Skocz do zawartości

Machal89sc

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Machal89sc

  • Urodziny 06/19/1989

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    jednoślady i pikantne jadło
  • Skąd
    Sosnowiec

Osobiste

  • Motocykl
    CB 750 i FJ 1200
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6346206

Osiągnięcia Machal89sc

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Jeździłem SF 2 sezony. Zakupiłem ją niezbyt zadbaną ale mimo wszystko był to motocykl bardzo dopracowany i świetnie się prowadzł. Nie był to odosobniony przypadek ale mój egzemplarz miał problemy z układem ładowania, mianowicie z regulatorem napięcia. Przy przewertowaniu wszelakich forów dowiedziałem się, że jest to dość częsta przypadłość nie tylko tego modelu ale i innych hond. Niestety regler do SF kosztuje około 300 złociszy polskich gdyż jest identyczny jak do Varadero 1000 i stąd taka cena :mad: Co do hydrauliki zaworowej to owszem jest ona wygodna ale jak pisał kolega kilka postów wyżej na zimnym silniku potrafi być uciążliwa dla ucha, natomiast przy wysokich obrotach nie sprawdza się już tak dobrze jak płytki czy regulacja ręczna. Ot po prostu sewenka nie lubi najwyższych obrotów, za to dół ma całkiem przyzwoity i nie wymaga kręcenia bo moc oddawana jest bardzo liniowo i przewidywalnie. Przytkane kanaliki w szklankach zaworowych spowodowały ich zawieszenie i zmusiły mnie do wymiany 2 bo czyszczenie i przedmuchiwanie nie dało nic. Nie wiem czy to wina oleju czy zbyt rzadka jego wymiana przez poprzedników. Cała reszta jak heble czy zawias to czysta klasyka i sprawdza się wyśmienicie. Zaletą jest znikome zapotrzebowanie hondy na etylinkę. 5/100 to nic trudnego. Inazumą jeździłem kilka razy okazjonalnie i przyznam, że sevenka jak dla mnie jest wygodniejsza (mam 194cm wzrostu) choć jest bardziej okrzesana od suzuki. Inazuma ma bardziej zadziorny charakter i lepiej sie zbiera przy wyższych obrotach. o usterkowości inki nie wiele wiem ale jest to również bardzo dopracowany motocykl o pięknej klasycznej linii. Osobiście bardziej podobały mi się 2 chromowane wydechy SF niż 1 w suzuki :) a i cenowo honda była tańsza bo również rozważałem obydwa motocykle. Ciężko orzec o wyższości jednego moto nad drugim. Padło na hondę bo po prostu była bliżej i po oględzinach spełniła moje oczekiwania wiec nie szukałem dalej ;)
  2. W cebuli 750 miałem tak, że przy jeździe na bardzo wysokich obrotach po chwili zaczynał przerywać. Wywaliłem filterek i dalej to samo. Okazało się, że odstojnik w kraniku był zawalony syfem. Po wyczyszczeniu go założyłem filtr papierowy po staremu i do tej pory jest wszystko w porządku a filtr z przyczyn technicznych jest prawie w poziomie. Według mnie to stan tych filtrów powoduje niedobór paliwka. Praw fizyki nie oszukasz i paliwko zawsze spłynie jeśli filterek jest niezabrudzony. Warto założyć jakiś o większej przepustowości np. od cinquecento ;) (sam mam takowy)
  3. Siema. Dzisiaj jadąc z plecaczkiem na pierwszą przejażdżkę po zimie wypiął mi się kufer z monokeya :sad: Kufer czarny ze srebrnym paskiem. Emblematy Yamahy FJ. Kufer mi w sumie zwisa ale w środku były wszystkie moje dokumenty oraz dowód i umowa od motocykla :sad: Jakby ktoś coś słyszał widział lub co najlepsze znalazł to bardzo proszę o kontakt 505-725-131 albo na prv. Sowicie wynagrodzę. W załączniku fota bocznego ale są identyczne.
  4. Mialem te same objawy w cb750. Falowanie i strzały przy odpuszczaniu gazu. Okazało się lewe powietrze bo źle zaślepiłem otwór w króćcu ssącym po synchronizacji. Podłożyłem gumowy oring pod śrubkę zaślepiającą i jak ręką odjął.
  5. Łap manuala na bank będzie informacja o kompresji. http://www.manualslib.com/manual/650581/Piaggio-Mss-X9-Evolution-250.html Jedni podają stopień sprężania 11.5:1 inni że od 10.5-11.5:1
  6. na pewno 1200 ;) model 3CW rocznik 1990. Pomimo kwadratowej lampy jest spora różnica między 1100: Wloty powietrza, 1100 ma wentylowane hamulce z przodu, koło 16'' na przodzie i system antidive. Poza tym 1100 był tłuczony do 1986 a Tobie zapewne chodziło o model 1200 3XW :)
  7. Cześć! Nowy sezon i nowy sprzęcik zagościł w garażu :) po 2 sezonach na cb 750 sevenfifty przyszedł czas na coś większego. padło na starszy motocykl jednak nie rocznik był dla mnie najważniejszy. FJ 1200 3CW 90' - kawał tapczanu :D dokładnie taki jakiego potrzebowałem do dalszych wojaży. Dobra ochrona przed wiatrem (mam 194cm), mocarny silnik którego nie trzeba kręcić żeby żwawo przyspieszał oraz wyposażenie dodatkowe: Turystyczna szybka z deflektorem, 3 kufry, halogeny oraz grzane manetki. Na obecą pogodę jak ulał zobaczymy jak będzie latem ;) Fotki zapożyczam z olx'a bo jeszcze nie zdążyłem zrobić http://img31.olx.pl/images_tablicapl/200343053_1_1000x700_yamaha-fj-1200-knurow.jpg http://img31.olx.pl/images_tablicapl/200343053_5_1000x700_yamaha-fj-1200-slaskie.jpg http://img31.olx.pl/images_tablicapl/200343053_4_1000x700_yamaha-fj-1200-motoryzacja.jpg
  8. 800obr to prędzej V'ki mają na jałowym. R4 +/- 1200 na ciepłym silniku. No iżadnych tuningów. Japońce tak dostrajają objętość puszki i przepustowość filtra żeby to grało z resztą. Jak koledzy wyżej pisali "lepszy przelot na filtrze = wiecej powietrza = uboższa mieszanka".
×
×
  • Dodaj nową pozycję...