Kamil85 Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Witam serdecznie, zamierzam zakupić klasyczny naked bike. Swój krąg wyboru ograniczyłem do dwóch modeli. Stoję przed wyborem Honda CB 750 Seven Fifty czy Suzuki GSX 750 Inazuma? Oba motocykle prezętują klasyczną linię oraz mają zbliżone parametry, kwestia czy jest coś co przemawia na wymierną korzyść między jednym a drugim? Nie miałem większej styczności z wymienionymi modelami. Wiem Seven Fifty to motocykl dopracowany i trwały, a jak wypada Inazuma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Bierz to, co się bardziej podoba. Oba motocykle to konstrukcje bardzo dopracowane i trwałe. Obok nich można też postawić Bandita 600N, na pewno więcej ich na rynku i większy wybór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 po pierwsze naucz się korzystać z wyszukiwarki, były dwa identyczne tematypo drugie przeczytaj teraz to, co powyżejpo trzecie w dużej mierze decydować może zwyczajnie kasa: jako mniej popularne suzuki kupisz pewnie taniej, za to cb jako popularniejszy model może być tańszy w utrzymaniu (choćby zakupie części, szukaniu w razie czego używek/ zamienników)jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machal89sc Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Jeździłem SF 2 sezony. Zakupiłem ją niezbyt zadbaną ale mimo wszystko był to motocykl bardzo dopracowany i świetnie się prowadzł. Nie był to odosobniony przypadek ale mój egzemplarz miał problemy z układem ładowania, mianowicie z regulatorem napięcia. Przy przewertowaniu wszelakich forów dowiedziałem się, że jest to dość częsta przypadłość nie tylko tego modelu ale i innych hond. Niestety regler do SF kosztuje około 300 złociszy polskich gdyż jest identyczny jak do Varadero 1000 i stąd taka cena :mad: Co do hydrauliki zaworowej to owszem jest ona wygodna ale jak pisał kolega kilka postów wyżej na zimnym silniku potrafi być uciążliwa dla ucha, natomiast przy wysokich obrotach nie sprawdza się już tak dobrze jak płytki czy regulacja ręczna. Ot po prostu sewenka nie lubi najwyższych obrotów, za to dół ma całkiem przyzwoity i nie wymaga kręcenia bo moc oddawana jest bardzo liniowo i przewidywalnie. Przytkane kanaliki w szklankach zaworowych spowodowały ich zawieszenie i zmusiły mnie do wymiany 2 bo czyszczenie i przedmuchiwanie nie dało nic. Nie wiem czy to wina oleju czy zbyt rzadka jego wymiana przez poprzedników. Cała reszta jak heble czy zawias to czysta klasyka i sprawdza się wyśmienicie. Zaletą jest znikome zapotrzebowanie hondy na etylinkę. 5/100 to nic trudnego. Inazumą jeździłem kilka razy okazjonalnie i przyznam, że sevenka jak dla mnie jest wygodniejsza (mam 194cm wzrostu) choć jest bardziej okrzesana od suzuki. Inazuma ma bardziej zadziorny charakter i lepiej sie zbiera przy wyższych obrotach. o usterkowości inki nie wiele wiem ale jest to również bardzo dopracowany motocykl o pięknej klasycznej linii. Osobiście bardziej podobały mi się 2 chromowane wydechy SF niż 1 w suzuki :) a i cenowo honda była tańsza bo również rozważałem obydwa motocykle. Ciężko orzec o wyższości jednego moto nad drugim. Padło na hondę bo po prostu była bliżej i po oględzinach spełniła moje oczekiwania wiec nie szukałem dalej ;) Cytuj Nie ma byków i twardzieli, są tylko źle trafieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Miałem styczność z obydwoma tymi modelami. Inka - niezniszczalny olejak o dość wątpliwej kulturze pracy, ale mi to nie przeszkadza :biggrin: - fajny moment obr. i wygodna pozycja - ładny, klasyczny wygląd Sevenka - kapitalna kultura pracy! - prawie bezobsługowy silnik (hydrauliczne regulatory luzów zaworowych) - fenomenalny przebieg krzywej momentu obrotowego! - bardzo wygodna pozycja (również dla pasażera) - sporo akcesoriów (kufry, stelaże itp.) - przepiękny podwójny wydech! Lubię olejaki Suzuki, ale w tym zestawieniu moim faworytem jest zdecydowanie CB... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil85 Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 Dziękuję za wypowiedzi, skłaniam się bardziej ku Hondzie :) Wiadomo wygląd kwestia gustu, natomiast z użytkowego punktu widzenia, spalanie, serwis, dostęp do części wychodzi na większy plus dla SF. Osiągi nie są dla mnie najważniejsze, bardziej komfort podróżowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 (edytowane) Nie wiem czym jeździłeś do dzisiaj, ale wierz mi, że sevenka bardzo mile Cię zaskoczy jeśli chodzi o osiągi. Wystarczy zerknąć na przebieg krzywej momentu obr. a zrozumiesz o czym mówię! Ogólnie jest to porządna stara szkoła Hondy! Świetny sprzęt... "będzie pan zadowolony" Edytowane 30 Lipca 2015 przez tadeo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil85 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Ciężko o Hondę której stan spełnia moje oczekiwania, łatwiej o Kawasaki ZR7. Warto nim się zaintersować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 A ile chcesz wydać na moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 (edytowane) Machal89sc - nie wiem czy są różne modele regulatora w różnych rocznikach sevenfifty ale chiński zamiennik nowy można kupić za 100zł. Mi udało się zdobyć oryginalną sprawną używkę za 70zł ;) (potrzebowałem do st1100) nie miałem sevenki ale z gsx-a byłem zadowolony - spoko motocykl znajoma w Poznaniu sprzedaje sevenkę - jak coś to info na priv ;) Edytowane 22 Marca 2016 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 A mój kolega sprzedaje w Poznaniu ZR-7S z 2002 roku (polski salon, drugi - ale w zasadzie pierwszy właściciel, bezwypadkowy i w pełnym oryginale). Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Zr7 bardzo fajny i bardzo niedoceniany motocykl... Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Machal89sc - nie wiem czy są różne modele regulatora w różnych rocznikach sevenfifty ale chiński zamiennik nowy można kupić za 100zł. Mi udało się zdobyć oryginalną sprawną używkę za 70zł ;) (potrzebowałem do st1100) Chiński narobi jeszcze więcej szkody. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 mi szkód nie narobił (oprócz wypróżnienia portfela)- po prostu nie działał :D Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 To miałeś farta bo może uwalić alternator :). Lepszy używany oryginał, tak jak napisałeś. Ale koniecznie z żeberkami. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.