Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

 

 

YUBY brachu nie ukrywam ze sliczna masz ta Fał Te Erke..oddam za nią jedną nerkę :icon_evil:

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

YUBY brachu nie ukrywam ze sliczna masz ta Fał Te Erke..oddam za nią jedną nerkę :notworthy:

 

Racja. Twoja VTR'ka robi ogromne wrażenie. Już ją wcześniej widziałem na bikepics.com :notworthy: Naprawdę Gratuluje sprzętu :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja sie pochwale swoja VTR :)

Mialem wczesniej ZX12R, no i przyszedl czas na zmiane. Zupelnie przez przypadek pojawila sie VTRka :) i jak na razie po pierwszym weekend'zie wrazenia super :lalag:

 

http://bikepics.com/pictures/1331452/

http://bikepics.com/pictures/1331451/

http://bikepics.com/pictures/1331449/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tak, :clap: naprawdę bardzo piekny motocykl jeszcze ta V-ka :icon_mrgreen:

Przez ten wygląd można by się zastanowić czy wziąć tego sprzęta na pierwsze moto :buttrock: :buttrock: hehe <joke: :icon_razz:

Jednak na fotkach robią te maszyny ogromne wrażenie, a co dopiero w realu, a jeszcze jak się pewnie uslyszy ten gang V-ki z przelotówek :biggrin: :buttrock:

Jednak mnie nurtuje jedna rzecz bo z tego co Wy tu użytkownicy mówicie to dosyć duzo lubi spalić, rozumiem że motocykl jest na gaźnikach nie jest to najnowsza technologia (jak w Bladym na przykład), jednak niby litr w dwóch garach (niby tylko w dwóch garach) a napić to on się lubi :banghead:

Pzdr :eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez ten wygląd można by się zastanowić czy wziąć tego sprzęta na pierwsze moto :biggrin: :eek: hehe <joke: :icon_razz:

 

 

to byl moj pierwszy moto i nadal jest w sumie :buttrock:

wczesniej nascie lat temu jakies motorynki, simsony i mztki, kilka razy przejechalem sie na zx6 i to w sumie wszystko, po tak dlugiej przerwie mozesz mi wierzyc, ze czulem sie jakbym pierwszy raz na moto siedzial, roznica byla tylko taka od tego, ktory na niczym nie jezdzil, ze znalem doskonale teorie choc i tak na drugi dzien nie moglem odpalic bo zapomnialem o ssaniu :icon_mrgreen:

tez zakup z przypadku, przyjechal kumpel, pol godziny mnie nawial zebym sie przejechal a jak juz namowil to kupilem od niego i tak chlopak nacieszyl sie moto pol dnia

Edytowane przez Irko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to byl moj pierwszy moto i nadal jest w sumie :cool:

 

heh w moim przypadku też jest to pierwszy motor. Wcześniej jeździłem na Derbi GPR 50R. Wiem co sobie teraz niektórzy pomyślą. Nadziany gówniarz kupił sobie litra, pewnie chciał przyszpanować itp itd.... Wierzcie lub nie ale naprawdę zdaje sobie sprawę jaki potencjał ma ta maszyna, podchodzę do niej ostrożnie i pomału odkrywam jej możliwości. Wiem że 1000 to nie jest najlepsza opcja do nauki :smile: ale "zakochałem się" w tej maszynie. Nie chodzi mi o prędkość, ale o ten dźwięk i przyspieszenie. Jakbym chciał szpanować to kupił bym jakiegoś litrowego ścigacza albo fireblad'a. Jak wspominałem wcześniej mój kolega (dużo starszy ode mnie :notworthy: ) ma VTR'ke jak usłyszałem dźwięk tego motocykla to wiedziałem że jak będę kupował motocykl to nie inny niż ten. Żadna rzędówka nie wchodziła już w grę. Mam nadzieję ze nie zostanę zlinczowany za swoje wyznanie ;P . Pomimo młodego wieku wydaje mi się że jestem dość rozsądny. Jeżdżę moją VTR'ką ponad miesiąc, nawinąłem już około 2 tyś km i jak na razie bez przygód i mam nadzieję, że tak zostanie. Nie Twierdzę ze jestem już dobrym motocyklistą ale staram się jak mogę aby podnosić swoje umiejętności :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo! Powiedzcie w końcu ile te VTR-ki palą. Np. na mieście. Bo nawinęła mnie si ę okazja zamiany GSX 600F `99 na VTR1000 `99 bez dopłaty więc kusząca propozycja. Tylko martwi mnie to spalanie. Oczywiście naelże do grupy bikerów "czasem dających w ogień" a przewaznie spokojnie jeżdzę więc manetka jest pod kontrolą. :notworthy: Pomijam już fakt że ubezpieczenie na VTR jest 210% tego co na GSX-F. :buttrock:

