moto zaczyna mi latać, ostatnio jeździłem nim po torze, wchodzenie w zakrety to pełna przyjemność ma jedną wade za nisko podnóżki mogły by być troche wyżej to by tak nie tarły o asfalt :( Przyspieszenie jakoś mi tak nie sprawia radości wiadomo 600 :-) ja na swojej zrobiłem już ponad 8000km spalił mi się regulator napięcia ale to z mojej winy.... zaraz jak ją kupiłem to wymieniłem zębatki i łańcuch na RK jeszcze przez te 8000km nie był naciągany :-) Trzeba uważać na pług na dole szczególnie jak się wjeżdza z chodnika na ulice, troche zybko się to zrobi i już jest traaach. Zawieszenie REWELACJA!! Pozycja tak samo, po 2h jazdy w trasie odczuwam taki dziwny ból karku i barku ale to pewnie dlatego że krzywy jestem ;) Hehe a i radze uważać przy ostrym ruszaniu z pod świateł :-) wczoraj koło w góre ładnie poszło :mrgreen: Pozdrawiam! Fotki mojej xj http://www.bikepics.com/members/yelczo/91xj600s/ PS: aktualnie jest na sprzedaż cena 5800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 9 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2004 Witam, Przepraszam bardzo ale umknął mi ten temat i to dość dawno, myślałem że umarł śmiercią naturalną. Widzę jednak że coś często nie dziala powiadamianie o nowych postach. Pytaliście co to YICS Jest to system kanalików łączący wszystkie danały ssące. Stosuje się to, poto aby zwiększyć napełnianie cylindrów mieszanką paliwowo powietrzną. Podczas suwu dolotu gdy na innych cylindrach jest praca lub wydech to zwyczajnie zasysa powietrze przez te kanaliki do cylindrów w które są w dolocie. System jest bardoz fajny, tylko że w naszym cudownym kraju są problemy z regulacją takich sprzętów. Gdyż do regulacji jest potrzebny ci specjalny pręcik z gumkami aby zatkać te kanaliki. W przeciwnym razie będziemy mieli wadliwe/przeklamane wskazania na wakuometrach. Z wyżej wymienionych powodów często bywa tak, iż właściciele sprzętów z YICS-em uskarązają się na nerwową prace silników pomimo przeprowadzonej regulacji, a zwyczajnie mechaniory nie wiedzą jak to zrobić i robią ją źle i nic nie mówia wlaścicielom. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embe Opublikowano 9 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2004 czy w XJ600 też jest YICS? Jak tak przyjrzę się króćcom ssącym - z każdego wychodzi taki kanalik. Wydaje mi się, że są połączone. Czy tak jest faktycznie? michał pees: zrobiłem sobie miarkę do oleju i mam zamiar dokładnie sprawdzić zużycie. Na razie wychodzi mi około 0,4 na 1400-1500 km. W porównaniu z 1l na 1000km nie brzmi to źle. Chcę sprawdzić jak wygląda to u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 9 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2004 Te kanaliki są w głowicy, nie na króccach ssących. Te kanaliki które widziałeś są prawdopodobnie do podłączenia wakuometrów. Kanaliki YICS zaczynają się w kanałach dolotowych w głowicy i nad lub pod kanałami ssącymi jest wtdrązony kanał przelotowy zaślepiony z obu stron gaźników śrubami. embe Opisz dokladnie jak zamierzasz mierzyć poziom oleju?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embe Opublikowano 9 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2004 Mam jakiś poziom oleju z tej chwili. Dolewam dokładnie określoną ilość (zmierzoną) do kreski MAX. Zakręcam, zeruję licznik dziennego przebiegu. Jeżdże i dolewam. Po dolaniu np. 500ml sprawdzam ile przejechałem. Zakładam, że przebieg zmierzę w momencie, gdy poziom oleju osiągnie wartość pierwotną, czyli tą, sprzed pierwszej dolewki. W ten sposób będę wiedział, że te pół litra zostało wychłeptane na TAKIM konkretnym dystansie. Da się zrobić? michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 10 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2004 a nie lepiej zmierzyć ile oleju spuścisz przy wymianie, dodatkowo zsumujesz wszystkie dolewki i bedziesz mial ilość olej, którą moto wypije na dystansie około 6000kmwiem z własnego doświadczenia że pomiar poziomu oleju jest bardzi uzależniony od podłoża, mierzyłem keidyś na wyjeździe i wyszło że oleju jest za mało tym bardziej że po odpaleniu zaswieciła kontrolka, z duszą na ramieniu dolałem oleij, wróciłem do domu a potem przywymianie okazało się że było go az nadto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embe Opublikowano 10 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2004 Mogę zrobić i tak...ale jedna metoda nie dyskwalifikuje drugiej. Przy wymianie oleju zsumowanie wszystkich dolewek faktycznie da mi zużycie. Mogę tak zrobić, jednak ten swój sposób wykorzystam na krótszym dystansie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 10 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2004 nie chodzi o to, kótry jest lepszy, wiem tylko że odczyt z okienka jest czasami niedokładny, efektem czego było ze zrobilem sporo km z wieksza ilością oleju, swoją droga kiedyś na trasie widziałem Fina na XJ900 i zamiast kolka oleju mial wkręcony termometr do pomiaru temperatury oleju, nawet ciekawy patenet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DUBOISI Opublikowano 15 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2004 Witam,mam XJ 600 S Diversion z 1992rokui jak ostatnio zrobilem trase 600km to drgań już wcale nie czułem ;) ostatnio od drgan pękł oryginalny gmol !!!!!!!I jak wrzucam jedynke to też jest niezłe szarpnięcie,spalanie ok 5,5 - 6 l/100km Poza tym super motorek tani w zakupie, niezawodny, łatwy w obsłudze i bardzo popularny( czyli łatwo dostać części ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conan123 Opublikowano 4 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 WitamNie odzywałem się tak długo bo: przeprowadzka i kłopoty z netem.Do alan: amorek od FZR kosztował 350 zł, przeróbka i wymiana 150, niedługo pewnie bedę robił za eksperta od cen - patrz wątek przy piwie - figura dzisiaj była. :) Dla mnie to koniec sezonu, a jeszcze w piątek oglądałem oponki deszczowe, co by spokojnie do grudnia prześmigać.Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.