Skocz do zawartości

Idaho

Forumowicze
  • Postów

    1072
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Idaho

  • Urodziny 04/06/1984

Informacje profilowe

  • Lubię
    mechanika motocyklowa, podróże, samochody
  • Skąd
    okolice Trójmiasta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    608658699
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Idaho

MOTONITA - miejski lanser

MOTONITA - miejski lanser (24/46)

0

Reputacja

  1. Jedyną skuteczną metodą, jest zakup nowych gniazd. Niestety czasem nie warto bawić się w takie manipulacje, nie warte jest to ponownego rozkręcania. Inna sprawa to dostępność gniazd.
  2. Witam, 1. Raczej nie powinno przelewać się przez pracującą pompę ew. delikatnie się sączyć. 2. Wszystko zależy od tego jaka to pompa jest... może być taka która pompuje na okrągło (bardzo niewielkie ciśnienie), które zostanie zablokowane przez zaworek iglicowy, lub może się wyłączyć po osiągnięciu odpowiedniego ciśnienia w układzie, motocyklowe instalacje paliwowe nie są raczej wyposażone w przelew- tak jak jest to w samochodzie. 3. Jeśli napiera tak mocno że otwierają się zaworki to może... ale ja raczej obwiniał bym gniazda zaworków- bo wymieniłeś same zaworki, a gniazda też sie zużywają. 4. Nie wiem, pewnie można, tylko pytanie jakim nakładem finansowym?
  3. Witam, No tak, tak właśnie wygląda obecny rynek pojazdów używanych, dotyczy on zarówno motocykli jak i samochodów. Znalezienie dobrego egzemplarza graniczy z cudem. Wiem o tym gdyż ostatnio udało mi się kupić samochód. Moje poszukiwania trwały 5 miesięcy i w końcu kupiłem samochód z polecenia znajomego od jego kolegi. Samochód przed zakupem oglądałem 3 razy... no i finalnie się zdecydowałem, chociaż nic w zasadzie nie można było mu zarzucić już od 1 oględzin. Jeśli chodzi o sprzedaż motocykli to jest podobnie... oj kiedy to wszystko się zmieni. Najgorsze jest to, jak zresztą już słusznie zaznaczyliście, że na takie wyjazdy aby pooglądać rozbitki, trzeba wydać masę pieniędzy.
  4. A powiedz mi czy jak ci się już ta twoja przerobiona fura znudzi to czy ją ze złomujesz czy sprzedasz jako fajny okaz twórczej wyobraźni? Widziałem już wiele spawów które nie wytrzymały... pozostaje jeszcze kontrola radiologiczna spoin... ale w to nikt się bawić nie będzie. Pospawaj lepiej tigiem, uzyskasz lepszy przetop niż migiem ( jeśli już tak bardzo chcesz spawać). Jednak skoro przemieszczałeś gółwkę ramy to obawiam się że możesz pożegnać się z jednośladem... a zyskasz dwuślad...
  5. Stare yamahy miały wyłącznie kontrolkę poziomu oleju, ale nie sądziłem aby kamereton pozostał przy tym systemie przy nowych sprzętach?
  6. Ja bym oddał do przeszlifowania te 3 płytki o najmniejszym luzie na dolocie, a następną regulacje zrobił w zalecanym przez Yamahe terminie.
  7. Jeśli nie zauważyłeś ubytku płynu chłodniczego, to oznacza, że nie powinieneś mieć przecieku płynu do kadłuba silnika. Czasami gdy silniki eksploatowane są na krótkich odcinakach i przy dużej wilgotność, może dochodzić do skraplania się wody w silniku i mieszania się jej z olejem, co może powodować wytrącanie się majonezowatej mazi.
  8. 1.Jak są wycieki z silnika to trzeba wymienić uszczelki, a nie olej na mineralny. 2. Jak ślizga się sprzęgło, to wymiana oleju na gęstszy, to tylko półśrodek, który może okazać się zgubny gdy sprzęgło padnie w trasie daleko od domu. Konieczna jest wymiana tarcz i sprężyn. 3.TBN-ilość substancy myjąco dyspergujących w olejach mineralnych i syntetycznych ( dobrej klasy nie mówimy o superolu) jest praktycznie taka sama, więc własności myjące są podobne. Problem może polegać na tym, że olej syntetyczny jest rzadszy w niskich temperaturach, co przy wylatanym silniku o sporym zużyciu może objawiać się zasysaniem oleju w miejscach gdzie nastąpiło zużycie, ale zazwyczaj dzieje się to w fazie nagrzewania silnika, zanim elementy się nie rozszerzą pod wpływem temperatury. Olej syntetyczny ma dużo wiekszą stabilność temperaturową ( mniejsza zmiana lepkości w funkcji temperatury), podczas spalania się wydziela mniej nagaru, dużo dłużej zachowuje własności smarne- słowem same plusy. Ja w swoich motocyklach stosuje półsyntetyki, ale to z racji kosztów, nawet do największego padła nie wlewałbym minerała.
  9. Nie kombinuj z przecinakami najpierw spróbuj z wykrętakiem! Dorób do niego odpowiednią przedłużkę i spróbuj odkręcić...
  10. Tak CB400 były dławione na wałkach, kiedys wymieniałem kolesiowi wałki rozrządu w takim sprzęcie, z tym że nie jestem pewien czy też całej głowicy nie trzeba było wymieniać, bo miała zmoderniozwane smarowanie.
  11. Takie uszkodzenia uszczelniaczy często zdarzają się po zimie, gdy w garażu jest zimno guma twardnieje przykleja się do nieprzemieszczanych się przez długi czas elementów, a po nagłym ruszeniu pęka. Jeszcze gorzej jest gdy w układzie chłodzenie nie ma cieczy chłodzącej...
  12. W nowszych układach odłączanie zasilania akumulatorze nie koniecznie doprowadza do resetu błędów zapisanych w ECU (pomijam tutaj fordy:). Zdarza się tak, że niektóre błędy uda się w ten sposób usunąć a inne nie... Piotr odłączenie zasilania w twojej beci pomoże a w mojej już nie :D
  13. A teraz pomyśl... i odpowiedz masz gotową.
  14. Ja bym ich wcale nie malował tylko przychylił się do propozycji Piotra Dudka i wyczyścił.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...