Mam taowy dylemat i nie wiem co zrobić.Myślę że jak moto mi nie podpasuje to może je sprzedam lub tradycyjnie wymienię na coś ciekawego.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja wrzuce coś od siebie :biggrin:

 

http://bikepics.com/pictures/1254621/

 

http://bikepics.com/pictures/1341151/

 

http://bikepics.com/pictures/1340605/ - photo of the day (nie chwaląc sie :icon_razz: )

 

Maszynka marzenie, kupiłem ją 3 miesiace temu, po dwóch sezonach na rs125 i krotkim epizodzie z gpz500. Była skrzywdzona blokadą do 72Kw, ale już się jej pozbyłem, dał się odczuć niewielki spadek spalania, ale i tak w miescie nie spada praktycznie ponizej 10l :) Pierwsza wypłata z wakacyjnej pracy idzie na nowe wydechy, wtedy będzie pełnia szczęścia :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro o fotkach temat to zapodam foto tej VTR na która mam się zamienić.

http://wbv.pl/gallery.php?entry=images/now...wo4z3djk5iy.jpg

 

http://wbv.pl/gallery.php?entry=images/fut...hdhyz2qnyhn.jpg

 

http://wbv.pl/gallery.php?entry=images/ziz...taqxtd52om3.jpg

 

 

A tu GSX-F który ma być oddany za ta VTR.

http://wbv.pl/gallery.php?entry=images/cvn...ymjng2omzzd.jpg

 

Szczerze mówiąc to korci mnie ta VTR-ka pomimo dużego spalania. Tylko nie wiem po co mi takie moto skoro jeżdze tylko dp racy i spowrotem i to przez sam środeczek centrum Londynu w godzinach popołudniowych. No ale jak się nawija okazja na lepsze moto to głupio nie brać czyż nie? W niedziele jadę obejrzeć tą VTR i gośc rzuci okiem na mój sprzęt, jak mu się spodoba to zapewne wrócę VTR-ką z pełnymi gaciami i osmarkany jak dziecko. :notworthy:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bez przesady- VTR jest w stanie spalić 6l tylko trzeba strasznie delikatnie z manetką. A taka normalna jazda to tak jak piszesz - 8l min.

No qurim,nie ma sie co zastanawiać - zamieniaj sie na VTR, bedzie nas coraz wiecej na forum! :)

Edytowane przez Arni GS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mocno bym nie kręcił bo w całym Londku jest limit 30mph i jest ostro przestrzegany. Pełno kamer, radrów i okropny ruch drogowy, dziurawe ulice itp. Czyli max. 35mph a na miescie nie lubie wysoko krecic silnika. GSX-F kręce do 3-4 tys rpm co oznacza zero powera w tym zakresie. :) VTR raczje nie jest taka mułowata w dolnym zakresie. A ciekawi mnie ten sprzęt bo ma V2 sillnik tka bliski memu sercu - HD w garażu i ten dzwięk V2 powala na kolana.... nie musze szybko jechać, ważne żeby silnik huczał :)

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pług to drobiazg. Można zdjąc i wystawić na ebay`u , dołozyć parę drobnych i kupić wydeszki. :P

 

Znajomy ostatnio mial super wydeszki carbonowe, tanio ale od CBR 1100XX więc nie bardzo chyba pasują.

Nie ma co się grzać, dopiero w niedzielę jadę obejrzeć OgnistąBurzę i będę wiedział co i jak, moze Jajko kolesiowi nie podpasuje to będzie lipa. A może VTR będzie jakaś podjerzana to też nie wezmę. Dam znać w niedzielę.pzdr.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Panowie...byłem oblukać VTR-kę ale niestety nie mam jej (jeszcze :icon_mrgreen: ) bo gośc trochę marudził nt. jakości budowy Suzuki (heh, nie moja wina, Suzuki jest winne :icon_mrgreen: ) a ja w sumie nie miałem na co narzekać bo VTR wyglądala 10x lepiej niż na foto.Ale zacznijmy od tego że nie czułem dziś się najlepiej bo wczoraj obudzilem sie przeziębiony, do tego cała noc w pracy, w domu byłem dziś ok.7 rano i ledwo dałem rade wjesc po shcodach, gorączka, katar itp. Warzywo poprostu. Do tego zimno i deszcz od rana, spałem tylko 30 minut dziś i nic więcej. Zapakowałem się na moto i polecialem na przeciwny koniec Londka zbadać VTR-kę.

Okazało się że ma super alarm Cat.3 w UK okresleniach, wraz z immobilizerem. Moto czyste i zadbane. Tak jak mój GSX-F :icon_twisted: Tylko że Hondzia nie była przygnita miejscami tak jak Suzi. Chwile pogadaliśmy na początku no i wsiedlismy na nieswoje motocykle i czas ruszać, poznać sprzęty. Do tego czasu slońce wyszło i przygrzało więc drogi suche czyli można spoko jechać. Spodziewałem się powera więc nie bardzo wiedzialem jak się zabrać co by wsytdu nie narobić sobie. Wsiadam na moto i pierwsze wrażenie - wysoka i chuda, kierownica spoko pozycja, wcięcia baku zajefajne, wygodnie itp. Wrzucam 1 bieg i powoli puszczam sprzęgło, maszyna nawet się nie zająkneła tylko ruszyła, myślę sobie "wow, ja jadę!". Hehe.Po ok.50m jazdy czulem sie jakbym latał tym moto od dziecka - prowadzi sie łatwo jak Suza GS500E, dośc zwrotna i lekka no i ten dzwięk i moment obrotowy. Wow. W sumie to zrobilismy traskę ok.15km róznymi drogami - osiedlowe, zwykłe przejazdówki i obwodnica. Na owej obwodnicy odkręcilem ogień i normalnie usmiech poszerzał mi się wraz ze wzrostem obrotów. Szczerze to musialem bardziej skupiac się na prędkosiomirzu żeby nie wtopic na jakims radarze. Odkrylem że jadę sporo ponad limit a wicąż mam jeszcze 2 biegi do zapięcia a nawet nie mialem zamiaru zapier**lać. W GSXF szukam kolejnego biegu już przy 50mph a nie ma wyzszego biegu, silnik kręci 5 tys RPM i potrzebny jest ten 7 bieg. W VTR nie zwracałem później uwagi na którym biegu jadę bo i tak ciągnie od dołu. Najbardziej podobało mnie się jak żwawo wkręca się ten silniczek - machnięcie gazem a wskazówka obrotomierza skacze jak poje**na. No i smiganie miedzy furami jest spoko, tylko lekko odkręcic gaz i leci do przodu. W sumie to negocjacje w sprawie zamiany są wciąż otwarte, musimy to dogadac do końca co i jak, w sumie to jestem gotów dopłacic kilka stówek bo i tak byłbym do porzdu - GSXF kosztował mnie ok. 2 tys PLN wg. obecnego kursu GBP więc czysty biznes byłby z tą VTR. A moto jest spoczko.

Teraz juz nie dziwię się Wam dlaczego tak lubicie te sprzęty. Zrozumiałem dziś. Chyba się zauroczylem tym sprzętem. Rózne moto się oblatywało ale rzadko który dawał taką frajdę z jazdy. Pozycja wygodna, spodziewałem się gorszego garbu podczas jazdy, moto precyzyjnie się prowadzi, pierwszy zakręt na VTR i sama pojechała tak jak chcialem , zanim nawet wybrałem konkretny tor jazdy. W sumie to nawet przeziebienie mi przeszło. Jadąc w tamtą strone 3 razy przysneło mi się podczas jazdy - gorączka, 30h bez snu, nafaszerowany prochami , deszcz i korki na drogach. Po przejażdżce VTR-ką jak już wracałem do domu swoim Suzuki to zdałem sobie sprawe że swietnie sie czuję i nic mi nie dolega, nie martwily mnie nawet ciemno granatowe chmury i smugi desczu nadciagające znowu z północy. Krótko mówiąc - VTR potrafi wyleczyć przeziębienie i zmęczenie oraz głód jednocześnie.

Tak czy inaczej - jestem pod wrażeniem. Rzadko mi się to zdarza względem japonii bo przecież jestem fanatykiem HD.Będe informował co i jak z negocjacjami, myśle ze tydzień lub dwa i będzie transakcja. pozdroV2.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...